Joulun - ja uudenvuoden aikaan uutisoitiin näyttävästi, mitenkä pohjoisen lentokentille saapui ulkomailta kymmeniä lomalentoja päivässä. Tämähän on täysin tuomittavaa ilmastonmuutoksen kannalta! Miksi tätä ei tuoda julki?
Lapinmatkailu ilmastomuutoksen kannalta
Travel
1
<50
Vastaukset
Varmastikkin siksi, että järkevät ihmiset tajuavat sen, että matkailijat ovat erittäin tärkeä osa etenkin Lapin taloudesta. Tuovat jo yli miljardin euron vuosiliikevaihdon Lapin alueelle ja turismi on erittäin iso työllistäjä alueella.
Itse myöskin työskentelen aika-ajoin Lapin turistikeskuksissa talvi-aikaan ja ulkomaiset (lentäen) tulevat turistit tuovat osan minunkin elannostani.
Onneksi tuo ilmastonmuutos vouhotus ei ole iskenyt vielä kaikkialle. Itse ainakin lennän usemman kerran vuodessa ulkomaille aivan ilman omantunnon tuskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645