Minun puoliso oli luostarissa ja minä tsaarin palveluksessa. Tämmöstä tunnetta pukkaa.
Tuntuuko puolisosi tutulta jo edellisistä elämistä?
7
138
Vastaukset
Eihän siinä mitään. Varmaan monetkin kirjailijat, kenties muutkin taitelijat, tekevät elinkeinonsa kyseisillä muisteluksilla. Elämä on kuitenkin nyt, ei menneisyydessä
- kivikausi
Minun puolisoni on Retu Kivinen, hänellä ei ollut sinistä solmiota.
- ruskaapakkasella
Aloittaja on trolli. Tämmöstä tunnetta pukkaa.
Trollikin on ajatteleva ja tunteva ihminen joka toteuttaa vapaata tahtoaan
Syvemmin ajatellen, mistä ihminen muusta oppisi kuin virheistään?- Ruskajadusa
Olen ihan tosissani. Vaimo on sanonut monesti olleensa joskus Koltta. Hän tuntee lappalaisiin suurta vetoa ja jäämeren maisemiin. Minä taas tunnen eläneeni tsaarin aikaan Venäjällä. Kaikki venäläidyys tuntuu tutulta, opidkelen Venäjää. Venäläinen musiikki saa tunteet pintaan.
- Ruskajadusa
Isvinite, tuli virheitä.
Ruskajadusa kirjoitti:
Olen ihan tosissani. Vaimo on sanonut monesti olleensa joskus Koltta. Hän tuntee lappalaisiin suurta vetoa ja jäämeren maisemiin. Minä taas tunnen eläneeni tsaarin aikaan Venäjällä. Kaikki venäläidyys tuntuu tutulta, opidkelen Venäjää. Venäläinen musiikki saa tunteet pintaan.
En epäile kertomustasi ette ole ainoita jolla on vastaavia.
Heitin vain tuolle -ruskapakkasella- kommentin kun jokaisella, nimestä huolimatta on omat kokemuksensa.
Omakohtaisesti ajattelen että onhan se mielenkiintoista, huomioitavaa on mielestäni se että mennyt on mennyttä, turha siihen on liiaksi kiintyä.
Menneiden elämien terapia onnistuessaan avaa käsityksen miksi nyt omat kokemukset ovat sellaisia kuin ovat. Pahaimmillaan siinä oppii antaman itselleen anteeksi mikä on kaiken elämänhallinnan lähtökohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153724Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001693
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1061399- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1031130- 821113
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103949Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.69857