Kamuxin automyyjät myyvät Kamuxin autoja yksityishenkilöinä netissä

YJO100

Oletteko huomanneet, että Kamuxin automyyjät kauppaavat Kamuxin autoja omalla henkilökohtaisella nimellään Nettiautossa? Kierretäänkö tuolla tavalla kuluttajansuojalakia käyttämällä auto myynnin yhteydessä ensin yksityishenkilön eli automyyjän nimillä?

Esim. yhdessä mersussa omistajana on rahoitusyhtiö Santander, haltijana Kamux Vantaa ja autoa kauppaa Nettiautossa kyseisen toimipaikan automyyjä omalla nimellään. Ilmeisesti Kamux käyttää tuossakin autossa ns. varastorahoitusta.

16

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petosko

      Vai olisiko kyse verottomasta palkanlisästä jos työntekijä saa auton myytyä alinta tavoitehintaa kalliimmalla? Kamux jäi jo aikaisemmin kiinni veronkierrosta kun oli maksanut palkkoja polttoaineina.

      Palkkaa maksettiin Kamuxilla bensana – mätkyt menossa työntekijöiden pulitettavaksi https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001912725.html

    • petox
    • teetollejotain

      Oletteko huomanneet että jollain on pakkomielle mustamaalata Kamuxia!
      Mee hoitoon.

      • ilmoitus.smarketissa

        Pienliikejobbari helsingistä, joka mustamaalaa menestyjiä.


    • Olisitterehellisiä

      Kamuxin päivystäjä heräsi.

    • Tässä on nyt kyllä virhetulkintaa. Kyseinen henkilö myy autoa yksityishenkilönä. Auto ei ole Kamuxilla myynnissä.

    • Kieroapeliä

      Sen mersun YJO-100 haltija on ollut viime syksystä alkaen Kamux ja näin on vieläkin. Omistaja on Santander joka rahoittaa Kamuxin ostamia autoja. Kamuxin automyyjä ei ole haltijana autossa, eli auto on kytännössä Kamuxin. Silti sitä myydään Kamuxin työntekijän omalla nimellä Nettiautossa.

      • Kalsari-Keijo

        Trafin mukaan Santtu on omistaja ja yksityishenkilö omistaja. Mikäs tässä nyt epäilyttää?


      • Keijovaan

        Haltijana siis yksityishenkilö


      • Lawiseverything

        Opettele lukemaan trafitietoa ennen kuin kirjoittaa tänne.


    • Kamuxillekkoautonostoon

      En suosittele kellekkään kyseistä autoliikettä,nimittäin kun ostaa auton ,puutuu lisävarusteita mitä kirjoitellaan,puutuu avaimia,myynti-ilmoitukset eivät ole ajantasalla.Myyjillä surkee kokemus autonmyynnistä.En suosittele.

    • en-kannusta-vääryyttä

      Olen huomannut samaa muissa yhteyksissä. Myyjät myyvät samaa kamaa kun töissään myyvät, koneita-laitteita jne.
      Mikä lie oikeustaju tai petosluokka näillä.
      Onneksi ne tajuaa melko nopeasti ja jättää sillensä.

    • Anonyymi

      En osta enään mitään kamuxilta , mulle puhuivat muunneltua totuutta kolmeen kertaan samasta asiasta enne kuin olin ostostani menossa noutamaan ,sain sitten tapella ja soitella puolivuotta eteenpäin asiasta , joku olisi jo antanut periksi . itse en , kaikella lailla koitettiin haitata ja livetä lupauksista, ja silloin kun myyjä lähtee pöydältään käymään "päälikön juttusilla " on parempi lähteä kävelemään ja mennä asialliseen autokauppaan , sillä se myyjä palaa sieltä sovittujen selitysten kanssa joilla ostajaa koitetaan "pehmittää" eli kootut selitykset.

    • Anonyymi

      Minä olen ostanut auton Kamuxilta, eikä valittamista palvelussa, eikä myöskään autossa, vaikka halpa vanha onkin.

    • Anonyymi

      onko VW opittua huijaustoimintaa?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe