Timo Shop verkkokauppa

minä84

6

95

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaute

Sivut on kaameat.
      Verkkokauppa välilehdestä aukeaa todella suuret kuvat ja kaikki tuotteen on samalla sivulla allekkain.

En ainakaan löydä mitään mistä voisin valita proteiinit tai hiilarit, vaan kaikki on siinä allekkain. Sitten kun skrollaa ihan alas, niin siellä on se paras anti. Pienet kuvat mitä voi klikata. Sitten aukeaa taas liian suuri kuva. Tämä on korjattavissa helposti.

Itse en ainakaan luota yritykseen joka käyttää hotmailia sähköpostina.
      Enkä varsinkaan sellaiseen yritykseen joka ei kerro osoitetta, puhelinnumeroa eikä sivulla ole ainuttakaan nimeä.

Leader Reco ja Whey protein maksaa pari euroa sinulla enemmän kuin muilla. Se on todella pieni summa mutta ala on kilpailtu joten jokainen sentti ratkaisee. Harva ostaa yhtä pussia, joten jos jokaisessa tuotteessa on muutama euro enemmän kuin muilla, hintaa tulee kymppejä liikaa.
      Tosin osa tuotteista sinulla oli jopa edullisempi kuin monella muulla.

Nimi on kauhea.

Siinä oma rakentava palautteeni.

• fgbvc

Leaderin tuotteita myös myydään monessa pienessä ruokakaupassa. Joten samalla kun tekee ruokaostokset niin voi ostaa noita ja säästää postikulutu.

Lisää tuotteita ja reilsti myyntiin,

• tdfydfg

Poden uusin skämmi?

• huonohintalaatu

Timolle vinkki, myy ne Leaderin tuotteet äkkiä pois ja hanki tilalle jotain laadukkaampaa. Leader ja Fast ovat huonossa maineessa niissä piireissä joissa laadusta jotain tiedetään ja firman uskottavuus kärsii jos niitä on valikoimissa. Hommaa tilalle vaikka joku kohtuuhyvä jenkkimerkki niin ei tarvi samaa myydä mitä marketeista saa.

• AAAAAaaahhangeelofdeath

Lisäravinneala on sellainen ala ettei sinne pikkurahalla kannata yrittää mukaa.
      Pitää kehittää oma tuotesarja tai pitää olla pätäkkää miljoonia että voi polkea tukut ja massit suohon.

• SoFail

Myötäsääli valtaa mielen. Eikö tämän kyhäämiseen käytettyä energiaa, aikaa ja rahaa olisi voinut käyttää johonkin järkevämpään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2280
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      903
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      563
      816
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      718
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      571
    Aihe