Radio Dei..

Paitsi että Dei soitti välipäivinä joululauluja nyt se mainostaa jotain parantumistapahtumaa johon on kutsuttu puhumaan myös yhdysvaltalainen pariskunta. Nimistä jäi mieleen ojares... Taas... Olen käsittänyt miehen liittyvän jollain tavalla tv7:aan...
Fakta on.. Näin hoitajakoulutuksen saaneena immeisenä... Että tuosta tapahtumassa moni pettyy.. Mutta ojares ei.
Mistä syystä valheet? Jumala harvoin parantaa.

14

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4798.merkkiä.jäljellä

      Aurora, sinähän vaikutat fiksulta ihmiseltä. Miksi sitten kulutat elämäsi arvokkainta aikaa kuuntelemalla radiokanavaa, jolla ei ole mitään järkevää tarkoitusta? Hukkaan heitettyä aikaa ei saa takaisin.

      • Kiitos... Kuuntelen deitä autossa matkalla johonkin. Jos saan... Yleensä matkakumppani kääntää kanavan tylysti novalle☺️


      • Maailma_on_kaunis

        Tuli sieltä kerran Juice biisi.


    • Samaatietä

      Kaikella on tarkoituksensa ja merkityksensä. Mikään ei ole hukkaan heitettyä aikaa, jos elää periaatteidensa mukaisesti ja kuunnellen sydäntään.

      • No ei dein kuuntelu mitenkään edusta periaatteitani. Etsin Jumalaa. Varsinkin nyt näin kun mieheni kuoli.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        No ei dein kuuntelu mitenkään edusta periaatteitani. Etsin Jumalaa. Varsinkin nyt näin kun mieheni kuoli.

        Otan osaa suruusi ja kaipuakseesi!

        καλαμος

        https://kalamos.foorumi.eu/viewforum.php?f=291



      • Tuo linkki oli osioon Hartaus,
        ja tarkemmin sen alaosioon Laulu.

        Näitä lauluja varmaan Deistäkin paljon kuuntelet.


      • kalamos kirjoitti:

        Tuo linkki oli osioon Hartaus,
        ja tarkemmin sen alaosioon Laulu.

        Näitä lauluja varmaan Deistäkin paljon kuuntelet.

        Juu sen minkä rikkinäisen auton lämmittäjätuulettimen äänen läpi kuulen☺️☺️. Nyt on ollut paljon kylmiä säitä. Kiitoksia.


      • Samaatietä
        auroraboreallis kirjoitti:

        No ei dein kuuntelu mitenkään edusta periaatteitani. Etsin Jumalaa. Varsinkin nyt näin kun mieheni kuoli.

        Vasta autosi akku meni rikki. Ei varmasti helpota nuo auton viat tilannettasi 😣ja nyt hihna pitää ääntä. Onko se hajoamassa tai pakkasestako vikisee?


      • Se meni rikki jo teemun eläessä. Olin ajamassa kun auto alkoi pitämään kauheaa meteliä. Kotona oli helpotus kun se oli vain tuuletin. Se taisi olla vielä kesää. Tuuletinta ei voinut pitää päällä sen vuoksi koska se piti niin kauheasti meteliä. Teemun kuoleman jälkeen anoppi ja appi vei sen katsastukseen puolestani ja se oli ikäänkuin räsähtänyt mutta alkoi sitten ihmeen kaupalla toimia taas.
        Ei siinä muuta vikaa ole kuin että se tuuletin/läppäri toimii vain yhdellä teholla enää.
        Sitten autossa on kattovalo. Se välillä vilkkuu. Aavemaista. ☺️
        Muuta vikaa siinä ei onneksi ole. Miten sun päivä on sujunut?


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Se meni rikki jo teemun eläessä. Olin ajamassa kun auto alkoi pitämään kauheaa meteliä. Kotona oli helpotus kun se oli vain tuuletin. Se taisi olla vielä kesää. Tuuletinta ei voinut pitää päällä sen vuoksi koska se piti niin kauheasti meteliä. Teemun kuoleman jälkeen anoppi ja appi vei sen katsastukseen puolestani ja se oli ikäänkuin räsähtänyt mutta alkoi sitten ihmeen kaupalla toimia taas.
        Ei siinä muuta vikaa ole kuin että se tuuletin/läppäri toimii vain yhdellä teholla enää.
        Sitten autossa on kattovalo. Se välillä vilkkuu. Aavemaista. ☺️
        Muuta vikaa siinä ei onneksi ole. Miten sun päivä on sujunut?

        Lämppäri piti kirjoittaa🤨


    • anonyymi_SjV
      • Kiitos. Lakaisin lattiat niin puoleen väliin asti tuli kuunneltua. Ihan oikeessahan Paavola (!??) oli kyseenalaistessaan selän takana pahan puhumisen. Tuli menoa. Illansuussa ois aikomus pestä lattiat ja miksei kuunnella tätä tähän asti hyvää puhetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe