Vihervasemmisto pedofiilien asialla

Lukaisinpa tuommoisen:

https://www.kansalainen.fi/seksuaalikasvatukseen-kouluissa-osallistuva-jarjesto-rohkaisee-koululaisia-lattaamaan-alastonkuvia-nettiin-mita-sanoo-ministeri/

Hienoa myyräntyötä vihervasemmistolaisilta sexpolaisilta ja setalaisilta, hyvä että Niikko on nostanut asiat tapetille.

Googlasin, ongelma taitaa olla laajempi kuin mitä moni arvaakaan:

https://www.oikeamedia.com/o1-87617

https://yle.fi/uutiset/3-10614713?origin=rss

Oikeastaan ei kai tarvitse ihmetellä miksi suvaitsevaisto, etupäässähän se on vihervasemmistoa , onkin niin innokaasti järjestellyt koulu. ja päiväkotivierailuja maahanmuuttajille, arvopohja ilmeisesti sen mukainen etteivät näe siinä mitään väärää.

19

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äöåw

      Saksan vihreäpuolue jo ainakin parikymmentä vuotta sitten yritti ihan vakavasti ajaa pedofiilien oikeuksisa, mutta edes siellä ei vielä silloin oltu valmiita hyväksymään heidän ”rakkauselämäänsä”.

      Kyllä maailma vielä tulevaisuudessa tulee niidenkin touhut hyväksymään.

    • Et.voi.mitään

      Älä harmis ui vastavirtaan.

    • ahmadmuhammad

      Suojaikärajaa voisi vähän laskea koska nuoret naiset aikuistuu nuorempana ja nykyään tytöt ei leiki barbeilla vaan mulkuilla.

      • mjhgvbn

        Tuo on yksi tapa hilata lakia pedofiliaan päin.


      • kenenetu
        mjhgvbn kirjoitti:

        Tuo on yksi tapa hilata lakia pedofiliaan päin.

        Tutkimusten mukaan näin on kuitenkin käynyt, että murrosikä aikaistuu.


      • Anonyymi
        kenenetu kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan näin on kuitenkin käynyt, että murrosikä aikaistuu.

        Sanoo kuka?


    • Klikkasin vain Ylen linkin, koska se oli ainoa asiallinen lähde. Jumalauta, lukiolaisille näytetty homoutta sisältävä elokuva. :DD

      • VihreätOnSyöpä

        Niin koska Yle on punavihreän roskasakin mädättämä media joten ei yllätä että kaltaisesi femakko luottaa siihen.
        Totta on että vihervasemmisto on näiden raiskauksien takana. Hehän tänne niitä raiskaajia eniten haluaakin.


      • Ongelma onkin siinä ettyä niille joista on vastenmielistä katsoa homostelua ei ollut mahdollisuutta siitä kieltäytyä vaan oli langetettu 10e uhkasakko jonka joutuu maksamaan jos ei tule katsomaan homostelua. sitäpaitsi pitäisi olla tasapuolinen, nyt jo vuosia jatkuneen lobbauksen jälkeen kouluissa pitäisi näyttää elokuvia joissa näytettäisiin että on ok olla hetero, kansallismielinen ja valkoihoinen ilman minkäänlaista syyllisyyttä.


      • eimitäänsuvakkeja
        VihreätOnSyöpä kirjoitti:

        Niin koska Yle on punavihreän roskasakin mädättämä media joten ei yllätä että kaltaisesi femakko luottaa siihen.
        Totta on että vihervasemmisto on näiden raiskauksien takana. Hehän tänne niitä raiskaajia eniten haluaakin.

        Kyllä perinteiset Jammu-sedät sentään ovat kunnon persuja eikä mitään suvakkeja saatana.


      • eimitäänsuvakkeja kirjoitti:

        Kyllä perinteiset Jammu-sedät sentään ovat kunnon persuja eikä mitään suvakkeja saatana.

        Perinteikkään yhteiskunnan etu onkin etttä jammu-setien teot ovat tuomittavia, vihervasemmisto ajaa niitä jollain tapaa hyvöksyttäviksi.


      • onkorajathukassa
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ongelma onkin siinä ettyä niille joista on vastenmielistä katsoa homostelua ei ollut mahdollisuutta siitä kieltäytyä vaan oli langetettu 10e uhkasakko jonka joutuu maksamaan jos ei tule katsomaan homostelua. sitäpaitsi pitäisi olla tasapuolinen, nyt jo vuosia jatkuneen lobbauksen jälkeen kouluissa pitäisi näyttää elokuvia joissa näytettäisiin että on ok olla hetero, kansallismielinen ja valkoihoinen ilman minkäänlaista syyllisyyttä.

        Koetko syyllisyyttä omasta heteroudestasi? Koetko, että sun pitäisi olla homo jos joku muu on (ja näkyy mediassa)?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ongelma onkin siinä ettyä niille joista on vastenmielistä katsoa homostelua ei ollut mahdollisuutta siitä kieltäytyä vaan oli langetettu 10e uhkasakko jonka joutuu maksamaan jos ei tule katsomaan homostelua. sitäpaitsi pitäisi olla tasapuolinen, nyt jo vuosia jatkuneen lobbauksen jälkeen kouluissa pitäisi näyttää elokuvia joissa näytettäisiin että on ok olla hetero, kansallismielinen ja valkoihoinen ilman minkäänlaista syyllisyyttä.

        "Ronkainen otti esille myös sen, että näytökseen ilmoittautuneiden, mutta sen väliin jättävien olisi pitänyt maksaa 10 euroa käyttämättömästä elokuvalipusta."

        Aika ymmärrettävää, että pitää maksaa käyttämätön lippu jos on turhaan mennyt ilmoittautumaan. Olisi kannattanut miettiä ennen ilmoittautumista.

        " Lisäksi hän katsoo näytökseen osallistumiseen liittyyneen painostusta, koska koulu antoi korvaavia tehtäviä niille, jotka eivät näytökseen osallistuneet."

        Koulussa on tapana tehdä koulutehtäviä.


      • outsider1 kirjoitti:

        "Ronkainen otti esille myös sen, että näytökseen ilmoittautuneiden, mutta sen väliin jättävien olisi pitänyt maksaa 10 euroa käyttämättömästä elokuvalipusta."

        Aika ymmärrettävää, että pitää maksaa käyttämätön lippu jos on turhaan mennyt ilmoittautumaan. Olisi kannattanut miettiä ennen ilmoittautumista.

        " Lisäksi hän katsoo näytökseen osallistumiseen liittyyneen painostusta, koska koulu antoi korvaavia tehtäviä niille, jotka eivät näytökseen osallistuneet."

        Koulussa on tapana tehdä koulutehtäviä.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/df320103-037a-4af9-a244-b7a791823802

        Hägglund nygord valehtelee tuosta painostamisasiasta. Tuossa alkuperäinen juttu:

        https://svenska.yle.fi/artikel/2019/01/17/karleby-visade-film-for-gymnasieelever-mangden-sexscener-vackte-reaktioner

        "
        Se den eller böta 10 euro

        Skolan skickade innan biobesöket ut ett mejl till eleverna om att de måste delta i förevisningen. Annars skulle det räknas som olovlig frånvaro. Eleverna skulle också bli tvugna att böta 10 euro om de blev borta.

        - Vi gick ut med den informationen för att undvika skolk. Staden har satsat pengar för att kunna visa den här filmen och man får inte vara olovligt frånvarande från skolans verksamhet.

        Samma policy har man också då det till exempel gäller teaterföreställningar."

        "Koulu lähetti opiskelijoille sähköpostin ennen elokuvan vierailua, että heidän oli osallistuttava näyttelyyn. Muussa tapauksessa se katsotaan laittomaksi poissaoloksi. Opiskelijoiden olisi myös maksettava 10 euroa, jos he olivat poissa."


    • humalaonjumala

      Niikko joka sanoi et meillä on jumalan valitsema hallitus? Oi tämä uskovainen olisi laitettava pakkohoitoon, plus Sipilä joka kutsui irakilaisia raiskaajia kempeleen kämppäänsä, mutta lestathan ovat juuri niitä uskovaisien kanssa pahimpia aloittamaan sotia ja...........

    • KilttiMies89

      Haluan 18 vuotiaan pojan persereikää.

    • ajatusoneriasia

      "Säätiö on aktivoitunut muun muassa pedofilisten ajatusten, polyamorian, eläinseksin ja seksikaupan täyden vapauttamisen puolesta puhujana."

      Pedofiiliset ajatukset eivät ole rikos, ainoastaan teot. Otetaanpa esimerkki rikollisista ajatuksista: kuka pystyy olemaan niin "hyvä ihminen", että ei koskaan olisi haaveillut jonkun lapsia hyväksikäyttävän paskan pahoinpitelemisestä. Täytyy aina muistaa, että jos toteuttaa tällaisetkin haaveet, syyllistyy rikokseen. Jos ajatuksesta tuomittaisiin, olisimme todelisuudessa kaikki rikollisia.

      • vastaa.hä

        Myönnätkö että sulla on pedofilisiä ajatuksia?


      • menepä.itseesi
        vastaa.hä kirjoitti:

        Myönnätkö että sulla on pedofilisiä ajatuksia?

        Myönnätkö, että sulla on väkivaltaisia ajatuksia. Se, joka toisia alkaa noin helposti syyttelee, on merkki siitä, että itsellä on jotain pahasti vinossa. Väkivaltaisista ajatuksista vaan sen verran, että lain mukaan murhasta saa elinkautisen ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä saattaa selvitä ehdollisella. Mietitäänpä, kumpi on lain mukaan pahempi rikollinen? Sitten vielä, kumman "rikolliset" ajatukset ovat vakavampia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe