Sairas mies pääministeriksi

kehäraakit

Tyhmiä ihmisiä taas viedään kun pässiä narussa.

SDP on tunkemassa pääministeriksi sairasta kehäraakkia, joka tuskin edes pystyy osallistumaan vaalikieruteelle. Suomen tulevaisuus on turvattu.... onhan meillä tämä 30 V Sanna Marin joka oikeen uhkuu kokemusta.

Persujen laariin satelee tämä.

Mites ne sote-äänet nyt menee kun Rinne ei ole äänestyskelpoinen...

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole Marina Sannuli osannut vakuuttaa kyllä ainakaan minua.

• aslanoula

Antti tuuvaan paareilla äänestämään. Eikähän Antilla päästä viiraa niinkuin Toukolan pojilla

• zofw

Ja sut viedään äänestämään rullatuolilla.

• 1932syntyny

Eikös pästä juuri viiraa kun pallolaajennus on tehty. Tosi kaikesta voi kuntoutua, mulle tehtiin 5 suonen ohituleikkaus 26 vuotta takaperin. Silloin olin hoitolaitoksessa lähes 3 vuotta kun kotona eivät jaksaneet hoitaa. Olin "pöpi" aina kun oli oikeita asiota,

• dvte

Persut ovat pääosin avohoidossa olevaa sakkia.

• PankaaHeinäluomaAsialle

Miksei Heinäluoma voisi tuurata. Sehän osaa jämäkästi puhua, eikä kärsi alemmuuskompleksista kuin nämä muut naukujat. Oikeastaan suurin osa Sdp:läisistä kärsii jonkin sortin alemmuuskompleksista. Heinäluoma on ns karismaattinen voittajatyyppi, kuten Lipponen aikanaan, ja voittaa kyllä yleensä väittelytkin aika helposti. Muilla menee joko sönköttämiseksi, tai räksyttämiseksi.

• aslanoula

Eero ruppee päivänpoliitiikassa enää millekään. Resitentti Eerosta tehdään kun Sauli eläköityy

• enolerobo

Siitä mihinkään tommotti presidentin hommii ole Eik se edes rupee, ko siinon kaks estet.
        Ensinnäki sen koulupohjat ei riitä kosk se on vaan pelkkä ylioppilas ja toiseks se on ny kauhian rakastunu.

• Jakety

Onhan kolme viimeistäkin pääministeriä olleet sairaita, ja vieläpä henkisesti.

• suuri.ero

He eivät kuitenkaan ole olleet rikollisia kuin mm. taloyhtiön varat kavaltanut A Rinne on.

Eikä Stasin myyriä lailla Mungo Lipposen.

• OnHyväOlla

Antti on maksanut takaisin ja silloin on rikos anteeksiannettu.

• Yksittäistapaus

Kun elämä on eletty toisia kusettamalla, niin jokaiseen tähän syyllityneeseen liittyy karman laki.
      Anttikin saa sen kokea.

• tuhontiellä

Kaikki pyrkyrit, he ajattelevat omaa etuaan ei kansan. Heidät voi luokitella tosi sairaiksi. Pipilä,Urpo, Smurffi, Käteinen......

• Kemianlobotantti

Nytkin on parantumattomasti sairaita ministereitä. mitä yks jonka voi parantaa.

• kärsi.kärsi

Ahneudesta ja petosmiehen luoteesta ei Rinnettä voi parantaa.

• ValkoinenHeteroMies-

Sosialistit ja vihervasemmisto ovat Suomen tuho.Mutta onneksi on vaalit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      801
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      531
    6. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      25
      528
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      516
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      23
      476
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      471
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    Aihe