Kyllä on tämä maa pilalla. Vanhukset aivan heitteillä. Oulussa taas uusia raiskauksia. Rahaa kyllä riittää näille raiskaajille jaettavaksi. Oman maan vanhukset nälissään ja likaisena sängyssään. Ei tiedä mitä sanoa. Nää helvetin Sipilät Soinit ja Orpopojat miettikää nyt helvetti mitä teette seuraavaksi.
SUOMI PILALLA
36
1044
Vastaukset
- KukaOnSyyllinen
Vanhusten hoitolaitos on kuin natsien keskitysleirejä ja yhteistä on paljon esimerkkinä vakuksien pitäminen paskoissaan, ilman ruokaa ja makuutettu lattioilla. Lisänä nuo hirveät laitosjohtajat mihin me heitä vertaisimme ?
- kuinkolmannesvaltakunnas
vrt.ssa natsimiljonääri johtajiin, jotka ilmastoiduissa toimistoissaan kuuntelevat josikvartettia, jättäen allensa vanhusten vaimeat valitukset keskitetyissä laitoksissaan. :P.
- TeemuP198079879
Kyllä vittu sossu-somaleita ja tekemättömiä raiskaajia irakialaisia hyysätään tässä maassa! Erillaisuutta ja pakolaisuutta pitää kunnioittaa, varsinkaan kun nää sankarot ei tee mitään!
Mut ne jotka teki. Annetaan kitua huonoissa oloissa vanhainkodeissa kun rahat menevät esim. turhien pakolaisten kotiuttamiseen mistä ei tule koskaan mitään!
Kyllä Suomi on naurettava paikka! Oma kansa kärsii ja muslimit ja somalit saa tehdä mitä haluaa! Mitä vit**
Nyky Suomi ja sen hallitus on pelkkä vitsi! Putin, Trump please help us!!!!- Ap500
En halua maksaa veroja enää tähän muslimimaahan.
- islamistimöllie.mökä
kustantakoot itse ¤ moskeijansa, sillä pian niitä on joka niemes ja notkos. #
- eienääsuomi
Niin on. Suomen hyvinvointivaltio on romutettu näiden kokoomus ja kepulaisten aikana. Tosin hyvinvointia on lisätty maahanmuuttajille ja Suomen hyvätuloiselle eliitille. Ehdotuskin esim. pienten eläkkeiden korotuksesta nostaa ison äläkän. Tulee muka kalliiksi. Kallis on tämä nykyinenkin systeemi. Esim. asuntosijoittajat nostavat vuokrat pilviin ahneuttaan. Veronmaksajat sitten maksavat tämän korotetun hinnan jos vuokralainen on sossun asiakas. Yhteiskunnan rahoja siirtyy hyväosaisten taskuun. Miksi nuo samat Suomen syöjät äänestetään aina uudelleen.?
- juipitkuriin
Johan uutisissa hoetaan hyvinvointi yhteiskunnan olevan vaarassa , alkaa maailman parantamisen lasku reaalisoitumaan ja nykypäättäjät siirtävät maksun heikkotuloisille , jos itse kustantaisivat päätöksensä voisivat vähän viisastua , se on helppoa leikata muilta ja siirtää rahaa toisesta taskusta toiseen , pitäisi kovapalkkaisten johtajien pikkasen muutakin keksiä palkkansa eteen.
- qåaäzm
Jo on kumma ettei tämä näy persujen kannatuksen nousuna. Millään ei ole mitään väliä ellei näin käy.
- qåaäzm
Iljettää katsoa hallituksen ukkojen ja akkojen naamoja, varsinkin Sipilän. Seuraava todennäköinen hallitus vain lisää haittamaahanmuuttoa. Jos ette äänestä kansallismielisiä, älkää valittako.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Iljettää katsoa hallituksen ukkojen ja akkojen naamoja, varsinkin Sipilän. Seuraava todennäköinen hallitus vain lisää haittamaahanmuuttoa. Jos ette äänestä kansallismielisiä, älkää valittako.
Siis seuraava todennäköinen vihervasurihallitus.
- Loppulähenee
Muistakaa, että vain Perussuomalaiset tekee, mitä lupaa. Sipilästä, Orvosta, Mykkäsestä, nyt ensimmäisenä pitäisi päästä eroon ja on niitä muitakin, kuten kaikki Vihreät.
- hopealanka
Ulkoministeri Timo Soini (ensin persu, sitten sininen) ei ole saanut neljässä vuodessa neuvotelluksi palautussopimusta Irakin kanssa.
- voivit
Vanhustenhoito maksaa jopa 2500euroa näissä laitoksissa kuukaudessa silti vanhukset huutaa apua paskat housuissa ja wc paperirullan tuominenkin maksaa lisää 15e rulla
- Latohaka
Maksaa jopa5000€ ja hinnoittelu täysin mielivaltaista.
- so.what.kok.tekee.tiliä
kokoomuksen yksityis bisneksellä , vain taivas rajana, niin kuin konkreettisestikkin nähtävissä vanhusten "hoivakodeissa".
- kyvyttömyysnäkyy
Aloituksessa olevilla "herroilla" ei ole ajatteluun tarvittavaa elintä yläpäässä joten älkää ihmetelkö.
- surkeinhallitusikinä
sipilän hallitus suurin maata pilannut hallitus ikinä. kansalta leikataan talouden ollessa nousussa, matuja pyörii maassa raiskaten ja ryöväten, vanhukset heitteillä makaavat lattioilla jne..onneksi vaalit lähestyy.
- omanetunsaajajia
Ei ole ennenkään vaalit auttaneet yhtään mitään. Ennen vaaleja hauskaa katsella lähes täyttä eduskuntasalia kun vaalien jälkeen se on lähes tyhjä ja käydään vai nappia painamassa.
Kyllä ne ennen vaaleja lupailevat vaikka mitä mutta vaalien jälkeen taas sama meno jatkuu. Tavallinen köyhä ei mitään vaikuta äänestämällä. Omia etujaan ajavat ja rikkaiden.
Kansalaisaloitteillakaan ei ole mitään vaikutusta vaan ne ovat ihan silmänlumetta. Linssiin vaan meitä sahataan tyhmiä kansalaisia.
Mihinkään vaaleihin en vaivaudu äänestämään niitä loisia edustajia, ihan loiseksi se veltto virtanenkin osoittautui ja paskan puhujia tyynni kaikki. Ei siellä yksi ihminen mitään voi vaikuttaa vaikka vähän eri mieltä olisikin. Pääasia että rikkaat äänestävät sinne etujensa ajajia niin että koko äänestyshomma vielä jatkuu. Ja tyhmät eläkeläiset jaksavat aina uskoa kun joku jotain lupaa mutta ei lupaa maksaa omasta pussistaan. Eläkeläiset äänestävät kuin porsaat kiljuen jos joku lupaa makaroonipussin tai vehnäjauhopussin halpenevan. Hölmöjä äänestäjiä voi houkutella vaikka millä. - akseli.hämeenkulmalta
kiväärin jo putsasin ja öljysin, kirvestä vielä tahkoon teräväks, ei sitä koskaan tiiä millon tarttee #!
- rikollisiapaapotaan
Eutanasia pitäisi laillistaa suomessa jos elää liian pitkään kituen eikä mitään nauti siitä elämästään. Itse haluaisin ehdottomasti sellaisen jos paskavaipoissa makaaminen olisi ainoa vaihtoehto enään.
Jos pönttö menee niin sekaisin etten itse tajuaisi mitään niin valtuuttaisin luotettavan ihmisen tekemään päätöksen puolestani joka on minut tuntenut ja ajatusmaailmani silloin kun vielä olen järjissäni ollut. Se voisi olla lääkärikin ja tekisin sellaisen testamentin mikä on ollut oma tahto täyspäisenä. Jos on kamalat tuskat ja huumattuna joutuisi sitten kitumaan pitkään niin en näe mitään järkeä siinä. Testamenttiin voisi määritellä missä vaiheessa eläminen ei olisi enään elämisen arvoista ja parempi kivuton loppu.
Riippuu ihan ihmisestä ja joku voi olla elämään tyytyväinen korkeassa iässä niin kauan kuin henki vähäkin pihisee. Ja he kyllä kunnollisen hoidon ovat ansainneet.
Oikeudenmukaisinta olisi että tänne valittaisiin oikeasti turvapaikan tarvitsijoita, etusijalla lapsia ja naisia, heikommassa asemassa olevia. Johan se oli jo arvattavissa mitä se suuri nuorten miesten pakolais sakki alkaa täällä pikku hiljaa puuhailemaan. Ei tarvinnut kuin ostoskeskuksissa ja toreilla nähdä kuinka silmät kiiluen kyttäsivät nuoria tyttöjä. Ja jos on perheissä ongelmia niin ne iskee sinne nuoriin somen kautta. Rikkinäiset perheet ja köyhyys altistaa lapset hyväksikäytölle mitä pahat ja sairaat ihmiset sitten voivat hyödyntää. Rangaistukset pitäisi olla kovempia. Ei auta kun he tietävät ettei muuta seuraa kuin pään silittelyä ja hetkeksi viiden tähden hotelli.- vanha.nainen
Hyvä kirjoitus. Ajattelen aivan samoin.
- Näinvaaon
Ja kun menet kantasuomalaisena pyytämään mistä tahansa apua taloudellisen tilanteesi helpottamiseksi niin sinulle varmasti selvitetään miksi et saa tukea ja kuinka sinun vaan pitää tulla toimeen, vaikka olisit kymmeniä vuosia työtä tehnyt ja veroja maksanut ja nyt oletkin sairastunut vakavasti. Viereisellä luukulla puolestaan selvitetään maahanmuuttajalle mihin kaikkeen etuisuuksiin oletkaan oikeutettu.
- Sisarhuijari
Olen minäkin sen kokenut kuinka perheelliset saivat apua mutta minä lapsettomana en saanut yhtään mitään.
Eri arvoinen on yhteiskunta. Toisille avustettiin eläimet ja niiden ruokinta ja minä lapsettomana en saanut yhtään mitään niin tulin katkeraksi.
Ei ole yhteiskunta ihan sama kaikille. Säästin perunoita vain syömällä puhelinosakkeen ja se vietiin tuloina niin ettei köyhä saa omistaa yhtään mitään. Köyhällä ei saa olla mitään säästöjä edes arkku rahoja kun se kuolee.
Mitään tukia en saanut kun en ollut alkoholistin näköinen ja suomalainen. Mustalainen kun ajoi bemarilla pihaan niin sai kaikki tuet kyselemättä. Tein pätkätöitä ja en saanut edes muuttoavustusta niin että hae kirpputorilta sänkysi ja nykyään ne voivat olla luteisia. Jos antaa huostaanottaan kakaransa lähisukulaisille niin sossu maksaa niistä yli tuhat euroa kuussa.
Minulla sisar templaa tällä ettei koskaan itse elätä kakaraansa vaan se on huostaanotettu sen aikuiselle lapselle jotta yhteiskunta maksaa siitä yli tuhat euroa. Mustalaiset tekevät varmasti samoin niin että sekoitetaan hieman pakkaa. Köyhätkin voivat templata ja kusettaa. Vituttaa kuitenkin niin epärehelliset ihmiset niin etten halua olla tekemisissä. Somessa ne esittävät ihan muuta kuin ovat ja sometuksiin ei kannata uskoa ikinä.
- VitsiKokoLandi
Suomi on maana jo vitsi.
- omahistoriani
Suomalaisten vaikea sopeutua muuttuvaan maailmaan. Täällä ei enään valvomatta kasvateta lapsia ja nuoria. Pitää pysyä netti maailman vaaroista ajan tasalla ja ihan vastuutonta on laitella lastensa kuvia sinne ja mitä järkeä siinä oikein on. Joku ihme narsismi on valloillaan että ihan kaikki pitää julkistaa.
Ihminen joka ei ole kykeneväinen lupaa antamaan kuviensa levittämiseen tulisi tulla rangaistavaksi sellaiselle joka niitä julkaisee. Ihminen, siis lapsi ei saisi olla sellaista omaisuutta että vanhemmat voisivat sen kuvia levittää luvattomasti. Ne antavat mallin että nuorikin voi kuviaan levittää mihinkä vain.
Tämä nykyajan narsistinen maailma on pedofiilien ja raiskaajien paratiisia ja jos ihminen on sairas niin "ruokaahan" sille riittää ja nälkä kasvaa syödessä.
Jos vanhemmilla on vääristynyt kuva itsestään eikä hyväksy itseään sellaisena kuin on niin se jatkuu seuraavaan sukupolveen. Jos äiti ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä niin se jatkuu tyttäressä. Minun äidin tyytymättömyys kroppaansa ja ulkonäköönsä oli haitallisinta itselleni kaikkein tärkeimmässä kehitysvaiheessa ja tuntui kuin hän vain keskittyi itseensä ja omiin ongelmiinsa kun eniten tukea olisin tarvinnut. Olin helppo uhri hyväksikäytettäville sairaille miehille kun sieltä sain hyväksyntää. Sitä hakee muualta jos kotoa ei saa.
Meillä kotona huudettiin ja haukuttiin koko ajan. Ei saanut viikonloppuisinkaan nukkua pitkään. Naapureista valitettiin metelistä ja minua hävetti. Äidilläni vaihtuivat suhteet ja aina vieras mies kotona kuin hotellissa meillä niin alkoi yököttämään. Pakenin kotoa hyväksikäyttäjien syliin suoraan kun kotona oli niin paha olla. On ihan omat kokemukset kuinka huonosti voivasta perheestä saa hyväksikäyttäjät hyviä uhreja. Kuka tahansa kelpasi kunhan pääsin kotoa pois välillä kun siellä ahdisti. Oman kroppansa myyminen oli tavaraa vain, ei tuntunut miltään mutta se oli pahinta kun ei ollut turvallista kotia ollenkaan.
Mielisairas äitini ei halunnut minua päästää kotoa pois vaikka välillä ajoi pois ja välillä oli kiinni pitävä siis ihan sekopäistä. Mielenterveysongelmiinhan ei saanut apua hakea vaan se oli oman pesänsä likaamista. Isäni häädettiin pois ja olin sairaan sukuni vankina. Enoni masturboi itseään nähteni mummolassa ja olin aivan kauhuissani että mitä nyt tapahtuu. Mummo nukkui toisessa huoneessa ja menin kertomaan sille niin se ei välittänyt yhtään mitään muuta kuin että tule hänen viereensä nukkumaan ja niin menin. Mummo suojeli kotona asuvaa sairasta aikamiespoikaansa jottei sille olisi tullut mitään hankaluuksia.
Suurin osa hyväksikäyttäjistä on lähiomaisia joita suojellaan ja jäävuoren huippu on vain näitä ulkopuolisia kuten pakolaisia. Sairaat perhe olosuhteet ajavat hyväksikäytön uhreiksi niin ettei se ole ihan sairas se hyväksikäyttäjä vaan vikaa on muuallakin. Ja mistä se pahuus on kotoisin mitä ihminen sitten harjoittaakin niin se on siitä omasta kasvatuksesta, sairaasta perheestä.
Uskonto on pahinta manipulointia ja sairaaksi kasvattamista ja meille kun alkaa tulla ihan outoja uskontoja niin olemme pulassa. Niihin voi kuulua väkivalta, naisten alistaminen ja ties mikä. Itselleni oli järkytys lestadiolaisten uskonto kun ei saa katsella televisiota ja kaikki huvit kiellettyjä jotta jää rahaa sinne uskon lahkoon köyhiltäkin. Uskon johtajilla pitää leipänsä tienata aina ja parhaiten saa rahat pois tyhmiltä ihmisiltä kieltäen kaikki turhat.
Minun mielestäni suomi on ollut pilalla koko sen iän mitä olen elänyt eikä se ole sen pilaantumeemmaksi muuttunut yhtään tästä. Huijarit vain lisääntyvät ja hauskaa nähdä kuinka niiden koukkuun kuitenkin lähtee vaikka näistä on varoiteltu.
Pedofiilejä voi olla kenenkä suvussa tahansa ja lapsia ei pitäisi jättää kenellekkään hoitoon jos ei varmasti tunne ihmistä. Ja jos on ollut epänormaalit perhe olosuhteet niin ei sisaruksiinsakkaan kannata luottaa. Kiitos sukuni niin en luota enään kehenkään.
Suurimmalla osalla ihmisistä on jokin paha trauma lapsuudesta johtuen jota sitten eläessään työstetään tai ei työstetä ollenkaan siirtäen sitä sukupolvesta toiseen. Se siirtäminen on kaikkein helpointa että siirretään se seuraavaan sukupolveen. Lapsien tekeminen on maailman helpointa ja sitten saakin harrastaa omia harrastuksiaan ihan rauhassa. Lapset ovat lojaaleja vaikka minkälaisissa olosuhteissa eläisivätkään. Jos sairaalla aikuisella eivät suhteet toimi aikuisten kanssa niin ainakin lapsien kanssa toimii.
Suomi on ihan normaali mutta ihmiset ovat sairastuneita. Suomi on maailman parhain paikka asua ja minä tykkään ylitse kaiken. Ei tarvitse pelätä kulkea. Täällä ei ole sotaa eikä tarvitse pelätä. Viiskyt plus saa kulkea ihan rauhassa ja joka muuta väittää niin valehtelee. Tämän ikäisen ei tarvitse yöllä kulkea niin päiväsaikaan kuljen ihan turvallisesti.
Ulkomaalaisia en houkuttele kun olen vanha niin saan kulkea rauhassa. Niin että missä mielessä suomi on pilalla? Suomessa on helvetin hyvä asua ja olla kun ei rikollisiin toimiin ala. - alistettuja
Näillä kansanedustajilla ei tee yhtään mitään muuta kuin ne omia etujaan ajavat.
Vaalien jälkeen ne pellet käyvät vai läsnä olevaa nappulaa painamassa ja ihan tyhjä eduskuntasali.
Nää vaalit ovat ovat vain rikkaita varten ja kilpailua kuka heidän etujaan ajavat.
Eläkeläisten ja köyhien tyhmien ei kannata äänestää ketään sillä äänestämällä ei voi vaikuttaa. Kansalaisaloite on yhtä tyhjän kanssa kun sillä ei voi vaikuttaa. Mitään ei pysty köyhä kansa enään tekemään muuta kuin vittu maksamaan kaikki rikolliset pakolaiset tänne.
Vahtikaa enemmän kakaroitanne niin ettei tämä suomi ole mikään lintukoto enään, Ei tarvitse valittaa jos ei ole kakaroita vahdittu ja huolehdittu.
Suomi ei ole vielä pilalla ja mulla on hyvä elää suomessa kun ei ole ihan kamalaa saastetta ja jätteitä täällä.
Minä vittu olen tyytyväinen suomeen ja saan elää rauhassa. Mitenkä kummassa täällä olisi vaarallista?
Suomalaiset olemme siperiasta kotoisin ja vitun jääriä. Meille ei pärjää kukaan tarvittaessa. Suomalaiset ovat taistelleet itsenäisyyden ja nyt ei taistele enään kukaan. Niin meidät on manipuloitu. - qåaäzm
Suomi on pihallakin. Päättäjät erityisesti. Ei ne tajua laittaa edes rajakontrollia takaisin koska ne helvetin kansainväliset sopimukset.
- anonyymi_3KB
Ei ole ihme kun ei ole rahaa hoitaa vanhuksia kun maahan tuli viime vuonna 80000 mamua. Niistä vaan ei ylellä kerrota. MV kertoo.
- qåaäzm
Pitääkö tuo todella paikkaansa? Olen taipuvainen uskomaan että pitää, mutta híeman epäilen.
- loputonhyväntekeväisyys
No, seuraavaksihan ne taas uudelleen korottavat (toki jo juuri korottivat) maastapoistumisrahaa pakolaismiehille. Näin he poistuvat lentäen rahojensa kanssa, käyvät vähän lomailemassa, koska sitä rahaahan on. Mutta tulevat tottakai takaisin tietäen etunsa, saaden tietysti uudelleen kaikki alkuavustukset, moninkertaiset omiin avuntarvitsijoihimme nähden. Ja koko prosessi alkaa alusta terveystarkastuksineen, tulkkeineen...
- salaliittoteoria
jospa lentelevätkin edestakas panamaankin kokkareiden muuleina.
- anonyymi_ylV
Lisää näyttää mamuja tulleen jatkuvasti.
- SuomessaTienaamassa
Vanhuksilta varastetaan rahat
https://www.como.fi/uutiset/poliisi-etsii-tata-miesta-pienikokoinen-tummaihoinen-lahestyy-vanhuksia-lapun-kanssa/ - lapsetvanhukset
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1145b317-265d-4520-9b1c-1d4d5dbc1768
menikö miljardit maahanmuuttoon 2015?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047