Jeesuksella ei ollut isää ja kaikki halveksivat häntä.
Siitä jeesus keksi minä olenkin jumalan poika enkä äpärä.
jeesuksen jumala oli hänen mielikuvituksensa tulos
10
83
Vastaukset
- gyhr
Kannattaa lukea Uutta Testamenttia ja rukoilla että Jeesus johdattaisi totuuteen.
Jeesus tuli ihmiseksi maailmaan että sinulla ja minulla olisi mahdollisuus päästä sovintoon Jumalan kanssa. Hän otti kärsiäkseen rangaistuksen synneistämme ettei meidän tarvitse kärsiä iankaikkista tuomiota erossa Jumalasta. Jeesus ei jäänyt ristille vaan elää tänäänkin.
Kun rukoilet vilpittömästi Jeesusta elämääsi, niin saat kokea henkilökohtaisesti Hänen muuttavan voimansa. Saat syntisi anteeksi ja pääset sovintoon iankaikkisen rakastavan Jumalan kanssa. Tiedät että olet uudestisyntynyt Jumalan perheeseen.- idjk
Ihmiset sanoivat, että haitte jeesuksen haudasta, lukee raamatussa.
Jeesuksen seuraajien mukaan hän nousi taivaisiin.
Jeesus oli hiekkakansaa ja minulla ei ole mitään tekemistä heidän kanssaan.
jumalaa ei ole, ellei hullujen mielipiteisiin uskota.
- Minunvastaukseni
Niinpä, ja jos on heikko mielikuvitus niin Jonathan Cahnin Paradigmaa ei kannata lukea.
- hihiihohoo
Ateisti, juutalainen, joka uskoi jeesukseen.
Laskeutuiko rauha nyt sinne näytön toiselle puolelle?
- rauhassaelellään
Minä elän rauhassa, jos te lopetatte valehtelunne.
- anonyymi_Cu0
Johannessamo.JM kirjoitti:
No sittenhän sinä saat olla rauhassa, onneksi olkoon
Sanoi juustonaksuja syövä päästäinen.
- Hmmhmmmm
Joo
Ei kaukaa haettu väitös- anonyymi_q2l
Kuinka kaukaa sinä hat autettavasi jeesuksen nimissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111254Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12828- 49805
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111785