Kuinka paljon Esperi care tukee kokoomusta eduskuntavaaleissa ja europarlamentin vaaleissa?
Vastaukset 3
- Iigor
Kokoomus on maanpetturipuolue joka haluaa myydä julkisen terveydenhuollon ulkomaalaisille sijoittajille. Katainen myi sähköverkoston ja nyt Orpo haluaa myydä terveydenhuollon. Suurin osa kokoomuslaisista edustajista omistaa monikansallisten hoivayrityksien osakkeita, joten siinä paljon kansakunnan etu paina kun oma kukkaro lihoo. Kokoomuslainen on ahne ylimielinen ja epäisänmaallinen henkilö, jonka moraalittomuus on Natsi-Saksaan verrattavissa.
- Nytsotenurin
Toivottavasti sote kaatuu, saadaan holtiton yksityistämisbuumi.
"Kuntien sosiaali- ja terveyspalvelujen ulkoistamisaalto on todellinen riski, jos sote-uudistus kaatuu, toteaa Itä-Suomen yliopiston hyvinvointioikeuden ja lainsäädäntötutkimuksen professori Eeva Nykänen .
– Vaarana on palvelujen holtiton ulkoistaminen. Lainsäädäntömme ei ohjaa kuntia tässä suhteessa kovinkaan vahvasti vaan jättää niille paljon liikkumavaraa, Nykänen toteaa.
– On vaarana, että yksittäiset kunnat tekevät ratkaisuja, jotka ovat palvelurakenteen kokonaisuuden kannalta pulmallisia. On aikamoinen villi länsi, mitä voidaan kokonaisulkoistaa ja mitä ei, hän jatkaa.
Pelkona on, että jos eduskunta ei hyväksy sote-uudistusta nykyisellä hallituskaudella, kunnat ryhtyvät solmimaan yritysten kanssa pitkiä sopimuksia sote-palveluiden laajamittaisesta ulkoistamisesta.
Kunnissa on viritteillä myös toisenlaisia ratkaisuja uudistuksen kaatumisen varalle.
– On nähtävissä, että sote-uudistuksen toimeenpanon valmistelu on saanut aikaan myös sitä, että kunnat ovat alkaneet harkita vapaaehtoisia kuntayhtymiä ja ryhtyneet tekemään asioita yhdessä. Ulkoistaminen ei ole ainoa suunta, Nykänen muistuttaa", - kyto
Vetääkää v:ttu päähän ja häipykää koko 3:n kopla tai pannaan kansalais sota käyntiin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548