Tulisiko Rakas malliesimerkki puhdistua että hän pääsee Taivaaseen, jos hänet ei vielä Jeesus ole puhdistunut ?
Helppo vastata kyllä tai ei !!
Galluppi !!!!
15
70
Vastaukset
- Samaatietä
En ymmärtänyt kysymystä 😨
- Samaatietä
Aaaa..tää taisi olla joku inside juttu 😃 sori, hipsin muualle.
Ihmettelinkin kenen rakkaasta on kyse. Harvoin täällä rakasta huudellaan 😉 - Omopuhdistaa
Ps.51:4. Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minun synneistäni. Ps.51:9 Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin.
- W-Dediaa
Iisoppi eli rohtoiisoppi on huuli kukkais kasveihin kuuluva monivuotinen kukkiessaan voimakkaasti tuoksuva puolipensas. Rungon alaosa on joillakin yksilöillä puumainen. Luonnonvaraisena iisoppi kasvaa Välimeren ympäristössä ja Lähi-idässä.
Siis on varmaan vaikea kohdata näin monien vuosien jälkeen sitä että asiat eivät ole sitä mitä olet halunnut uskotella itselle . !!
Ps. 119:1
Autuaat ne, joiden tie on nuhteeton, jotka Herran laissa vaeltavat!
Hes. 28:15
Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä, jona sinut luotiin, siihen saakka, kunnes sinussa löydettiin vääryys.
Ef. 5:27
saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.Hes. 3:20
Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Hes. 18:24
Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, tekee kaikkien niiden kauhistusten kaltaisia, joita jumalaton tekee-saisiko hän tehdä niin ja elää? Ei yhtäkään hänen vanhurskasta tekoansa, jonka hän on tehnyt, muisteta. Uskottomuutensa tähden, johon hän on langennut, ja syntinsä tähden, jota on tehnyt, niiden tähden hänen on kuoltava.
Hes. 18:26
Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, sentähden hänen on kuoltava; vääryytensä tähden, jota on tehnyt, hänen on kuoltava.
Hes. 33:18
Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja vääryyttä tekee, on hänen sentähden kuoltava.
NYT OLEN SINUA VAROITTANUT !!- onneksiolkoon
Tuomitsit juuri itse itsesi, omilla sanoilasi, nikki savis!
- Samaatietä
Eli jos uskovainen kieltää uskonsa niin hän ei mene taivaaseen. Ei siis ole enää uskossa.
- Jopi48
Hebr.10:39 Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi.
- Hurskaassa.pyhityksessä
Mene saunaan ha suihkuun, niin puhdistut. Ei siinä tarvita minkään valtakunnan jeesuksia!
Niin !! Anteexi etten kirjoittanut että tuo "" malliesimerkki on hänen nikki jota hän käyttää ja välillä nikki "" voi savis "" No mitä sanotte ? Tarviiko hän puhdistua että hän pelastuu ? Vai mitä sanotte onko hän jo puhdistunut ??
- onneksiolkoon
Tuomitsit juuri itse itsesi, omilla sanoilasi, nikki savis!
Oletko sinä itse puhdistunut eli pyhittynyt ?
Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaista tekevät.
Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi, hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
Jaa että nyt on tuomitseminenkin myös kysymistä ! Kyllä käyt kuumana ! Mutta niin saatana on saanut sinut otteeseen ettei ole mitään järki enää mitä suusta pääset. Siis tulisko rakas Malliesimerkki puhdistua että pääsee perille ? Ainakin kovasti Pyhä Raamattupaikat niin näytä ettei kukaan joka ei pyhittyisi pääsis perille >> 22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
- onneksiolkoon
Tuomitsit taas itse itsesi, omilla sanoilasi, nikki savis!
Eli sinä siis et itse pääse perille, sitäkö haluat taas sanoa ? Rakas malliesimerkki !! Sinun tulisi Puhdistua niin näkisit että ihminen voi kysyä ilman että se on tuomitsemista. Onko 1 1=2 ? Tuomitsinko nyt taas kun kyselin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 34232723
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632593Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien882124- 2071797
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731702- 581544
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991284- 361093
- 1221088
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1071057