Sopeudu tai kuole oli mantereen nimi.
jumalan luomat pingviinit
17
<50
Vastaukset
Mistä tiedät että pingviinit on luonut jumala tai just se kristinuskon jumala?!
- sarkasmi
Mitä siinä tekee se evoluutio.
sarkasmi kirjoitti:
Niin kaikella pitää olla jokin selitys, jollei sellaista ole niin sitten pitää uskovaisen keskiä siihen selitys vaikka raamatusta käsin jollei muuten!?
- Running.Icebears
sarkasmi kirjoitti:
- Mitä siinä tekee se evoluutio -
Ei mitään. Evoluutio olisi sössinyt pingviinejä myös pohjoisnapajäätikölle jääkarhujen takaa-ajettavaksi. Running.Icebears kirjoitti:
- Mitä siinä tekee se evoluutio -
Ei mitään. Evoluutio olisi sössinyt pingviinejä myös pohjoisnapajäätikölle jääkarhujen takaa-ajettavaksi.Ehkä niitä siellä olikin (tuskin), mutta jääkarhut söivät ne...
- maa.ja.jää
Jääkarhu tarvitsee jäähän hengitysreiän, jota ilman meren elukat ei pärjää.
Sopulien pesäkolojen suulla on turha kyttäillä.
- 7865
Tarkoittaakohan aloittaja mantereella koko eteläistä pallonpuoliskoa?
- antarktis-
Etelänapamannerta.
- 7865
Pingviinejä löytyy joka puolelta eteläistä pallonpuoliskoa.
- afrikanbuuri
7865 kirjoitti:
Pingviinejä löytyy joka puolelta eteläistä pallonpuoliskoa.
Afrikkalaisia löytyy ympäri napapiiriä.
- antarktis-
Raamattu: Pegi-merkinnät: Kiroilu, Huumeet, Väkivalta, Online - pilvi
- uskova-urpo
Pingviinit ovat Jeesuksen luomia, sillä alussa oli vain pingvettä kunnes Jeesus muutti veden viiniksi.
- hgfffff
Eläinten kuuluu sopeutua muutoksiin ihminen voi aina valita haluaako sopeutua muutokseen vai käykö verisesti sotaan muutoksia vastaan.
- retrytu
Itsestäänkö se mekanismi on tullut eläimille, että ne voivat sopeutua kuin kameliontit? Minusta kyseessä on nerous, joka todistaa suunnittelusta. Ja älä vastaa tähän mitään tyhmää, vaan vaikene Jumalan nerouden edessä. Se olisi viisasta.
- kirkontuho
retrytu kirjoitti:
Itsestäänkö se mekanismi on tullut eläimille, että ne voivat sopeutua kuin kameliontit? Minusta kyseessä on nerous, joka todistaa suunnittelusta. Ja älä vastaa tähän mitään tyhmää, vaan vaikene Jumalan nerouden edessä. Se olisi viisasta.
Jumalasi on vajakkiapinan tuotosta, Darwinin evoluutio selittää pingviinit.
retrytu kirjoitti:
Ei. Asia on yksinkertainen. Ne, jotka eivät sopeutuneet kuolivat. Parhaiten sopeutuneet jatkoivat sukuaan ja koko populaatio kehittyi paremmin sopeutuvaksi. Niin se evoluutio toimii.
- sarkasmi
kas, vertaukseni pappihen hässimiin kuoripoikiin poistettiin, osuiko ARKKISIIN paikkoihin hihhulit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100