Thaitunnelmaa suomessa

RajatKiinniPerkeleee

Miksi matkustaa Thaimaaseen, kun saman voi kokea suomessakin?
Itse en matkustaisi sinne , vaikka ilmaiseksi pääsisi!
Itse söin äsken lähi Alepasta ostettuja kana nuudeleita, ja kebab valkosipuli paninin, oli kyllä hyvää saatana. Ihan kuin Thaimaassa olisi, paitsi ei ole saastaista ja likaista.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lmlmlmlml

Sinut pitäisi ampua kuuseen, eipäs, kuuhun.

• Apollo21

Ensimmäinen ihminen kuuhusessa oli Lance Armstrong. Sitten hän kärysi dopingista. Ex-vaimoni osallistui kerran tietokilpailuun jossa kysyttiin ensimmäistä ihmistä kuussa. Hän vastasi Louis Armstrong. Voihan se olla että Neil totesi kuussa katsoessaan maata että "what a wonderful world". Itse en tosin usko Apollo lentojen todellisuuteen, mutta se on eri asia se.

• liibalaabaa-vain

Nukutko koskaan sensei? Tuntuu miehellä olevan puuhaa palstan kanssa, muut kiireet tietenkin siihen päälle? Lataa kuva kuksasta. se on niin kiva ja sinulla on se, todistettavasti, toivottavasti edes se on sun oma.

• ehkähyvänäin

Suomi on yhä kehitysmaa

Keskimääräinen elinikä oli 46 vuotta, bruttokansantuote oli Tansanian tasoa ja kansakoulua edemmäs opiskelee oppimalla vain viisi prosenttia väestöstä. Viinamoukku maksaa yli tuntipalkan ja julkista liikennettä ei enää ole. Terveyskeskuksen ovat on teipattu kiinni.

Ollaan palattu isovihan aikaan.

• RajatKiinniPerkeleee

Mene somaliaan vihervasemmistolainen.

• Aika vähissä on (ainakin näin talvi-aikaan) suomessa Aurinko, lämpö, hiekkarannat, uima-altaat, terassillä syöminen (ja joillain varmaan juominenkin, vaikka itse en sitä harrasta), moottoripyörällä ajelu yms. asiat miksi itse Thaimaahan matkustan sen 1-3krt./vuosi.
      Eli ei täällä kyllä kananuudeleilla tunnelmaan pääse...
      Onneksi aloittajan ei Thaimaahan (tai minnekkän muuallekkaan ulkomaille) tarvitse lähteä, mikäli sinne ei halua.

• uhioio

Juu, en minäkään suosittele matkustamaan sinne kehitysmaahan, ihmisetkin siellä idiootteja.

• KrunikanVili

En ole ollut koskaan Thaimaassa enkä näin ollen myöskään Pattayalla.
        Tämä on mun palsta menkää pois.

• Sensei---
        KrunikanVili kirjoitti:

En ole ollut koskaan Thaimaassa enkä näin ollen myöskään Pattayalla.
        Tämä on mun palsta menkää pois.

Olen minä Sensei hullu, mutta hulluna on hyvä olla, pitävät täällä hoitolaitoksesa hyvää huolta ja nyökyttelevät kohteliaasti, kun kerron olevani Vili.

• Hitler.Mestari

oikeassa olut.

• 63NumBall64

Valtaosalle palstalla vaikuttavista on juuri tuollainen kohtalo lieneekö lähes kaikilla... Pattaya ja sen edulliset vuokramorsiamet on vain ohut kangastus, lieneekö lääkepurkki pelastaja, vai mitä viliprunikasta.

• Lerpanpäivää

Se on lerpanpäivä jälleen vauhdissa...

• Pietromennea

Kaikilla on kuitenkin paremmin asiat kuin sinulla. Joudut elämään itsesi kanssa.
        Olisin mielummin Pattayan kerjäläinen kuin sinä.

• KrunikanMuistoja

Aikoinaan tuli Kolmessa Kruunussa käytyä kovasti, oli alakerrassa, ja Jörkka Donner sanoi päivää, kävi useammin kuin minä. Kolme Liisaa oll menopaikka, siellä pissaliisat jakoi liukkaitaan. Thaikkuja ei silloin näkynyt kuin Thaimaassa.

• saitkaljalasillisella

Vielä 80-luvulla Jätkäsaaren baareissa päivysty vanhoja huoria

• NiinN0

No niin

• KrunikanPili

koska

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe