Miten Mehiläisen, Terveystalon jne digiklinikat toimivat, saako sairaslomaa chatissä vai vaan reseptejä ym turhia neuvoja esim flunssassa?
Digiklinikka
4
3024
Vastaukset
- Anonyymi
No ne flunssa neuviot joita antoi niin ne saa yliopiston frmaseutiltakin niitten omaassa chatissa, mielestäni siihen ei tarvi dikitoktoriii.
- Anonyymi
Joskus jopa apteekissa olllaan viisaampia mitä päivystyksessä, erähänki kerran päivystyksessä käskettiin ottaa silmätulehukseen buranaa, meinas et kun pää kipeenä otetaan buranaa, apteekissa käskettiin mmennä takasin lääkäriin ja kyllä hän sitte oikeet lääkkeet määräsi. En halua kyseenalaistaa heidän taitojaan mutta pitäis joku järki olla ja tilanne tajua.
- Anonyymi
Kukaan lääkäri ei pysty tekemään varmaa diagnoosia pelkästään lukemalla asiakkaan kertomusta kuvaruudultaan. Kuvat voivat hieman auttaa diagnosointia, mutta mikään ei voita potilaan tapaamista henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Teet itse sairauden määrittelyn ja hoidontarpeen määrittelyn ja samana vuonna valmistunut tai opintojensa loppuvaiheessa oleva lääkärin kaltainen henkilö lisää kertomukseesi itsestään selvyyksiä. Määrää menemään lääkärille, testeihin tai Burana……En käytä enää jatkossa. Kaikkien ajan väärinkäyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324561Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152548Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532278- 321767
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321591Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661284
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?421161