Naista voi (ehkä) rakastaa ylipainosta huolimatta...

...ei sen takia.

Kohtuus kunniaan.

154

<50

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsianVierestä

      Tietysti voi rakastaa naista sellaisena kuin nainen on, muutenhan et rakastaisi ja asialla ei olisi mitään merkitystä.

      • Mietipä saivartelija aloitustani tarkemmin.


      • AsianVierestä
        3.14 kirjoitti:

        Mietipä saivartelija aloitustani tarkemmin.

        Kyllä itse olen ihastunut naiseen juurikin lisäkilojen takia. Ei tällainen 100 kiloinen mies voi mitään allaan pölyksi hajoavaa heikkoa naista ottaa. En juurikaan ole katsellut alle 65 kiloisia joten kyllä rakastan juuri sen takia jos joku olisi topakka 70 kiloinen tai sitten täytyy olla muutoin helevetin vahva:)
        Kuka se oikeasti käsivarren paksuisia naisia kattelee?


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Kyllä itse olen ihastunut naiseen juurikin lisäkilojen takia. Ei tällainen 100 kiloinen mies voi mitään allaan pölyksi hajoavaa heikkoa naista ottaa. En juurikaan ole katsellut alle 65 kiloisia joten kyllä rakastan juuri sen takia jos joku olisi topakka 70 kiloinen tai sitten täytyy olla muutoin helevetin vahva:)
        Kuka se oikeasti käsivarren paksuisia naisia kattelee?

        Feederit on pervoja.


      • AsianVierestä
        3.14 kirjoitti:

        Feederit on pervoja.

        :)
        Pervona on hauskempaa...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        :)
        Pervona on hauskempaa...

        Kunhan muistaa olevansa poikkeava.


      • 0022
        AsianVierestä kirjoitti:

        Kyllä itse olen ihastunut naiseen juurikin lisäkilojen takia. Ei tällainen 100 kiloinen mies voi mitään allaan pölyksi hajoavaa heikkoa naista ottaa. En juurikaan ole katsellut alle 65 kiloisia joten kyllä rakastan juuri sen takia jos joku olisi topakka 70 kiloinen tai sitten täytyy olla muutoin helevetin vahva:)
        Kuka se oikeasti käsivarren paksuisia naisia kattelee?

        No olipas söpö kommentti, eli kaikki petite naiset uunin vaan,ei ole oikea nainen jos läskirenkaat oops "muodot" ei tursuile joka puolelta? Tämän palstan miehet on helvetin outoja, ei tänne kannata sievien hoikkien naisten tulla.


      • jännäpaikka
        0022 kirjoitti:

        No olipas söpö kommentti, eli kaikki petite naiset uunin vaan,ei ole oikea nainen jos läskirenkaat oops "muodot" ei tursuile joka puolelta? Tämän palstan miehet on helvetin outoja, ei tänne kannata sievien hoikkien naisten tulla.

        Ei kannata jos seuraa etsii, koska täällä on tosiaan suosiossa pullukammat ja vanhemmat naiset, olen huomannut saman. Nekin harvat jotka hoikkia haluaa, haluaa alle 22 veen.


    • Oletkosittenkukkakeppi

      Mitkä ovat Palstiksen mitat? Entä ihastuksesi?

      • Ihan normaalimitoissa vielä toistaiseksi, mutta varmasti edessä on rankka laihdutuskuuri.

        Ihastuksia ei ole tällä hetkellä ( paitsi yksi Heidi jolla on vähän ylipainoa).


      • Voihanvitalis
        3.14 kirjoitti:

        Ihan normaalimitoissa vielä toistaiseksi, mutta varmasti edessä on rankka laihdutuskuuri.

        Ihastuksia ei ole tällä hetkellä ( paitsi yksi Heidi jolla on vähän ylipainoa).

        Mä kun luulin sua hyväkroppaiseksi. No ne mielikuvat haperoituu ikävä kyllä. Next 😄


      • Voihanvitalis kirjoitti:

        Mä kun luulin sua hyväkroppaiseksi. No ne mielikuvat haperoituu ikävä kyllä. Next 😄

        Vaihda ketjua jos vartaloni ei kiihota.


      • Miksikihahti
        3.14 kirjoitti:

        Vaihda ketjua jos vartaloni ei kiihota.

        No pahus pitäisi nähdä ensin ... jos kuva ei ollut sun 🤔


      • Miksikihahti kirjoitti:

        No pahus pitäisi nähdä ensin ... jos kuva ei ollut sun 🤔

        Kuvani on minun.

        Sinä sanoit kohdallani "Next". No, minua ei vaihdeta ketjussani, joten ajattelepa vaikka next-ketjua.


      • Vanhakuvasulla
        3.14 kirjoitti:

        Kuvani on minun.

        Sinä sanoit kohdallani "Next". No, minua ei vaihdeta ketjussani, joten ajattelepa vaikka next-ketjua.

        En ajatellut vaihtaa 😉


      • Vanhakuvasulla kirjoitti:

        En ajatellut vaihtaa 😉

        Kuvani ovat tuoreita.


      • Sanomitäsanot
        3.14 kirjoitti:

        Kuvani ovat tuoreita.

        Ei ollut 49v kuva, ennemminkin 29v kuva.


      • Sanomitäsanot kirjoitti:

        Ei ollut 49v kuva, ennemminkin 29v kuva.

        Olen 48v, joten ei voi olla 49v kuva.

        Kaikki julkaisemani kuvat on otettu julkaisemisen aikoihin.


      • Sealkoijo
        3.14 kirjoitti:

        Olen 48v, joten ei voi olla 49v kuva.

        Kaikki julkaisemani kuvat on otettu julkaisemisen aikoihin.

        Sekin kuva, jossa makaat sohvalla pylly pystyssä (näyttää naisen pyllykältä) ja harvat vaaleat rintakarvat kampaamattomina 🤣


    • Tätäkötarkoitit

      Vaikea kuvitella hyväkroppaista pitkää kaveria pyöreän omenan seurassa.

    • uhkeat.upeat.naiset

      niin ei pieni ylipainoisuus pahasta ole eikä ylipainokaan ellei sitten ole liian lihava mutta laihuus ei sovi naisille eikä se ole seksikästä niin kyllä naisesta otteen täytyy saada niin itse pidän naisellisista ja seksikkäistä naisista

      • Sinun pitäisi ensin kokea lihava nainen sängyssä, niin ymmärtäisit miksi kokeneemmat miehet karttelevat niitä.


      • AsianVierestä
        3.14 kirjoitti:

        Sinun pitäisi ensin kokea lihava nainen sängyssä, niin ymmärtäisit miksi kokeneemmat miehet karttelevat niitä.

        Kerro ihmeessä. En ole vielä yhdenkään tytön kanssa ollut. Mitä pitää varoa?
        Katkeaako selkä? Nyrjähtävätkö nilkat? Syökö se jääkaapin tyhjäksi? Valtaavatko hänen suuret vaatteensa tilan minunkin vaatekomerosta? Voiko erehtyä luulemaan alushousuja yöpaidaksi?


      • 3.14 kirjoitti:

        Sinun pitäisi ensin kokea lihava nainen sängyssä, niin ymmärtäisit miksi kokeneemmat miehet karttelevat niitä.

        Okei, tunnustan: olen kerran ollut lihavan naisen kanssa sängyssä. Puolustuksekseni voin sanoa, että olin silloin nuori, tyhmä ja kokematon. Ja ihan saatanan juovuksissa. Toista kertaa ei ole tapahtunut. Eikä tapahdu.


      • kalapuheet
        3.14 kirjoitti:

        Sinun pitäisi ensin kokea lihava nainen sängyssä, niin ymmärtäisit miksi kokeneemmat miehet karttelevat niitä.

        Oot sitten isojen poikien kalapuheita kuunnellut, kokemustahan sulla ei ole.


      • siihen.rakastuu
        AsianVierestä kirjoitti:

        Kerro ihmeessä. En ole vielä yhdenkään tytön kanssa ollut. Mitä pitää varoa?
        Katkeaako selkä? Nyrjähtävätkö nilkat? Syökö se jääkaapin tyhjäksi? Valtaavatko hänen suuret vaatteensa tilan minunkin vaatekomerosta? Voiko erehtyä luulemaan alushousuja yöpaidaksi?

        se kiihottaa koko ajan ja haluaisi rakastella koko ajan eli 24/7 sekstailla ja tarrata sen peffaan hampailla ja niihin rakastuu oikeasti


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Kerro ihmeessä. En ole vielä yhdenkään tytön kanssa ollut. Mitä pitää varoa?
        Katkeaako selkä? Nyrjähtävätkö nilkat? Syökö se jääkaapin tyhjäksi? Valtaavatko hänen suuret vaatteensa tilan minunkin vaatekomerosta? Voiko erehtyä luulemaan alushousuja yöpaidaksi?

        Lopettelen vastailemasta sulle, koska mulla on ikävä aavistus siitä että olet dissi.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Kerro ihmeessä. En ole vielä yhdenkään tytön kanssa ollut. Mitä pitää varoa?
        Katkeaako selkä? Nyrjähtävätkö nilkat? Syökö se jääkaapin tyhjäksi? Valtaavatko hänen suuret vaatteensa tilan minunkin vaatekomerosta? Voiko erehtyä luulemaan alushousuja yöpaidaksi?

        Todennäköisesti kaikkea tuota. Sen lisäksi kun mätisäkki riisuu itsensä edessäsi alasti, peniksesi toteaa, että vittusaatana, tuonne minä en mene. Ei nouse, ei nytkähdä. Siinä sitten punastelet ja pohdit, että millä ihmeellä tästäkin tilanteesta kunnialla selviää. No ei sitten millään.


      • SirCucco kirjoitti:

        Okei, tunnustan: olen kerran ollut lihavan naisen kanssa sängyssä. Puolustuksekseni voin sanoa, että olin silloin nuori, tyhmä ja kokematon. Ja ihan saatanan juovuksissa. Toista kertaa ei ole tapahtunut. Eikä tapahdu.

        Sinä opit kerrasta, minä tarvin kaksi kertaa oppiakseni asian.


      • Voihanvitalis
        3.14 kirjoitti:

        Sinä opit kerrasta, minä tarvin kaksi kertaa oppiakseni asian.

        Ihmettelen, että miten olet tilanteisiin (2) päässyt?


      • börje.poekiakin.on
        SirCucco kirjoitti:

        Todennäköisesti kaikkea tuota. Sen lisäksi kun mätisäkki riisuu itsensä edessäsi alasti, peniksesi toteaa, että vittusaatana, tuonne minä en mene. Ei nouse, ei nytkähdä. Siinä sitten punastelet ja pohdit, että millä ihmeellä tästäkin tilanteesta kunnialla selviää. No ei sitten millään.

        jos naisen edessä ei seiso eikä nainen kiihota niin entä jos juha för tai jari sillanpää pyllistää niin kiihottaako se näky entä jos susanne päivärinta tai maria vietola pyllistäisi kiihottaako se näky tai kuvittelet että ne olisi poikia niin ei kaikilla seiso naisten edessä ja pimppi ei kiihota


      • AsianVierestä
        SirCucco kirjoitti:

        Todennäköisesti kaikkea tuota. Sen lisäksi kun mätisäkki riisuu itsensä edessäsi alasti, peniksesi toteaa, että vittusaatana, tuonne minä en mene. Ei nouse, ei nytkähdä. Siinä sitten punastelet ja pohdit, että millä ihmeellä tästäkin tilanteesta kunnialla selviää. No ei sitten millään.

        Oletko kokeillut porkkanaa?
        Töissäkin sanotaan aina että porkkana auttaa melkein jokaiseen asiaan.


      • 5342te
        SirCucco kirjoitti:

        Todennäköisesti kaikkea tuota. Sen lisäksi kun mätisäkki riisuu itsensä edessäsi alasti, peniksesi toteaa, että vittusaatana, tuonne minä en mene. Ei nouse, ei nytkähdä. Siinä sitten punastelet ja pohdit, että millä ihmeellä tästäkin tilanteesta kunnialla selviää. No ei sitten millään.

        Jos se täti olisikin setä niin kyllä sitten teikällä nousisi ja nytkähtäisi.


      • 5342te kirjoitti:

        Jos se täti olisikin setä niin kyllä sitten teikällä nousisi ja nytkähtäisi.

        Ymmärrän, että fantasioit peniksestäni pakaroidesi välissä, mutta ei kiitos. Pidättäydyn naisissa. Hyväkroppaisissa.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Oletko kokeillut porkkanaa?
        Töissäkin sanotaan aina että porkkana auttaa melkein jokaiseen asiaan.

        Että olisin työntänyt porkkanan neidin uumeniin ja ähkinyt niin kuin olisin muka pannut häntä? Ehkä tuossa tilanteessa olisi tarvittu kesäkurpitsaa.


      • jo.on.miäs
        SirCucco kirjoitti:

        Ymmärrän, että fantasioit peniksestäni pakaroidesi välissä, mutta ei kiitos. Pidättäydyn naisissa. Hyväkroppaisissa.

        juuri sanoit ettei naiset ja seksikkäät hyvä vartaloiset naiset kiihota eikä tule seisokkia mutta miehen edessä seisoisi eli olet homo hinttari ruskean reijän ritari


      • jo.on.miäs kirjoitti:

        juuri sanoit ettei naiset ja seksikkäät hyvä vartaloiset naiset kiihota eikä tule seisokkia mutta miehen edessä seisoisi eli olet homo hinttari ruskean reijän ritari

        Menisit r.nkkari fantasioimaan niistä ylipainoisista sioista muualle.


      • börje.poeka
        SirCucco kirjoitti:

        Että olisin työntänyt porkkanan neidin uumeniin ja ähkinyt niin kuin olisin muka pannut häntä? Ehkä tuossa tilanteessa olisi tarvittu kesäkurpitsaa.

        tai lykkäät porkkanan perseeseesi ja nainen työntäsi oksaisen kuusen oksan perseeseesi ja keilan ja nainen näkisi että olet homo ja nauraisi pilkka naurua


      • AsianVierestä
        SirCucco kirjoitti:

        Että olisin työntänyt porkkanan neidin uumeniin ja ähkinyt niin kuin olisin muka pannut häntä? Ehkä tuossa tilanteessa olisi tarvittu kesäkurpitsaa.

        Ei kun olisit luvannut hepillesi jonkun porkkanan niin se olisi suoriutunut paremmin työstään. Jonkun syyn takia se on sinuun suuttunut kun noin lakkoilee. Sinä kun olet isäntä ja se on sinun renki, se varmaan ajatteli et "vitun porvari" yritäppä nyt sitten löysällä, niin perkele:)
        Naureskeli sitten paskalle olollesi vielä seuraavanakin päivänä.


      • hintti.uhoo
        3.14 kirjoitti:

        Menisit r.nkkari fantasioimaan niistä ylipainoisista sioista muualle.

        sinä olet hintti


      • jo.on.miäs kirjoitti:

        juuri sanoit ettei naiset ja seksikkäät hyvä vartaloiset naiset kiihota eikä tule seisokkia mutta miehen edessä seisoisi eli olet homo hinttari ruskean reijän ritari

        Sinun mielipiteilläsi ei ole minulle tuon taivaallista merkitystä.


      • hintti.uhoo kirjoitti:

        sinä olet hintti

        Älä fantasioi.


      • pimpit.ei.kiihota
        SirCucco kirjoitti:

        Sinun mielipiteilläsi ei ole minulle tuon taivaallista merkitystä.

        ei varmaankaan mutta sinä ja 3.14 tulette hyvin juttuun ja kumpikaan ei ymmärrä naisista mitään vai on kaikki naiset läskejä ja sikoja


      • pimpit.ei.kiihota kirjoitti:

        ei varmaankaan mutta sinä ja 3.14 tulette hyvin juttuun ja kumpikaan ei ymmärrä naisista mitään vai on kaikki naiset läskejä ja sikoja

        Hahhaa.

        Mitä sinä neitsytsetä tiedät naisista?


      • NainenRuudunTakaa
        3.14 kirjoitti:

        Sinun pitäisi ensin kokea lihava nainen sängyssä, niin ymmärtäisit miksi kokeneemmat miehet karttelevat niitä.

        Koettu on. Lämpimästi voin suositella. On mistä ottaa kiinni ja ihanaa pehmeyttä. Pluskokoiset on parhaita mitä halimiseen ja muuhun fyysisen nautinnon jakamiseen tulee.

        Ulkoinen kauneus on katsojan silmässä. Tietäjät tietää.


      • kahvojako
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Koettu on. Lämpimästi voin suositella. On mistä ottaa kiinni ja ihanaa pehmeyttä. Pluskokoiset on parhaita mitä halimiseen ja muuhun fyysisen nautinnon jakamiseen tulee.

        Ulkoinen kauneus on katsojan silmässä. Tietäjät tietää.

        Mitä tuo klisee "on mistä ottaa kiinni" tarkoittaa? Lipeääkö hoikempi jotenkin otteesta?


      • kahvojako kirjoitti:

        Mitä tuo klisee "on mistä ottaa kiinni" tarkoittaa? Lipeääkö hoikempi jotenkin otteesta?

        Tuohan voisi sopia myös perusteeksi ottaa juoppo mies.

        On mistä ottaa kiinni.


    • 909898908

      Ihan sama, kuin alipainoista miestä voi (ehkä) rakastaa, ei painon takia vaan siitä huolimatta. Inhottaa kaikki honkkelit kukkakepit.

    • Ei pieni ylipaino minua häiritse

      • Niin.

        Naista voi rakastaa ylipainosta huolimatta....

        ...ei sen takia.


      • 3.14 kirjoitti:

        Niin.

        Naista voi rakastaa ylipainosta huolimatta....

        ...ei sen takia.

        Joskus sen takiakin


      • super-ytm kirjoitti:

        Joskus sen takiakin

        Silloin puhutaan perversiosta.


      • kevätrakkausko

        Joko olette yhteyksissä misspönttöuunin kanssa?


      • Ei vaan kauneuskäsityksestä


      • kevätrakkausko kirjoitti:

        Joko olette yhteyksissä misspönttöuunin kanssa?

        Yksityisasia


      • rakkauttakahdelle
        super-ytm kirjoitti:

        Joskus sen takiakin

        Sinulle kävisi pyöreän mallinen mutta mukava Pönttis.


      • rakkauttakahdelle kirjoitti:

        Sinulle kävisi pyöreän mallinen mutta mukava Pönttis.

        Ilmanmuuta


      • puskiss
        super-ytm kirjoitti:

        Ei vaan kauneuskäsityksestä

        alruna oli pullukka:)


      • puskiss kirjoitti:

        alruna oli pullukka:)

        Ilman muuta ja kaunis


    • Tämä-selvä

      Totta jos on hyvät tissit eikä nainen pihtaa niin sitten voi rakastaa.

      • nhtyvf

        Joku on tainnut sekoittaa seksin ja rakkauden...


    • Totta. Kokemusta on, vaikkakaan ei merkittävästä ylipainosta, mutta ylipainosta kuitenkin. Pahinta on, jos ylipaino vaikuttaa naisen itsetuntoon..

    • Pertsaonnolo

      Keskity Pertsa vaan oman kuupan paranteluun, elä mieti laihan tai pullukan rakastamisia.

      Koitat saada tuo itses ja muitten kusettamisen ensin kuriin, niin sitten voit miettiä tälläisiä.

    • kulunuttaon

      Alkaa olemaan aika kuluneita noi teikän yritykset provoilla.

    • 43-Sinkkumies

      Riippuu onko ylipainoa 10 vai 30kg. 10 kelpaa ihan hyvin miehet ei ole niin nirsoja eikä miehelle ulkonäkö ole tärkein krioteeri kuten naisille. Naiset hakee aina täydellistä miestä, mitään vikaa ei saa olla, ei saa käyttää valkoisia sukkia tai verkkari housuja ja naiset aina arvostelee miesten ulkonäköö vaikka naiset ei ole täydellisiä itse.

      • kaniimpä

        No eikös ne verkkarihousut ole helpompi vaihtaa farkkuihin, kuin laihduttaa 20-kiloa?

        Pienet on naisella ”täydellisen ulkonäön” vaatimukset, jos niistä selviää sukkia ja housuja vaihtamalla....


    • Ylipaino ei oo synonyymi vastenmieliselle eikä hoikka valloittavalle. 🤔

      • Oikeastaan sitä avaukseni tarkoittaakin (ylipainosta huolimatta voi rakastaa).


      • 3.14 kirjoitti:

        Oikeastaan sitä avaukseni tarkoittaakin (ylipainosta huolimatta voi rakastaa).

        Noniin, jotkut myös tykkää pikkusen pyöreemmistä naisista...niinkun oikeesti tykkää, kuten naisissa on niitä nallekarhumaisten miesten tykkääjiä..

        Enkä mä sitä osaa pitää sen pervompana, kun että joku tykkää laihoista..kuka mistäkin.


      • mazy kirjoitti:

        Noniin, jotkut myös tykkää pikkusen pyöreemmistä naisista...niinkun oikeesti tykkää, kuten naisissa on niitä nallekarhumaisten miesten tykkääjiä..

        Enkä mä sitä osaa pitää sen pervompana, kun että joku tykkää laihoista..kuka mistäkin.

        Niinkuin kirjoitin, naista voi rakastaa kiloista huolimatta.


      • 3.14 kirjoitti:

        Niinkuin kirjoitin, naista voi rakastaa kiloista huolimatta.

        Muttei kilojen vuoksi? Onhan nekin osa paljon peräänkuulutettua ulkonäkö...jollekin voi olla ensijaisen tärkeetä, että on pullukka, muuten ei näytä nätille jne..

        Että jopa sen takia.


      • mazy kirjoitti:

        Muttei kilojen vuoksi? Onhan nekin osa paljon peräänkuulutettua ulkonäkö...jollekin voi olla ensijaisen tärkeetä, että on pullukka, muuten ei näytä nätille jne..

        Että jopa sen takia.

        Riippumatta ulkonäöstä ja luonteesta?


      • 3.14 kirjoitti:

        Riippumatta ulkonäöstä ja luonteesta?

        Ei riippumatta, siks just...se ulkonäkö voi olla se minkä ensin huomaa. Pyöreys mikä miellyttää silmää ja sitten luonnekin voi osoittautua kerkaikkisen hurmaavaksi...

        Se on kai siitä kii kuinka toisen näkee ja kokee?


      • mazy kirjoitti:

        Ei riippumatta, siks just...se ulkonäkö voi olla se minkä ensin huomaa. Pyöreys mikä miellyttää silmää ja sitten luonnekin voi osoittautua kerkaikkisen hurmaavaksi...

        Se on kai siitä kii kuinka toisen näkee ja kokee?

        Naiset ovat usein puolustelleet luonteen merkitystä, sinä olet keksinyt nyt puolustella ylipainoa.


      • poikkeuksia
        mazy kirjoitti:

        Muttei kilojen vuoksi? Onhan nekin osa paljon peräänkuulutettua ulkonäkö...jollekin voi olla ensijaisen tärkeetä, että on pullukka, muuten ei näytä nätille jne..

        Että jopa sen takia.

        Muut ulkonäköseikat on eri juttu, paino kertoo kuitenkin terveydestä. On luonnollista että ihminen viehättyy normaalipainoisista, lihavista ja anorektikoista tykkäävät ovat poikkeuksia.


      • 3.14 kirjoitti:

        Naiset ovat usein puolustelleet luonteen merkitystä, sinä olet keksinyt nyt puolustella ylipainoa.

        En puolustele, mutta tiiän että se on joidenkin makuun. Ylipaino...


      • mazy kirjoitti:

        En puolustele, mutta tiiän että se on joidenkin makuun. Ylipaino...

        Fetissit eivät ole rakkautta.


      • poikkeuksia kirjoitti:

        Muut ulkonäköseikat on eri juttu, paino kertoo kuitenkin terveydestä. On luonnollista että ihminen viehättyy normaalipainoisista, lihavista ja anorektikoista tykkäävät ovat poikkeuksia.

        Mä en lähtis määrittelee noin jyrkästi normaalia...😏


      • 3.14 kirjoitti:

        Fetissit eivät ole rakkautta.

        Ei kai fetissistä tarvi olla kyse? Muutenhan hoikan tai norminkin voi määrittää fetissiksi, kun ei muu kelpaa. Pakkomielteisyys on aina vaikeeta...


      • mazy kirjoitti:

        Mä en lähtis määrittelee noin jyrkästi normaalia...😏

        Lääketieteen näkökulmasta voidaan varmaan puhua esim. optimaalisesta rasvaprosentista. Ihmisen elimistö tarvitsee rasvaa toimiakseen, mutta siinäkin on raja milloin mennään liian rasvan puolelle.


      • mazy kirjoitti:

        Ei kai fetissistä tarvi olla kyse? Muutenhan hoikan tai norminkin voi määrittää fetissiksi, kun ei muu kelpaa. Pakkomielteisyys on aina vaikeeta...

        Jos laardi on se, mikä sytyttää, niin kyllä se luetaan fetissiksi.


      • 3.14 kirjoitti:

        Lääketieteen näkökulmasta voidaan varmaan puhua esim. optimaalisesta rasvaprosentista. Ihmisen elimistö tarvitsee rasvaa toimiakseen, mutta siinäkin on raja milloin mennään liian rasvan puolelle.

        Lääketiede on lääketiedettä, ihminen on kumminkin ihminen joka kattelee maailmaa omin silmin, eikä lääkärikirja kainalossa...

        Terveys ja sairaus on monien asioiden summa...helvetin suuri pitää olla, jotta terveys on oikeesti vakavasti vaakalaudalla ja huonot elämäntavat. Ylipainoisissa on terveitä ja laihoissa sairaita...yksilöllistä se sairastuminenkin ja sietokyky mm. elintavoille.


      • 3.14 kirjoitti:

        Jos laardi on se, mikä sytyttää, niin kyllä se luetaan fetissiksi.

        No ihan yhtälailla, kun sekin et kylkiluut pitää näkyä.


      • mazy kirjoitti:

        Lääketiede on lääketiedettä, ihminen on kumminkin ihminen joka kattelee maailmaa omin silmin, eikä lääkärikirja kainalossa...

        Terveys ja sairaus on monien asioiden summa...helvetin suuri pitää olla, jotta terveys on oikeesti vakavasti vaakalaudalla ja huonot elämäntavat. Ylipainoisissa on terveitä ja laihoissa sairaita...yksilöllistä se sairastuminenkin ja sietokyky mm. elintavoille.

        Tilastoimalla asioita, voidaan nähdä selkeitä johdonmukaisuuksia vaikka yksilötasolla onkin reilusti hajontaa.

        Joku yksilö voi elää 20 kiloa ylipainoisena sata vuotiaaksi, mutta tilastollisesti 5 kilon ylipaino vähentää elinvuosia x määrän.


      • mazy kirjoitti:

        No ihan yhtälailla, kun sekin et kylkiluut pitää näkyä.

        Joku taisikin jo mainita että ali- ja ylipainoisista pitävät ovat pieni vähemmistö.


      • 3.14 kirjoitti:

        Tilastoimalla asioita, voidaan nähdä selkeitä johdonmukaisuuksia vaikka yksilötasolla onkin reilusti hajontaa.

        Joku yksilö voi elää 20 kiloa ylipainoisena sata vuotiaaksi, mutta tilastollisesti 5 kilon ylipaino vähentää elinvuosia x määrän.

        Ketä tilastot palvelee, kun ne ei elämistä estä eikä äkkikuolemia poista?

        Ihmiset kumminkin elää kuten parhaaksi katsoo....niinhän se parinvalintakin menee, tiedetään ehkä keskiarvo mutta valitaan vierestä.


      • 3.14 kirjoitti:

        Joku taisikin jo mainita että ali- ja ylipainoisista pitävät ovat pieni vähemmistö.

        No ketä se haittaa, jos joku tykkää pullukoista tai laihoista alipainoisista? Hyvä vaan, että heistäkin tykätään. 😊


      • hyttt
        3.14 kirjoitti:

        Jos laardi on se, mikä sytyttää, niin kyllä se luetaan fetissiksi.

        Laardin ihannointi on fetissi, laardin pelko fobia.


      • mazy kirjoitti:

        Ketä tilastot palvelee, kun ne ei elämistä estä eikä äkkikuolemia poista?

        Ihmiset kumminkin elää kuten parhaaksi katsoo....niinhän se parinvalintakin menee, tiedetään ehkä keskiarvo mutta valitaan vierestä.

        Ketä tilastot palvelee? Ihmisiä, jokainen tietää että viisi kiloa ylipainoa lyhentää elinikää.


      • mazy kirjoitti:

        No ketä se haittaa, jos joku tykkää pullukoista tai laihoista alipainoisista? Hyvä vaan, että heistäkin tykätään. 😊

        Kilojen rakastaminen on fetissi, eikä se kerro ihmisen kyvystä aitoon rakkauteen.


      • hyttt kirjoitti:

        Laardin ihannointi on fetissi, laardin pelko fobia.

        Laardin välttely on tervettä järkeä.


      • 3.14 kirjoitti:

        Ketä tilastot palvelee? Ihmisiä, jokainen tietää että viisi kiloa ylipainoa lyhentää elinikää.

        Ei välttämättä tiedä, urheilijoitakin kuolee joka päivä, eikä ole kiloakaan ylipainoa. Kaikki on suhteellista, kuten sanoin yskilöllistä kuka mitäkin "sietää" ja kestää. :)

        Tilastot on tilastoja, suhteellisuusteorioita voi pyöritellä...mutta oikeesti lyhyt tai pitkä elämä, kunhan se olis hyvä. Semmonen, että kuollessaan voi aatella, olipa kiva elää. :D

        Vaikka läskinä sitten jos se hyvälle tuntuu...


      • 3.14 kirjoitti:

        Laardin välttely on tervettä järkeä.

        Mä olen tykännyt olla aina vähän sekopää, poiketa valtavirrasta...joten annan jatkossakin siunaukseni voipaketille. :D


      • mazy kirjoitti:

        Ei välttämättä tiedä, urheilijoitakin kuolee joka päivä, eikä ole kiloakaan ylipainoa. Kaikki on suhteellista, kuten sanoin yskilöllistä kuka mitäkin "sietää" ja kestää. :)

        Tilastot on tilastoja, suhteellisuusteorioita voi pyöritellä...mutta oikeesti lyhyt tai pitkä elämä, kunhan se olis hyvä. Semmonen, että kuollessaan voi aatella, olipa kiva elää. :D

        Vaikka läskinä sitten jos se hyvälle tuntuu...

        On muitakin kuolinsyitä kuin ylipaino.

        Siitä huolimatta on täysin kiistaton tosiasia että ylipaino lyhentää elinikää.


      • 3.14 kirjoitti:

        On muitakin kuolinsyitä kuin ylipaino.

        Siitä huolimatta on täysin kiistaton tosiasia että ylipaino lyhentää elinikää.

        No empä tiiä, jollain lyhentää ja jollakin ei pätkääkään. 90-vuotias tuskin tekee enää parilla vuodella lisää kovinkaan paljon ihmeitä. :D


      • mazy kirjoitti:

        Mä olen tykännyt olla aina vähän sekopää, poiketa valtavirrasta...joten annan jatkossakin siunaukseni voipaketille. :D

        Minäkin käytän voita. Kirkastettua ja tavallista.


      • 3.14 kirjoitti:

        Minäkin käytän voita. Kirkastettua ja tavallista.

        Eikö tuukkin hyvä maku ruokaan voilla? nam nam... :P


      • mazy kirjoitti:

        No empä tiiä, jollain lyhentää ja jollakin ei pätkääkään. 90-vuotias tuskin tekee enää parilla vuodella lisää kovinkaan paljon ihmeitä. :D

        Tilastot kertovat että lyhentää.


      • 3.14 kirjoitti:

        Tilastot kertovat että lyhentää.

        Jospa vaan eläisit, etkä vahtisi tilastoja. :)


      • mazy kirjoitti:

        Eikö tuukkin hyvä maku ruokaan voilla? nam nam... :P

        Antaa makua.


      • mazy kirjoitti:

        Jospa vaan eläisit, etkä vahtisi tilastoja. :)

        Jospa vaan eläisit, etkä väittäisi tilastoja valheellisiksi.


      • 3.14 kirjoitti:

        Jospa vaan eläisit, etkä väittäisi tilastoja valheellisiksi.

        En väitä valheellisiksi, vaan jossakin kohtaa aikalailla turhiksi. Minä en ainakaan elä tilastojen kautta, vaan ihan oman kuulani mukaan. Jos sitten heitän lusikan nurkkaan, jonkun tilaston kauheuden takia, jota en älynnyt vahtia... niin olipahan nastaa niin kauan kun elämää riitti. :D

        Tai jos mun jenkkakahva tappaa mut, niin tappaa sitten. En minä halua stressiinkään kuolla. Niin tai näin, aina on jonkun tilaston mukaan nurinpäin. :)

        Paree kun elää vaan ihan oman kuuttinsa mukaan, eikä liikoja vahdi kuinka joku tilasto asian esittää.


      • mazy kirjoitti:

        En väitä valheellisiksi, vaan jossakin kohtaa aikalailla turhiksi. Minä en ainakaan elä tilastojen kautta, vaan ihan oman kuulani mukaan. Jos sitten heitän lusikan nurkkaan, jonkun tilaston kauheuden takia, jota en älynnyt vahtia... niin olipahan nastaa niin kauan kun elämää riitti. :D

        Tai jos mun jenkkakahva tappaa mut, niin tappaa sitten. En minä halua stressiinkään kuolla. Niin tai näin, aina on jonkun tilaston mukaan nurinpäin. :)

        Paree kun elää vaan ihan oman kuuttinsa mukaan, eikä liikoja vahdi kuinka joku tilasto asian esittää.

        Terveellisten elämäntapojen tiedetään pidentävän elinikää.


      • 3.14 kirjoitti:

        Terveellisten elämäntapojen tiedetään pidentävän elinikää.

        Menikö sulla soitin rikki? Ihan kun se olis jäänyt jumiin. ;D


      • mazy kirjoitti:

        Menikö sulla soitin rikki? Ihan kun se olis jäänyt jumiin. ;D

        Faktaa voi toistaakin.


      • 3.14 kirjoitti:

        Faktaa voi toistaakin.

        Ei se silti sen enempää perille mene. :D


      • mazy kirjoitti:

        Ei se silti sen enempää perille mene. :D

        Se on jo perillä.


      • 3.14 kirjoitti:

        Se on jo perillä.

        Missä sen loppusijoitus on? :)


      • mazy kirjoitti:

        Missä sen loppusijoitus on? :)

        Fakta on kaikkialla.


      • 3.14 kirjoitti:

        Fakta on kaikkialla.

        Juu ja etenkin täällä, tässä ja minusssa. :D


    • AsianVierestä

      Eikös tämä yksi numerosarja syyttänyt minua pervoksi kun kerroin rakastavani vain yli 70 kiloisia?
      Nyt on lipinlapin lipslips läskiä mullekin asenteella:)

      • Minusta on hassua, että ylipaino leimataan automaattisesti pervoksi tai rumaksi, sehän on niin määrästä ja miten kutakin miellyttää silmään kiinni.😃

        Kuinka kelläkin ylipaino jakautuu kroppaan jne. Kehonrakentatkin on järjestään indeksien mukaan ylipainoisia...

        Ehkä on hyvä rajata minkälainen ylipaino ei miellytä...ja minkälainen joo. Mut nää sanoo vaan ylipainoa...pervoksi.


      • Taisin myös sanoa että muistutat liikaa dissiä jotta kirjoittelisin sulle.


      • mazy kirjoitti:

        Minusta on hassua, että ylipaino leimataan automaattisesti pervoksi tai rumaksi, sehän on niin määrästä ja miten kutakin miellyttää silmään kiinni.😃

        Kuinka kelläkin ylipaino jakautuu kroppaan jne. Kehonrakentatkin on järjestään indeksien mukaan ylipainoisia...

        Ehkä on hyvä rajata minkälainen ylipaino ei miellytä...ja minkälainen joo. Mut nää sanoo vaan ylipainoa...pervoksi.

        Voidaan puhua myös liikarasvaisuudesta.


      • AsianVierestä
        3.14 kirjoitti:

        Taisin myös sanoa että muistutat liikaa dissiä jotta kirjoittelisin sulle.

        Mikä vitun dissi, siis tissi vai mikä?
        Joku sinun kaveri mitä kaipaat vai? Ei tuollaisia muuten kai kirjoittelisi?
        Joskus voi elämässä olla tilanne missä sitä paskamaisinta ihmistä voisi jopa kaivata niin paljon että näkee sen jokaisessa samaan tapaan käyttäytyvässä tai kirjoittavassa ihmisessä...piip, ja hoitoon:)


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Minusta on hassua, että ylipaino leimataan automaattisesti pervoksi tai rumaksi, sehän on niin määrästä ja miten kutakin miellyttää silmään kiinni.😃

        Kuinka kelläkin ylipaino jakautuu kroppaan jne. Kehonrakentatkin on järjestään indeksien mukaan ylipainoisia...

        Ehkä on hyvä rajata minkälainen ylipaino ei miellytä...ja minkälainen joo. Mut nää sanoo vaan ylipainoa...pervoksi.

        Minä tiedän että olet kaunis:)


      • 3.14 kirjoitti:

        Voidaan puhua myös liikarasvaisuudesta.

        Liikalaihuudestakin, olen kuullut noottia liiasta laihuudesta, sairaudesta yms. Mutta vain kerran ylipainosta lääkäriltä.

        Ilmeisesti näytän rasvaisena enemmän ihmiseltä ja terveeltä, kun laihana. Siksi voisin sanoa, että indeksi ja bmi on viittoja...ihmissilmä on kumminkin valikoiva.

        Vai onko nolompaa moittia rasvasta, kun rasvattomuudesta?


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Minä tiedän että olet kaunis:)

        Sitä ei teistä kukaan tiiä, arvailette vaan. 😄


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Mikä vitun dissi, siis tissi vai mikä?
        Joku sinun kaveri mitä kaipaat vai? Ei tuollaisia muuten kai kirjoittelisi?
        Joskus voi elämässä olla tilanne missä sitä paskamaisinta ihmistä voisi jopa kaivata niin paljon että näkee sen jokaisessa samaan tapaan käyttäytyvässä tai kirjoittavassa ihmisessä...piip, ja hoitoon:)

        Samanlainen saivartelija olet, vaikea uskoa ettet olisi dissi. Illanjatkoja sulle.


      • mazy kirjoitti:

        Liikalaihuudestakin, olen kuullut noottia liiasta laihuudesta, sairaudesta yms. Mutta vain kerran ylipainosta lääkäriltä.

        Ilmeisesti näytän rasvaisena enemmän ihmiseltä ja terveeltä, kun laihana. Siksi voisin sanoa, että indeksi ja bmi on viittoja...ihmissilmä on kumminkin valikoiva.

        Vai onko nolompaa moittia rasvasta, kun rasvattomuudesta?

        Nyt olemme alueella jossa meillä on vain sinun sanasi, ja se ei ole millään muotoa vahvistettavissa.

        Vastuu on lukijalla.


      • 3.14 kirjoitti:

        Nyt olemme alueella jossa meillä on vain sinun sanasi, ja se ei ole millään muotoa vahvistettavissa.

        Vastuu on lukijalla.

        Tottakai, mutta nämä onkin omakohtaisia kokemuksia. Ei suinkaan kiveen hakattua tiedettä, mutta varsin rakentavaa "tietokokemusta" mun elämän kannalta. :D

        Toisia haukutaan ylipainosta ja toisia alipainosta...loppujen lopusi mitä v:n väliä. Koskaan ei kelpaa kaikille. :D


      • mazy kirjoitti:

        Tottakai, mutta nämä onkin omakohtaisia kokemuksia. Ei suinkaan kiveen hakattua tiedettä, mutta varsin rakentavaa "tietokokemusta" mun elämän kannalta. :D

        Toisia haukutaan ylipainosta ja toisia alipainosta...loppujen lopusi mitä v:n väliä. Koskaan ei kelpaa kaikille. :D

        Meillä ei ole takeita edes siitä, että kertomasi olisi "omakohtaista kokemustasi". On vain sinun argumenttisi aiheeseen joka tuntuu olevan sinulle hyvin henkilökohtainen.


      • 3.14 kirjoitti:

        Meillä ei ole takeita edes siitä, että kertomasi olisi "omakohtaista kokemustasi". On vain sinun argumenttisi aiheeseen joka tuntuu olevan sinulle hyvin henkilökohtainen.

        No pitäiskö teillä olla sitten jotakin takeita? Mitä te niillä tekisitte? :D

        Niin ette mitään, tää on keskustelupalsta. :)

        Se tulee henkilökohtaisesti lähelle, koska olen kuunnellut tuommosta arvostelua millon mistäkin pienen ikäni aikana...enkä oikeen jaksa besserwisseröintiä ja itsensä paremmaksi tekemistä jonkun painon tms. seikan perusteella.


      • mazy kirjoitti:

        No pitäiskö teillä olla sitten jotakin takeita? Mitä te niillä tekisitte? :D

        Niin ette mitään, tää on keskustelupalsta. :)

        Se tulee henkilökohtaisesti lähelle, koska olen kuunnellut tuommosta arvostelua millon mistäkin pienen ikäni aikana...enkä oikeen jaksa besserwisseröintiä ja itsensä paremmaksi tekemistä jonkun painon tms. seikan perusteella.

        Pitäisikö olla takeita?

        Ei tarvitse, mutta jokainen ymmärtää että kyse on vain jutuista joilla yritetään ajaa omaa väitettä uskottavammaksi.


      • 3.14 kirjoitti:

        Pitäisikö olla takeita?

        Ei tarvitse, mutta jokainen ymmärtää että kyse on vain jutuista joilla yritetään ajaa omaa väitettä uskottavammaksi.

        Mulle on aivan sama uskooko joku vai ei, mutta olen kantani kertonut siltä varalta että jotakin kiinnostaa se.. :D

        Loppujen lopuksi millä on väliä, sillä että itse tietää koska jollakin on väliä..


      • mazy kirjoitti:

        Mulle on aivan sama uskooko joku vai ei, mutta olen kantani kertonut siltä varalta että jotakin kiinnostaa se.. :D

        Loppujen lopuksi millä on väliä, sillä että itse tietää koska jollakin on väliä..

        Haluan varoittaa ihmisiä luottamasta liikaa palstahahmojen kertomuksiin.


      • 3.14 kirjoitti:

        Haluan varoittaa ihmisiä luottamasta liikaa palstahahmojen kertomuksiin.

        Heh, selvä. :D


      • mazy kirjoitti:

        Heh, selvä. :D

        Kerran eräs hahmo sanoi aika osuvasti, että kun se yksi sormi osoittaa toista kohti, mihin ne kolme muuta sormea osoittaa? :)

        Minusta se oli aika hienosti heitetty!


      • mazy kirjoitti:

        Kerran eräs hahmo sanoi aika osuvasti, että kun se yksi sormi osoittaa toista kohti, mihin ne kolme muuta sormea osoittaa? :)

        Minusta se oli aika hienosti heitetty!

        Ja mitä tuo hahmo itse teki?

        Osoitti toista sormella.


      • 3.14 kirjoitti:

        Ja mitä tuo hahmo itse teki?

        Osoitti toista sormella.

        Esitti esimerkin. :D

        Heitti aika hyvän ajatuksen ilmoille, ei osoittanut toista...ei ainakaan sillä kertaa.


      • mazy kirjoitti:

        Esitti esimerkin. :D

        Heitti aika hyvän ajatuksen ilmoille, ei osoittanut toista...ei ainakaan sillä kertaa.

        Osoitti sormella toista, siitähän tuossa oli kyse. Kuten sinunkin kommentissasi.


      • 3.14 kirjoitti:

        Osoitti sormella toista, siitähän tuossa oli kyse. Kuten sinunkin kommentissasi.

        Se oli siksi mainio kommentti, että monesti pitää paikkansa. Omia ongelmiakin olisi, mutta ne projisoidaan muihin tekemällä muista ongelmia ja ongelmaisia. :)

        Pysäytti muakin miettimään tuolloin tuo heitto...olkoonkin sitten ollut sormella osoitusta, mutta ihan mainio.


      • mazy kirjoitti:

        Se oli siksi mainio kommentti, että monesti pitää paikkansa. Omia ongelmiakin olisi, mutta ne projisoidaan muihin tekemällä muista ongelmia ja ongelmaisia. :)

        Pysäytti muakin miettimään tuolloin tuo heitto...olkoonkin sitten ollut sormella osoitusta, mutta ihan mainio.

        Tuohan on aika alkeellinen tapa yrittää nonsaleerata kritiikki. Uppoaa lähinnä löyhäpäihin.


      • 3.14 kirjoitti:

        Tuohan on aika alkeellinen tapa yrittää nonsaleerata kritiikki. Uppoaa lähinnä löyhäpäihin.

        Heh, aijaa. Musta se oli mainio heitto, niin mainio että jäi mieleen kerrottavaksi. Olenkin löyhäpää ja ylpeä siitä. :D


      • hmmmmm
        3.14 kirjoitti:

        Voidaan puhua myös liikarasvaisuudesta.

        Liikarasvaisuutta on usein myös hoikilla ihmisillä, ns. laihaläskeillä.


      • hmmmmm kirjoitti:

        Liikarasvaisuutta on usein myös hoikilla ihmisillä, ns. laihaläskeillä.

        Ei tässä ole puolustettu laihaläskejä.


      • hmmmmm kirjoitti:

        Liikarasvaisuutta on usein myös hoikilla ihmisillä, ns. laihaläskeillä.

        35 kiloa painavakin voi olla ylipainoinen. Pienessä näkyy pari kiloakin kun se on mahassa ja reisissä.


    • AsianVierestä

      Juntit kiistelevät terveydestä?
      Vittu, se on ihan sama lähteekö täältä 60 vuotiaana vai 85 vuotiaana jalat amputoituina. Vitut terveydestä, nauttikaa siitä tämän hetkisestä elämästä koska elämä on NYT!

    • Tämä-selvä

      Se on sairasta jo nainen rakastaa ylipainoista miestä. Naiset todella pervoja sairaita.

      • Ja entäs, jos rakkaus parantaa? Sillä on ihmeellinen vaikutus moneen ihmiseen. Jotkut se tuhoaa ja jotkut se vahvistaa ja tekee vahvoiksi. :)

        Käyttäjästä ehkä kiinni vai?


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Ja entäs, jos rakkaus parantaa? Sillä on ihmeellinen vaikutus moneen ihmiseen. Jotkut se tuhoaa ja jotkut se vahvistaa ja tekee vahvoiksi. :)

        Käyttäjästä ehkä kiinni vai?

        Rakkaus voi parantaa muutamaksi vuodeksi.
        Tuo pii on mielestäni jo hieman hermoherkkä ja tarvitsee jonkinlaista henkistä tukea. Luulee minua joksikin menneisyyden ihmiseksi tai jotain(huhuuu, onko kaikki kotona?).
        Mazy, otetaan nyt rennosti tämäkin ilta kotona. Sain itse vapaa illan ja se tuntuu ihan hyvältä. 3.14 vaatii ja ahdistelee mutta en ymmärrä miten tuntemattomien kimppuun voitaisiin käydä haasteellisesti ja agrea täynnä kuin vain kerran... tai kokeillaanko leikkiä että oltaisiin oltu yhdessä jo 20 vuotta epätyydyttävässä suhteessa? Itse asiassa sinun tekemässä ruossa on ollut jo puoli vuotta liian paljon suolaa jne...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Rakkaus voi parantaa muutamaksi vuodeksi.
        Tuo pii on mielestäni jo hieman hermoherkkä ja tarvitsee jonkinlaista henkistä tukea. Luulee minua joksikin menneisyyden ihmiseksi tai jotain(huhuuu, onko kaikki kotona?).
        Mazy, otetaan nyt rennosti tämäkin ilta kotona. Sain itse vapaa illan ja se tuntuu ihan hyvältä. 3.14 vaatii ja ahdistelee mutta en ymmärrä miten tuntemattomien kimppuun voitaisiin käydä haasteellisesti ja agrea täynnä kuin vain kerran... tai kokeillaanko leikkiä että oltaisiin oltu yhdessä jo 20 vuotta epätyydyttävässä suhteessa? Itse asiassa sinun tekemässä ruossa on ollut jo puoli vuotta liian paljon suolaa jne...

        Heh, mun kanssa on vaikeeta riidellä...menee aina lekkeriksi. Liika suola on merkki rakkaudesta, kokki on rakastunut jos suolaa humpsahtaa liikaa ruoan sekaan. . :)

        Hän on hänenlainen, antaa olla. Ollaan me omanlaisiamme, onhan täällä tilaa...


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Heh, mun kanssa on vaikeeta riidellä...menee aina lekkeriksi. Liika suola on merkki rakkaudesta, kokki on rakastunut jos suolaa humpsahtaa liikaa ruoan sekaan. . :)

        Hän on hänenlainen, antaa olla. Ollaan me omanlaisiamme, onhan täällä tilaa...

        Ei kun sinun kanssasi voisi olla oikein kiva riidellä:)
        Hmm..tai ehkä ei jos ottaa huomioon sen että naiset voittavat riitelyn aika hyvällä prosentilla...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Ei kun sinun kanssasi voisi olla oikein kiva riidellä:)
        Hmm..tai ehkä ei jos ottaa huomioon sen että naiset voittavat riitelyn aika hyvällä prosentilla...

        Aijaaaa?! Miks niin meinaat, että olis kiva riidellä? :D

        Olis kivaa hävitä vai? ;)

        Ei siitä oikeesti mitään tulisi, menis nauramiseksi.


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Aijaaaa?! Miks niin meinaat, että olis kiva riidellä? :D

        Olis kivaa hävitä vai? ;)

        Ei siitä oikeesti mitään tulisi, menis nauramiseksi.

        Tavallaan joo, en tiedä mitä tekisin sinun kanssa. Olisit ehkä vain sopivaa haasteellista seuraa joka ei loukkaannu ihan vähästä.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Tavallaan joo, en tiedä mitä tekisin sinun kanssa. Olisit ehkä vain sopivaa haasteellista seuraa joka ei loukkaannu ihan vähästä.

        Mitä tekisit? Pitkästyisit hengiltä. :D

        En kyllä oo niitä herkimpiä loukkaantumaan, voimasanoista huolimatta. Kaikkea ei tarvi ottaa silleen henkilökohtaisesti, että aina pahoittaa mielensä jos toisen näkemys on pistäväkin. Ehkäpä enemmänkin miettisin, mistä moinen näkemys on peräisin... miksi se kohdistui minuun ja onkohan siinä jotain perää. Joskus vaan tarvii purkaa johonkin oma turhautuminen, eikä se oo edes sen henkilökohtaisempaa murinaa...


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Mitä tekisit? Pitkästyisit hengiltä. :D

        En kyllä oo niitä herkimpiä loukkaantumaan, voimasanoista huolimatta. Kaikkea ei tarvi ottaa silleen henkilökohtaisesti, että aina pahoittaa mielensä jos toisen näkemys on pistäväkin. Ehkäpä enemmänkin miettisin, mistä moinen näkemys on peräisin... miksi se kohdistui minuun ja onkohan siinä jotain perää. Joskus vaan tarvii purkaa johonkin oma turhautuminen, eikä se oo edes sen henkilökohtaisempaa murinaa...

        Hmm..ehkä me oltaisiin liian samanlaisia ja kyllästyttäisiin toisiimme jo ennen sormileikkejä:(


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Hmm..ehkä me oltaisiin liian samanlaisia ja kyllästyttäisiin toisiimme jo ennen sormileikkejä:(

        Sekin on mahdollista. Sor sor sormileikkia alkaa...eiku ei ei alakkaan. :)


    • AsianVierestä

      Joko olet terve...siis fyysisesti, henkisesti et voi sitä koskaan olla...

    • Typeristä typerin on tuo iänikuinen hokema: Pitää olla jotain mistä ottaa kiinni. Pientä, hoikkaa ja kevyttä voi pyörittää sängyssä vaikka mihin asentoihin. Läskiporsas vain makaa selällään ja hikoilee. Ota siitä kiinni kun ei edes kädet yltä ympäri. Olkaa nyt rehellisiä ja tunnustakaa että otitte XL-muijan kun ette muuta saaneet.

      • AsianVierestä

        Totta toinen puoli.
        Oli aikoja jolloin kiinnostuin naisista joita voisin käsilihaksillani hallita kuin 60 kg tankoa supersarjoineen. Nykyisin vaikka veivaan 75 kg hauistangolla en ajattele että tekisin saman naisen kanssa mitä tuon tangon kanssa. Ehkä sen vuoksi ettei irtoa 10 toiston aikana:)


      • neiti.vinkuheinä
        AsianVierestä kirjoitti:

        Totta toinen puoli.
        Oli aikoja jolloin kiinnostuin naisista joita voisin käsilihaksillani hallita kuin 60 kg tankoa supersarjoineen. Nykyisin vaikka veivaan 75 kg hauistangolla en ajattele että tekisin saman naisen kanssa mitä tuon tangon kanssa. Ehkä sen vuoksi ettei irtoa 10 toiston aikana:)

        Sulla ei todellakaan raksuta ihan täysillä,noita sun juttuja täällä..Naisen pitää olla plösö koska tanko? Eipä ihme että palstan sankarit ovat naisettomia tai haahuilevat anonyymien palstanaisten perässä, miten turvallista kun ikinä ei tarvitse kasvokkain kohdata, voi jatkaa sitä teksti leikittelyä. Ja mitään "muodotontahan" te ette huoli, pitää olla jotain mistä ottaa kii..eli läskimakkarat :)


      • AsianVierestä
        neiti.vinkuheinä kirjoitti:

        Sulla ei todellakaan raksuta ihan täysillä,noita sun juttuja täällä..Naisen pitää olla plösö koska tanko? Eipä ihme että palstan sankarit ovat naisettomia tai haahuilevat anonyymien palstanaisten perässä, miten turvallista kun ikinä ei tarvitse kasvokkain kohdata, voi jatkaa sitä teksti leikittelyä. Ja mitään "muodotontahan" te ette huoli, pitää olla jotain mistä ottaa kii..eli läskimakkarat :)

        Höpö höpö, tule salille niin kyllä naiset sinua opettavat:)


      • neiti.vinkuheinä
        AsianVierestä kirjoitti:

        Höpö höpö, tule salille niin kyllä naiset sinua opettavat:)

        Olen kylläkin nainen ja ilman "muoto" muhkuroita. Ja kuinkahohan moni teistä edes oikeasti salilla käy. Kovat on aina puheet, netissä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      139
      2294
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      392
      1903
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1810
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1109
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      997
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe