Miksi matkustaa Thaimaaseen, kun saman voi kokea suomessakin?
Itse en matkustaisi sinne , vaikka ilmaiseksi pääsisi!
Itse söin äsken lähi Alepasta ostettuja kana nuudeleita, ja kebab valkosipuli paninin, oli kyllä hyvää saatana. Ihan kuin Thaimaassa olisi, paitsi ei ole saastaista ja likaista.
Thaitunnelmaa suomessa
18
<50
Vastaukset
- Lmlmlmlml
Sinut pitäisi ampua kuuseen, eipäs, kuuhun.
- Apollo21
Ensimmäinen ihminen kuuhusessa oli Lance Armstrong. Sitten hän kärysi dopingista. Ex-vaimoni osallistui kerran tietokilpailuun jossa kysyttiin ensimmäistä ihmistä kuussa. Hän vastasi Louis Armstrong. Voihan se olla että Neil totesi kuussa katsoessaan maata että "what a wonderful world". Itse en tosin usko Apollo lentojen todellisuuteen, mutta se on eri asia se.
- liibalaabaa-vain
Nukutko koskaan sensei? Tuntuu miehellä olevan puuhaa palstan kanssa, muut kiireet tietenkin siihen päälle? Lataa kuva kuksasta. se on niin kiva ja sinulla on se, todistettavasti, toivottavasti edes se on sun oma.
- ehkähyvänäin
Suomi on yhä kehitysmaa
Keskimääräinen elinikä oli 46 vuotta, bruttokansantuote oli Tansanian tasoa ja kansakoulua edemmäs opiskelee oppimalla vain viisi prosenttia väestöstä. Viinamoukku maksaa yli tuntipalkan ja julkista liikennettä ei enää ole. Terveyskeskuksen ovat on teipattu kiinni.
Ollaan palattu isovihan aikaan.- RajatKiinniPerkeleee
Mene somaliaan vihervasemmistolainen.
Aika vähissä on (ainakin näin talvi-aikaan) suomessa Aurinko, lämpö, hiekkarannat, uima-altaat, terassillä syöminen (ja joillain varmaan juominenkin, vaikka itse en sitä harrasta), moottoripyörällä ajelu yms. asiat miksi itse Thaimaahan matkustan sen 1-3krt./vuosi.
Eli ei täällä kyllä kananuudeleilla tunnelmaan pääse...
Onneksi aloittajan ei Thaimaahan (tai minnekkän muuallekkaan ulkomaille) tarvitse lähteä, mikäli sinne ei halua.- uhioio
Juu, en minäkään suosittele matkustamaan sinne kehitysmaahan, ihmisetkin siellä idiootteja.
- KrunikanVili
En ole ollut koskaan Thaimaassa enkä näin ollen myöskään Pattayalla.
Tämä on mun palsta menkää pois. - Sensei---
KrunikanVili kirjoitti:
En ole ollut koskaan Thaimaassa enkä näin ollen myöskään Pattayalla.
Tämä on mun palsta menkää pois.Olen minä Sensei hullu, mutta hulluna on hyvä olla, pitävät täällä hoitolaitoksesa hyvää huolta ja nyökyttelevät kohteliaasti, kun kerron olevani Vili.
- Hitler.Mestari
oikeassa olut.
- 63NumBall64
Valtaosalle palstalla vaikuttavista on juuri tuollainen kohtalo lieneekö lähes kaikilla... Pattaya ja sen edulliset vuokramorsiamet on vain ohut kangastus, lieneekö lääkepurkki pelastaja, vai mitä viliprunikasta.
- Lerpanpäivää
Se on lerpanpäivä jälleen vauhdissa...
- Pietromennea
Kaikilla on kuitenkin paremmin asiat kuin sinulla. Joudut elämään itsesi kanssa.
Olisin mielummin Pattayan kerjäläinen kuin sinä.
- KrunikanMuistoja
Aikoinaan tuli Kolmessa Kruunussa käytyä kovasti, oli alakerrassa, ja Jörkka Donner sanoi päivää, kävi useammin kuin minä. Kolme Liisaa oll menopaikka, siellä pissaliisat jakoi liukkaitaan. Thaikkuja ei silloin näkynyt kuin Thaimaassa.
- saitkaljalasillisella
Vielä 80-luvulla Jätkäsaaren baareissa päivysty vanhoja huoria
- NiinN0
No niin
- KrunikanPili
koska
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa712705- 552657
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun162066- 401999
- 491974
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2751944Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211261- 371076
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01010Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95966