Hyndai Terraconin Hehkut

Latexi

MOI
Onko kellään tietoa mistä löytyy Terraconin 2,9L koneesta hehkut? pitääkö purkaa kuin paljo ennen kun saa ne esille? ja minkälainen ne on vaihtaa jos ite vaihtas`?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viekorjaamoon

      no jos et sen vertaa viitsi että katsoisit sinne konepellin alle,niin näkisit ihan itse paljonko pitää purkaa.joten taitaa se hehkujen vaihto olla liian paha homma.

      • Latexi

        Siinäpä oli terävä kommentti, ei viittis koko moottoria purkaa, kun olis joku Viisas joka sanois mistä ne löytyy? ja mitä pitää purkaa, kannattaako/pystyykö ne ite vaihtaan? sen verran oon ottanut konetta esille että nkis missä ne on mutta eipä näy ihan Helposti.


    • viekorjaamoon

      no eipä ole viellä vastaan tullut sellaista autoa jossa täytyisi koko moottori purkaa hehkujen vaihdon takia.se että pystyykö ne vaihtamaan itse , riippuu siitä mitä kukin osaa/voi tehdä. homman kannattavuuteen vaikuttaa taasen moni asia.

      • Latexi

        On semmosia autoja joissa on hehkut Esim: venttiilikopan sisässä, tässä lähinnä kyselen, jos joku Viisas osaisi neuvoa, Tietämättömät nm; ( Viekorjaamoon ) älkööt kommentoiko, kun ei ole titoa koko asiasta.


    • rtjfndfng

      Onkohan siinä hehkuja ollenkaan?

      • Latexi

        Sitä määki oon miettinyt, kun siinä on erikseen åolttoaineen esilämmitin, mutta rekkarilla kun hakee netistä hehkutulppia, niin löytyy useampiactoimittajia.


      • Latexi

        Käytin kojaamolla, mutta ei nekään löytäneet Terraconista hehkuja, vaikka ohjekirjat ja varaosafirmat niin väittää, Eli siinä ei ole hehkuja vaan Imusarjassa on Esilämmitin, semmonen vastus joka lämpenee kun hehkuttaa autoa, näitä samoja koneita 2,9L crdi käytetään Hyundaissa, Kiassa ja Pajerossa ja osassa koneista on hehkut ja toisissa on Imusarjan lämmitin.


    • Ennekaara

      Siinä ei ole hehkutulppia.

      • Latexi

        Sitä määki oon miettinyt, kun siinä on erikseen polttoaineen esilämmitin, mutta rekkarilla kun hakee netistä hehkutulppia, niin löytyy useampia toimittajia.


    • MiljoonaKM

      Eikö käynnisty vai mistä kiikastaa?

      • Latexi

        Ei käynnisty aina, nyt kun selvis että ei ole hehkuja ja ilmat lämpes niin sama vika päällä, ei lähde käyntiin kunnolla saa sahata jonkun aikaa ja sammuu tyhjäkäynnillä, mutta nyt on sen verran jäljillä että ottaa jostakin polttoainejärjestelmään ilmaa tai ei saa naftaa kun sammuu, sen jälkeen kun painelee muutaman kerran polttoaineen käsipumpusta niin taas lähtee käyntiin, oon uusinut suodattimen, takaiskuventtiilin ja pari letkua ja lemmareita kiristelly, mutta ei löydy vikaa ja ei vuoda mistään polttoainetta, pumppu ja ruiskut on uusittu vuoden sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe