On puhuva bussikuski

Hyvä juttu, kun Espoossa on bussikuski, joka puhuu. Asiakaspalvelutaito on hieno asia, ja sivistyneisyyden merkki.
Ilmoita

Moi. Olen joskus nähnyt puhuvan kuskin. Harvinaista, ainakin Espoossa.
2 VASTAUSTA:
Kyllä joskus näkee.
Olen nähnyt useamman kerran. Näkee, kun haluaa nähdä.
+Lisää kommentti
Eiköhän teidän seuranhaluisten ole parempi mennä lähikauppanne kassatytölle höpöttämään asioitanne. Eikä alkaa lätistä lumisateista ja kesäntulosta kiireisellä reitillä ajavan bussikuskin kanssa.

Siellä lähikaupoissa kassamyyjillä on aikaa kuunnella juttujanne, ja mielellään keskustelevat. Jos taakse tulee 5 ihmisen jono, niin kaikilla on aikaa se 3...4 minuuttia siinä odotella.
2 VASTAUSTA:
Entä jos joku haluaa jutella kivalle bussikuskille?
hmmmmmmmmm kirjoitti:
Entä jos joku haluaa jutella kivalle bussikuskille?
siinäpähän jutelkoot. juttelua ei toistaiseksi ole laissa kielletty. pohjois suomessa se on jopa tapa. tulee pitkiä pälyileviä katseita jos ei puhu mitään varsinkin jos on vähän matkustajia linja-autossa.
+Lisää kommentti
Olen joskus nähnyt puhuvan vessan. On sitä siinäkin taitoa.
Ilmoita
Olisi hyvä, jos bussifirmat pitäisivät kuljettajille luentoja, aiheina reipas esiintyminen ja elämänmyönteinen asenne kuljettajan työssä.
Ilmoita
Busseissa saisi yleensäkin olla iloisempi tunnelma, jotta matkustajat tulisivat mielellään kyytiin seuraavallakin kerralla.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

On puhuva bussikuski

Hyvä juttu, kun Espoossa on bussikuski, joka puhuu. Asiakaspalvelutaito on hieno asia, ja sivistyneisyyden merkki.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta