"Ennen oli miehet rautaa , laivat oli puuta , hiiohoi.. " . Merikapteenit olivat ennen yksinvaltiaita , dominoivia , jääräpäitä . Sipilä luotsaa omaa laivaansa samalla tavalla . Yksi hyvä puoli vertauksessa on . Vanhat merikapteenit hukkuivat laivansa mukana , haaksirikossa . Näin myös Sipilä on päättänyt upota laivansa mukana . Hyvä niin !
Sipilä , kuin vanhanajan merikapteeni
2
<50
Vastaukset
- aattelia
Iltasanomissa: Asiantuntiat synkkänä sote-uudistuksesta . Sama, kuin KAPTEENI valitsisi väylän , jossa varmasti ajaisi karille ! Olipa kivaa , kun asiantuntijatkin vertaavat Sipilää tunarimerikapteeniin .
- aattelia
Ja kuinkas kävikään ! Sipilä toimi kuin Rotta , ja pakeni ensimmäisenä pelastusveneeseen . Puhemieskin sai tiedon erosta tekstarilla toista kautta . Iltapäivällä Sipilä käänteli jo takkiaan Prismoissa . Sipilän housut on täynnä VAUVAN KAKKAA ja koko Kepukavalkaadilla myös . Vanhanajan merikapteenista Sipilällä ei ole yhtäläisyyttä kuin Yksinvaltiaan , Jääräpään ja Dominoivan Narsistin oireet !
ps. miksi sensuuri iskee , kaikki mitä kirjoitan on totta ! Kepun/Sipilän kannatusluvut tämän todistaa . Katsokaa Keput peiliin ennenkuin ilmiannatte !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912