Pallolaajennettu

Lasarettilate

Ei kannata ruveta revittelemään pj A. Rinteen ( sd) terveysongelmilla. Ei ole fyysisestä heikkoudesta kiinni , jos sepelvaltimo tukkeentuu. Sellaista o n käynyt koko ikänsä hölkkäävälle tai hiihtävälle. Ei siis mikään ihme jos pallolaajennukseen turvaudutaan sellaisen kohdalla, joka ei liiku, on ylipainoinen, takakireä ja jokseenkin aggressiivinen. Ihmisen sydän ei ole kone, jota voi mielettömästi rasittaa. Toivotaan Rinteelle toipumista puolustusvoimien komentajan tehtävät jättävän kenraali Lindbergin sanoin ”Ei sota yhtä miestä kaipaa”.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orwellsslave

      Pelottava uutinen. Jos keskustapuolue jatkaa seuraavan hallituksen johdossa, Seinäjoki ruoppaa Kyrönjoen rahtilaivoille sopivaksi ja perustaa itselleen syväsataman Hampurin tyyliin. Jos taas demarien joukosta tulee pääministeri, vedetään Raumalta rautatie Vaasaan ja siitä Kokkolaan, jotta litiumit saadaan helpommin rahdattua. Turha niiden vaunujen on Seinäjoella mutkaa tehdä.

    • Näinvaaon

      Huojennukseksi voi todeta ettei demarit ja keskusta enää vaan pääse pokkuroimaan. Ovat ihan itse sössineet asiansa oudoilla kommenteilla asiaan kuin asiaan.

      • enttaksari

        Eipä tuoKepun ja Kokoomuksen maahanmuuttopolitiikkakaa kovin suuria hurraahuutoja kerää,halvan työvoiman toivos rajat auki vaan,Pitäis vaan vähä kattua ketä otetaan.. Kilpailu on silti tervetullutta koska työvoiman hinta Suomessa liian korkea eli kunhan ei nuota sosiaaliavulla elätetä niin mun puolesta saa viedäkkin laiskojen työt ja työpaikat.


    • Doktoroitsija

      Ei tosiaankaan kannata ruveta järjestelemään edes mielikuvituksessa vaalien jälkeen tulevaa politiikkaa. Näyttää kuitenkin siltä ettei kokoomus halua hallitukseen demarien kanssa. Sille lienee mieluisampaa vihreät, kristilliset ja persutkin.

      Sitten jos demarit on hallituksessa ja tulee maailmanlaajuinen lama, niin kuin sen vaikutukset meille laitettaisiin edellisen hallituksen aiheuttamiksi. Toivotaan kuitenkin Antille paranemista ja nluipumista ajokortista, jos hänellä sellainen on, ainakin määräajaksi.

    • Pekonipastaa_

      Lisää pekonipastaa niin pysyy suonet auki.

    • Hopihobi

      Tiedän yhden kovan kepu-uskovaisen joka juoksi kuin hirvi ja söi vastoin kepulaisuutta salaattia ja muuta terveellistä, mutta joutui pallolaajennukseen. Luonne ehkä taisi olla hänen heikko kohtansa, ilkeä ja muita arvostelevainen. Hän se näki lähimmäisistään vain vikoja, ylipainoa jne.

    • SDPunelmahöttöä

      Miksi ihmeessä SDP haluaa ulkomaisen halpatyövoiman korvaamaan suomalaisewn duunarin? Ennen SDP puolusti duunaria mutta nyt puoluetta johtaa vihreisiin kallella oleva lesboperheen tytär.

      Ja miksi SDP haluaa kieltää bensa/diesel-autot kokonaan 10 vuodessa?
      Millä duunari ostaa 500 eurolla sähköauton jolla kulkea töissä?

      • kaukana-on

        Todella kaukana on nykypäivän sdp siitä joka perustettiin 1899 silloin sillä oli jokin oikea tehtävä eikä joku ulkomaisten pedofiilien hyysääminen


    • Ylen uutisissa klo 20.30 spekulointi oli täysin suhteetonta. Ällöttää...

      • vakavalta.kuulosti

        Vakavalta kyllä kuulosti totta kyllä ei mitään syytä alkaa kellään retostelemaan vaikka olisi poliittisesti eri mieltä


    • Raatajako

      Sairas mies vaatii kunnon toipumisen.

    • Niinsevainon

      Kyllä Rinteen ja Touko Aallon aika on ohi. Terveydelliset syyt pehmensivät miehet.

    • Jumbrahuiti

      Pehemoosia miehiä, ei muuta kovaa kuin ääni . Teot, no niitä ei kumpikaan ole esitellyt.

    • terveyttä

      En ota kantaa Rinteen terveyteen, mutta aina Rinteen esiintyminen on ollut tosi tönkköä ja kankeeta
      ihmettelen, että miten hän yleensä lähti pj kisaan aikoinaan. Nuori poika on kantanut hänen
      laukkujaan Rinteen selkänsä takana ainakin tv haastattelussa, kun olen katsonut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5450
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      162
      4217
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      3953
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      21
      2637
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2480
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2476
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe