Lopettaako joku rekisteröityspakon takia?

Ei varmastikaan. Jos hyvin käy, niin multinikkeily saadaan kuriin, mutta yksikään kommentoija ei lopeta.

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakaan itse en lopeta palstailua, jos omalle nikille pääsee ilman suurempia kommervenkkejä, kuten pankkitunnuksien ja puh.numeron, jne. jakamista.
      Mikäli ehdoiksi kirjautumiselle laitetan nuo em. asiat, tulee vaikeuksia ja sitten ei ole kenelläkään kivaa!

      • Jokainen kommentoija pitää vähintään yhden nikin. Jos mahdollista, useammankin.


      • 3.14 kirjoitti:

        Jokainen kommentoija pitää vähintään yhden nikin. Jos mahdollista, useammankin.

        Joo, ihan ok. No problem! Kunhan ei muuten häiritä normaalia kirjautumista.


      • Tossi...Typy
        tosi..typy kirjoitti:

        Joo, ihan ok. No problem! Kunhan ei muuten häiritä normaalia kirjautumista.

        Minä jo rekisteröin uusilla ehdoilla, olen jatkossa sitten
        tosi ..typy heippa vaan kaikille!


      • real..tosi..typy
        Tossi...Typy kirjoitti:

        Minä jo rekisteröin uusilla ehdoilla, olen jatkossa sitten
        tosi ..typy heippa vaan kaikille!

        Vituttaa tuollaiset toisten nikkien varastajat!


    • NainenRuudunTakaa

      Mä voisin. :)

      • Millä nikillä lopettaisit jos pitäisi jostakin luopua?


      • NainenRuudunTakaa
        3.14 kirjoitti:

        Millä nikillä lopettaisit jos pitäisi jostakin luopua?

        Oon kirjoittanut vaan tällä. Mut hyvä jos muut jatkaa mun linjalla. Henkeni vaeltaa palstan yllä... Ja olihan mulla se copycatkin.

        Omasta mielestäni tietysti omat aidot tekstini erottaa siitä pitkäpiimäisestä lauserakenteesta ja viiltävästä analyysistä.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Oon kirjoittanut vaan tällä. Mut hyvä jos muut jatkaa mun linjalla. Henkeni vaeltaa palstan yllä... Ja olihan mulla se copycatkin.

        Omasta mielestäni tietysti omat aidot tekstini erottaa siitä pitkäpiimäisestä lauserakenteesta ja viiltävästä analyysistä.

        Voi olla että täällä on useampia nikkejä jotka jaarittelevat samoilla aiheilla, minä en ainakaan osaa erottaa niitä toisistaan.


    • Pleaseantakaapotkut

      Minä lopetan! Johan tuossa ennen Uutta Vuotta heitin heipat tänne, vielä olen täällä kiusanhenkenä. Nooh, kohta tulee potku persuksiin. Sitä odotellessa 👍 olisi tässä muutakin tekemistä kuin roikkua täällä .

      • Uusia vuosia tulee ja menee, mutta mikään ei muutu.


      • Totta turiset. Juuri ajattelin samaa, tämä palsta on hirmuinen aikarosvo. Olen huomaamattani heilunut tässä jo useamman tunnin. Muutakin tekemistä olisi, jos viitsisin vaivautua tekemään. Jymähdin tähän sohvalle ja jäin jumiin palstalle.
        Onneksi en tee tätä kovin usein. :)


      • Potkujaodotellessa
        3.14 kirjoitti:

        Uusia vuosia tulee ja menee, mutta mikään ei muutu.

        Mitä horiset? Se loppuuuuu.


    • Taiananas

      Vähän elämää kokeneet siirtyvät aiheeseensa, kun asia on pihvi.

      • Pihvikysyy

        👀 miltä ananas maistuu?


      • helmiä_sioille
        Pihvikysyy kirjoitti:

        👀 miltä ananas maistuu?

        Ilmeisesti pahalta... :D

        https://www.youtube.com/watch?v=cGhyyR031ZA


      • Hahaa! Tästä ananas-aiheesta tuli vanha biisi mieleen, eikä mitenkään liity keskusteluun. * • ♫ ♫ ♫ • *

        Pakollinen musalinkki...

        ~ Lapinlahden Linnut - Älä pure mun ananasta ~
        https://www.youtube.com/watch?v=8uqrlExHVVY


    • Tollainen rekisteröitymispakko olisi kyllä palstalle tosi hyvä juttu, kun sillä saataisiin just keskusteluja täällä asiallisemmiksi, kun suurin osa näistä keskustelujen pilaajista ovatkin aina just näitä kirjautumattomia kirjoittelijoita. Sen sijaan melkein kaikki kirjautuneet henkilöt kirjoittavat tänne aina asiallisia ja hyvätasoisia kirjoituksia.

      • Eimullamuuta

        Tulihan ne potkut, kiitos siitä. Jonkun piti vaan tehdä se 😄


      • Näinhän se on että rekisteröityneet kirjoittajat ovat yleensä kaikkein asiallisimpia. Esim. sä, peris, mun faija, sen kaveri Make yms.

        Ja ihan hyvä vaan jos tollanen rekisteröitymispakko tulee niin saadaan sellanen ärsyttävä multi nikkeily kitkettyä palstalta. Tällä hetkellä se on lähinnä just rekkaamattomien kirjoittajien tuoma ongelma ja rekisteröidyistä käyttäjistä tietää heti kuka on kyseessä.


      • pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Näinhän se on että rekisteröityneet kirjoittajat ovat yleensä kaikkein asiallisimpia. Esim. sä, peris, mun faija, sen kaveri Make yms.

        Ja ihan hyvä vaan jos tollanen rekisteröitymispakko tulee niin saadaan sellanen ärsyttävä multi nikkeily kitkettyä palstalta. Tällä hetkellä se on lähinnä just rekkaamattomien kirjoittajien tuoma ongelma ja rekisteröidyistä käyttäjistä tietää heti kuka on kyseessä.

        Tuo on niin tosi.

        Rekkaamattomat kirjoittajat tuhoavat palstan.


      • pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Näinhän se on että rekisteröityneet kirjoittajat ovat yleensä kaikkein asiallisimpia. Esim. sä, peris, mun faija, sen kaveri Make yms.

        Ja ihan hyvä vaan jos tollanen rekisteröitymispakko tulee niin saadaan sellanen ärsyttävä multi nikkeily kitkettyä palstalta. Tällä hetkellä se on lähinnä just rekkaamattomien kirjoittajien tuoma ongelma ja rekisteröidyistä käyttäjistä tietää heti kuka on kyseessä.

        Näinpä just, tätä samaa mäkin just ajattelin. Se varmasti parantaisi palstan tasoa huomattavasti, kun saataisiin ne kirjautumattomina kirjoittelevat huutelijat pois palstalta. Tälläkin palstalla on just monia tosi hyviä kirjautuneina kirjoittavia tyyppejä, kuten mm. Peris, Bicky Royal, SUOMI-Make, Timppa, sä, sun OIKEA faija ym. monet turkulaiset.

        Onko muuten hyvin sulla se vanha Toyota Carina pelannut näin kovilla talvipakkasilla?? Eiköhän siinä Toyota-laatuun voi luottaa myös pakkasilmoilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Näinpä just, tätä samaa mäkin just ajattelin. Se varmasti parantaisi palstan tasoa huomattavasti, kun saataisiin ne kirjautumattomina kirjoittelevat huutelijat pois palstalta. Tälläkin palstalla on just monia tosi hyviä kirjautuneina kirjoittavia tyyppejä, kuten mm. Peris, Bicky Royal, SUOMI-Make, Timppa, sä, sun OIKEA faija ym. monet turkulaiset.

        Onko muuten hyvin sulla se vanha Toyota Carina pelannut näin kovilla talvipakkasilla?? Eiköhän siinä Toyota-laatuun voi luottaa myös pakkasilmoilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jep hyvä pointti toi että Jorma on tosiaan mun OIKEA faija vaikka välillä kirjoittaakin palstalle sellasta 🙈🙈🙈-settiä. Vissiin tälle palstalle kirjoittelee myös ns uusioperheen "iskä" jos oon oikein ymmärtänyt :)))))))))))

        Isäukon entinen E-mallin Carina on lähtenyt käyntiin kuin palmun alta meinaan. Ei meillä ammatti koulun parkkipaikalla ole mitään lohkolämmitin-tolppia, mutta siitä se on vain lähtenyt käyntiin. Tänään itse asiassa annoin kaapeleilla apu virtaa yhen kaverin Opel Astraan :-)


      • DarkFear
        pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Jep hyvä pointti toi että Jorma on tosiaan mun OIKEA faija vaikka välillä kirjoittaakin palstalle sellasta 🙈🙈🙈-settiä. Vissiin tälle palstalle kirjoittelee myös ns uusioperheen "iskä" jos oon oikein ymmärtänyt :)))))))))))

        Isäukon entinen E-mallin Carina on lähtenyt käyntiin kuin palmun alta meinaan. Ei meillä ammatti koulun parkkipaikalla ole mitään lohkolämmitin-tolppia, mutta siitä se on vain lähtenyt käyntiin. Tänään itse asiassa annoin kaapeleilla apu virtaa yhen kaverin Opel Astraan :-)

        Niin sitä mä vähän ajattelinkin sun faijasta, että hän varmasti on ihan sun OIKEA isä, eikä mikään ns. aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Onneksi mun oma isäni on tosiaan myös ihan mun OIKEA isä, eikä mikään Timpan kaltainen vara-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mutta se sun faijan kaverisi Maken uusin vävypoika Timppahan onkin tällainen ns. uusiperhe-isä, kun hän ei olekaan niiden "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Se Timppahan kirjoittelee myös tänne palstalle ja hän asuu perheensä kanssa Älvsby-talossa ja hänellä onkin autona VGA-konsernin harmaa farmarimallinen Skoda Octavia, jota hän on myös usein tällä palstalla kehunut. Onhan siinä Octaviassa kuulemma paljon hyviä kaikkia varusteita, joita ei ihan joka autossa ole.

        Sitä mä vähän ajattelinkin, että varmasti siihen Toyota-laatuun sitä voi luottaa tässäkin asiassa, sillä Toyota ei omistajaan petä edes vielä 550 tkm jälkeen:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Luulen että tuskin sillä Timpan Octavialla tullaan ajamaan läheskään samoja kilometrejä, kun mitä sillä sun isäukkosi vanhalla E-mallin Toyota Carinalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Kaisanoasaa

      Tuskin kukaan lopettaa varsinkaan naiset koska niillä ei olisi muita muuten kun seinät jolle puhua. Palstalla naiset sentään saa meidän kunnollisten ätmien kanssa jutustella etteivät tunne itseään niin yksinäisiksi.

      • Sinä päivystät täällä maailmanlopun jälkeenkin.


      • kokemustaon

        Täältä ei kyllä naista löydy, se on varmaa, äijiä ja äijiksi tekeytyneitä kaappihomoja ja kusettajia.


      • real..tosi..typy

        Kuuri ajattelin samaa, tämä palsta on hirmuinen aikarosvo. Olen huomaamattani heilunut tässä jo useamman tunnin. Muutakin tekemistä olisi, jos viitsisin vaivautua tekemään. Jymähdin tähän sohvalle ja jäin jumiin palstalle.
        Onneksi teen tätä.


      • superi-atm
        kokemustaon kirjoitti:

        Täältä ei kyllä naista löydy, se on varmaa, äijiä ja äijiksi tekeytyneitä kaappihomoja ja kusettajia.

        ei kaapista tulemine ole niin vaikeaa kuin luullaan.


    • Ennustajaeukko

      Voi olla et tuo kirjautumuspakko vie täältä niitä satunnaisvierailijoita ja niitä on kyllä varmaan jonkun verrankin. Ja sit kun mainostajat huomaavat sen, et liikenne sivulla vähenee, nekin siirtyy muualle.

      • Ennustajaeukot eivät osaa huomioida sitä, että multinikkeily karkottaa keskustelijat.

        Kun multinikkeily saadaan kuriin, niin asiakirjoittelu lisääntyy.


    • pihallatipunen

      Minähän olin valmistautunut lopettamaan jo vuodenvaihteessa ku luulin, että rekisteröitymispakko tulee.

      Saanko kohta vihdoin siis lopettaa?

      • Minäkin vaihdan ehkä nikkiä.


      • pihallatipunen
        3.14 kirjoitti:

        Minäkin vaihdan ehkä nikkiä.

        Miksi?


      • pihallatipunen kirjoitti:

        Miksi?

        Lopetan nimellisesti.


    • Kaikysyäsaa--

      Jos se rekisteröityminen tulee edes toimimaan kun ei ole toiminut puoleen vuoteen. Oon yrittänyt rekata itseni turhaan.

      • Jos et ole laittanut puhelinnumeroasi?


      • Kaikysyäsaa--
        3.14 kirjoitti:

        Jos et ole laittanut puhelinnumeroasi?

        Olen mut ei tule mitään koodeja


    • Lopetan 15.6.2019 tasan klo. 19.00

      • Vaihdatko johonkin toiseen nikkiisi?


      • 3.14 kirjoitti:

        Vaihdatko johonkin toiseen nikkiisi?

        En


      • Law0fNature
        super-ytm kirjoitti:

        En

        super-ytm on entinen super-atm, hän päätti alkaa teeskentelyn.
        Tämä äitin helmoista haaveileva mammanpoika. Entinen kaappihomo.


    • Samatapahtuunyt

      Täällähän kokeiltiin rekisteröintipakkoa muutama vuosi sitten, palstat hiljenivät täysin, vain pari uutta aloitusta päivässä ja niihin tuli vain 1-3 vastausta. Muutaman viikon jälkeen kirjautumispakosta luovuttiin, katos varmaan mainostajat kun huomasivat ettei täällä käynyt enää juuri kukaan.

      • Sinkut-palsta on lähes kuollut, vain muutama multinikki yrittää pitää keskustelua yllä.

        Mikä tahansa on parempi vaihtoehto kuin nykyinen. Jopa palstan lopettaminen.


    • TosiLunkki

      Itse ajattelin pitää taukoa kirjoittelusta tänne siinä vaiheessa kun tulee pakko rekisteröityä tänne, katsotaan sitten tuleeko joskus tarvetta kirjoitella ja palata? En koe sitä negatiivisena asiana, ennemminkin positiivisena, kun saadaan keskenkasvuisten kirjoitukset näin pois? Tulee järkeä ja vastuullisuutta enemmän julki sen jälkeen? Toivottavasti viestien lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe