Apua! Mistä halvimmat ja luotettavimmat kirurgit hoitamaan tää läskikaula?!

epätoivoinentyttö

Moi! Mie oon 16-vuotias tyttönen ja ois pieni kriisi meneillään. Oon muuten iha normipainonen, paitsi muutama vuos sitte olin vähän pullukka, mut laihutin 10 kiloo pois ja ne lähti aika äkkiä. Sen jälkeen ollu suht saman painone. Ongelmana on miun kauhee kaksoisleuka joka ei vaa millää lähe pois. On ollu siinä jo ala-asteesta asti. Se on oikeesti ihan kamalan näköne ja oon yrittäny kaikkee, kasvojumppaa, rasvaamista, kuorintaa ja terveellistä elämäntyyliä mut mikää ei auta. Oonki tullu siihe tuloksee et yks ja ainut vaihtoehto jälillä.

Mikähä mahtais olla halvin plastikkakirurgi Suomessa? Mut kuiteki luotettava. Katoin jonku videon mis oli jotai erilaisiiki, yhes leikatti iha veitellä ja toisessa pistettiin neulalla ja kolmannessa tungettii joku härveli leuan alle. Oisko kellään kokemusta tai suositella jotain? Voisko sen tehä sillee ettei vanhemmat sais tietää? Oon jo jonkun aikaa tätä miettiny ja useemman kerran maininnu mut kaverit ja poikakaveri ei oikee tykkää ideasta. Mut tää kaksari näyttää oikeesti niin kamalalta ja vihaan omaa naamaani nii paljo et eipä oikee jää vaihtoehtoja. Aina jos joku ottaa miusta kuvan ja näyttää ni melkee pääsee itku ku näyttää nii hirviältä.

Ja nyt kunnollisia vastauksia eikä mitää paskanjauhantaa.

2

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jdksisie

Tietääkseni tarvitser vähintään vanhempien luvan, jos aiot 16- vuotiaana tehdä leikkauksia. Suositeltavaa odottaa vähintään 18 ikävuoteen asti.

Suomessa rasvaimuja tekee useat plastiikkakirurgit ja leuan alueella hinnat taitavat pyöriä noin 1500 - 2000 euron kieppeillä. Kannattaa valita toimenpide kirurgin, eikä hinnan mukaan. Muun muassa Eirassa ja Terveystalolla on tämän alan asiantuntijoita.

Halvalla saa huonoa laatua, ja voit joutua pahimmassa tapauksessa korjauttamaan halvalla tehdyn leikkauksen, jolloin lopullinen hinta on paljon kalliompi.

Mainitsemasi video, jossa ”pistettiin neulalla” on mitä ilmeisemmin Kybella-hoito, jossa rasva sulatetaan leuan alta. Kyseessä ei siis ole leikkaus vaan aine ruiskutetaan pistoksella leuan alle. Tuota tehdään paljon USA:ssa, mutta en ole kuullu, että sitä tehtäisiin Suomessa.

• Belkyra

Pistoshoidossa kyseessä rasvakudosta häivyttä liuos, joka aikaansaa myös kudoksessa tiivistävän tulehdusreaktion. Kyseessa vanha hoito, jota aiemmin käytetty rasvakudoksen poistoon Euroopassa ja myös Suomessakin off-label hoitona (ei virallinen hoitokohde tuotteelle). Nyt USA:ssa saanut virallisen käyttöalueen nimenomaan leuanalusen rasvan poistoon. Tätä hoitoa tehty Suomessakin jo parin vuoden ajan Belkyra nimellä. Hoitoon liittyy tiettyjä ongelmia ja vaatii usein useamman hoitokerran, jolloin kustannukset nousevat suuremmaksi kuin tehokkaat ei-kirurgiset leuanalusta muotoilevat hoidot. Samoin kuin edellä, kysy oikealta asiantuntijalta eli tässä tapauksessa plastiikkakirurgilta, mikä sinulle paras vaihtoehto hoidon suhteen. Ja Suomessa alle 18-vuotiaana tarvitset tähän vanhemman/vanhempien/holhoojan luvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe