Tässä siis linkki tubetusvideoihimme https://www.youtube.com/channel/UCpWbLgpwgsp7U0cLxtrvr2Q/videos
Tilatkaa kanava niin saatte tiedon kun uutta tulee.
Tästä videoitamme katselemaan
7
<50
Vastaukset
- uguudsdsh
Enpä ainakaan teiltä,aaseilta, autoa ostaisi.
- plaaah
Urvelo. Eihän tossa kukaan autoja kaupannu
- menestyksen.aakkoset
Ei kukaan nykyään katso mitään tavallista ja tervettä.Teidän tarvii palkata joku homo tai neeekeri joka tunkee mulukkunsa syyläriin ja huutaa yhtä lujaa kuin juontaja. Mieluiten jossain saarella, jossa jaellaan idiooteille lammas-ihmisille käskyjä.
Tai sitten laskette 3 miljoonaan auton takapenkillä samalla kun syötte kilpaa.
käsikirjoituksista ja hyvistä näyttelijöistä viis!- omituistaälämölöä
Kun on katsellut suosittuja videoita niin useimmat on täynnä omituista naamanvääntämistä tai vähintäänkin kaikkea muuta kuin normaalia ihmisten käyttäytymistä. En tajuu moista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843393Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482570On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112