Timo Shop verkkokauppa

minä84

6

95

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaute

Sivut on kaameat.
      Verkkokauppa välilehdestä aukeaa todella suuret kuvat ja kaikki tuotteen on samalla sivulla allekkain.

En ainakaan löydä mitään mistä voisin valita proteiinit tai hiilarit, vaan kaikki on siinä allekkain. Sitten kun skrollaa ihan alas, niin siellä on se paras anti. Pienet kuvat mitä voi klikata. Sitten aukeaa taas liian suuri kuva. Tämä on korjattavissa helposti.

Itse en ainakaan luota yritykseen joka käyttää hotmailia sähköpostina.
      Enkä varsinkaan sellaiseen yritykseen joka ei kerro osoitetta, puhelinnumeroa eikä sivulla ole ainuttakaan nimeä.

Leader Reco ja Whey protein maksaa pari euroa sinulla enemmän kuin muilla. Se on todella pieni summa mutta ala on kilpailtu joten jokainen sentti ratkaisee. Harva ostaa yhtä pussia, joten jos jokaisessa tuotteessa on muutama euro enemmän kuin muilla, hintaa tulee kymppejä liikaa.
      Tosin osa tuotteista sinulla oli jopa edullisempi kuin monella muulla.

Nimi on kauhea.

Siinä oma rakentava palautteeni.

• fgbvc

Leaderin tuotteita myös myydään monessa pienessä ruokakaupassa. Joten samalla kun tekee ruokaostokset niin voi ostaa noita ja säästää postikulutu.

Lisää tuotteita ja reilsti myyntiin,

• tdfydfg

Poden uusin skämmi?

• huonohintalaatu

Timolle vinkki, myy ne Leaderin tuotteet äkkiä pois ja hanki tilalle jotain laadukkaampaa. Leader ja Fast ovat huonossa maineessa niissä piireissä joissa laadusta jotain tiedetään ja firman uskottavuus kärsii jos niitä on valikoimissa. Hommaa tilalle vaikka joku kohtuuhyvä jenkkimerkki niin ei tarvi samaa myydä mitä marketeista saa.

• AAAAAaaahhangeelofdeath

Lisäravinneala on sellainen ala ettei sinne pikkurahalla kannata yrittää mukaa.
      Pitää kehittää oma tuotesarja tai pitää olla pätäkkää miljoonia että voi polkea tukut ja massit suohon.

• SoFail

Myötäsääli valtaa mielen. Eikö tämän kyhäämiseen käytettyä energiaa, aikaa ja rahaa olisi voinut käyttää johonkin järkevämpään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe