Jeesuksella ei ollut isää ja kaikki halveksivat häntä.
Siitä jeesus keksi minä olenkin jumalan poika enkä äpärä.
jeesuksen jumala oli hänen mielikuvituksensa tulos
10
140
Vastaukset
- gyhr
Kannattaa lukea Uutta Testamenttia ja rukoilla että Jeesus johdattaisi totuuteen.
Jeesus tuli ihmiseksi maailmaan että sinulla ja minulla olisi mahdollisuus päästä sovintoon Jumalan kanssa. Hän otti kärsiäkseen rangaistuksen synneistämme ettei meidän tarvitse kärsiä iankaikkista tuomiota erossa Jumalasta. Jeesus ei jäänyt ristille vaan elää tänäänkin.
Kun rukoilet vilpittömästi Jeesusta elämääsi, niin saat kokea henkilökohtaisesti Hänen muuttavan voimansa. Saat syntisi anteeksi ja pääset sovintoon iankaikkisen rakastavan Jumalan kanssa. Tiedät että olet uudestisyntynyt Jumalan perheeseen.- idjk
Ihmiset sanoivat, että haitte jeesuksen haudasta, lukee raamatussa.
Jeesuksen seuraajien mukaan hän nousi taivaisiin.
Jeesus oli hiekkakansaa ja minulla ei ole mitään tekemistä heidän kanssaan.
jumalaa ei ole, ellei hullujen mielipiteisiin uskota.
- Minunvastaukseni
Niinpä, ja jos on heikko mielikuvitus niin Jonathan Cahnin Paradigmaa ei kannata lukea.
- hihiihohoo
Ateisti, juutalainen, joka uskoi jeesukseen.
Laskeutuiko rauha nyt sinne näytön toiselle puolelle?
- rauhassaelellään
Minä elän rauhassa, jos te lopetatte valehtelunne.
- anonyymi_Cu0
Johannessamo.JM kirjoitti:
No sittenhän sinä saat olla rauhassa, onneksi olkoon
Sanoi juustonaksuja syövä päästäinen.
- Hmmhmmmm
Joo
Ei kaukaa haettu väitös- anonyymi_q2l
Kuinka kaukaa sinä hat autettavasi jeesuksen nimissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1724990- 151600
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621585Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211441Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91253Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931046Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit481026Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297932- 178889
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757