Tulkaahan ostoksille:
https://timo-shop.webnode.fi/
Timo Shop verkkokauppa
6
<50
Vastaukset
- palaute
Sivut on kaameat.
Verkkokauppa välilehdestä aukeaa todella suuret kuvat ja kaikki tuotteen on samalla sivulla allekkain.
En ainakaan löydä mitään mistä voisin valita proteiinit tai hiilarit, vaan kaikki on siinä allekkain. Sitten kun skrollaa ihan alas, niin siellä on se paras anti. Pienet kuvat mitä voi klikata. Sitten aukeaa taas liian suuri kuva. Tämä on korjattavissa helposti.
Itse en ainakaan luota yritykseen joka käyttää hotmailia sähköpostina.
Enkä varsinkaan sellaiseen yritykseen joka ei kerro osoitetta, puhelinnumeroa eikä sivulla ole ainuttakaan nimeä.
Leader Reco ja Whey protein maksaa pari euroa sinulla enemmän kuin muilla. Se on todella pieni summa mutta ala on kilpailtu joten jokainen sentti ratkaisee. Harva ostaa yhtä pussia, joten jos jokaisessa tuotteessa on muutama euro enemmän kuin muilla, hintaa tulee kymppejä liikaa.
Tosin osa tuotteista sinulla oli jopa edullisempi kuin monella muulla.
Nimi on kauhea.
Siinä oma rakentava palautteeni. - fgbvc
Leaderin tuotteita myös myydään monessa pienessä ruokakaupassa. Joten samalla kun tekee ruokaostokset niin voi ostaa noita ja säästää postikulutu.
Lisää tuotteita ja reilsti myyntiin, - tdfydfg
Poden uusin skämmi?
- huonohintalaatu
Timolle vinkki, myy ne Leaderin tuotteet äkkiä pois ja hanki tilalle jotain laadukkaampaa. Leader ja Fast ovat huonossa maineessa niissä piireissä joissa laadusta jotain tiedetään ja firman uskottavuus kärsii jos niitä on valikoimissa. Hommaa tilalle vaikka joku kohtuuhyvä jenkkimerkki niin ei tarvi samaa myydä mitä marketeista saa.
- AAAAAaaahhangeelofdeath
Lisäravinneala on sellainen ala ettei sinne pikkurahalla kannata yrittää mukaa.
Pitää kehittää oma tuotesarja tai pitää olla pätäkkää miljoonia että voi polkea tukut ja massit suohon. - SoFail
Myötäsääli valtaa mielen. Eikö tämän kyhäämiseen käytettyä energiaa, aikaa ja rahaa olisi voinut käyttää johonkin järkevämpään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810