mikä on kurinalaisin

a7w

mikä on kurin alaisin kirkkokunta suomes ja miten

13

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuhvaa

Miten täällä suhtaudutaan siihen että ennen kultaisen vasikan tekoa Jumala antoi eri käskyt niihin rikottuihin kivitauluihin kuin sen jälkeisiin jotka jäivät voimaan?

Näin ei ollut alussa!
      Galatalaiskirje:
      3:19 Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden JÄLJESTÄPÄIN LISÄTTY olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.

Joten Jeesus poisti nuo jäljestäpäin lisätyt käskyt! Sehän on ihan suoraan sanottua.
      Israelille tuli syntien takia ensin sapattilaki, sitten kaksi ensimmäistä käskyä kultaisen vasikan jälkeen.

• Huonovaihyvä

Mitä höpötät?

• 1234567---

Ei mikään kirkkokunta. Heillä suurella osalla on naispastorit Raamatun vastaisesti.

• Huonovaihyvä

Suomessa on katolinen ja ortodoksinen kirkkokunta. Muut ovat lahkoja.

• 1234567---
        Huonovaihyvä kirjoitti:

Suomessa on katolinen ja ortodoksinen kirkkokunta. Muut ovat lahkoja.

Huono syystä, että heillä ei ole Jumalan antama sapatti pyhänäpäivänä. Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

Adventisteissa on pieni vähemmistö, jotka eivät hyväksy naispastoreita, koska se on Raamatun vastaista.

• Maria seisoi haudan ovella ja itki. Siinä itkiessään hän kurkisti hautaan . Joh 20: 11 jatkuu Mark
        16:9-11 Naistodiata ylösnousemusken jälkeen,ilosanoma viejä opetuslapsille.

• 1234567---
        paju4 kirjoitti:

Maria seisoi haudan ovella ja itki. Siinä itkiessään hän kurkisti hautaan . Joh 20: 11 jatkuu Mark
        16:9-11 Naistodiata ylösnousemusken jälkeen,ilosanoma viejä opetuslapsille.

Kyllä Maria vei viestiä opetuslapsille Jeesuksen ylösnousemuksesta, mutta ei Maria mennyt synägoogaan pastorina saarnailemaan.
        Nämä nykyajan naisetkin joutaisivat sinne missä ihmiset ovat toreille ja kujille kertomaan Jeesuksesta, mutta ei pastoreina kirkkoihin saarnailemaan.

Eiköhän täällä Suomessa jokainen jo tiedä, että Jeesus on noussut ylös kuolleista.

• mukavuuden.haluisia
        1234567--- kirjoitti:

Kyllä Maria vei viestiä opetuslapsille Jeesuksen ylösnousemuksesta, mutta ei Maria mennyt synägoogaan pastorina saarnailemaan.
        Nämä nykyajan naisetkin joutaisivat sinne missä ihmiset ovat toreille ja kujille kertomaan Jeesuksesta, mutta ei pastoreina kirkkoihin saarnailemaan.

Eiköhän täällä Suomessa jokainen jo tiedä, että Jeesus on noussut ylös kuolleista.

Nämä nykyajan naisethan on niin laiskoja, että eiväthän ne nyt toreille lähde hytisemään kylmissään.

• olen kans erittäin kiinnostunut kyseisestä kirkosta jos sellainen on jossain

• Magdaliina

.Suomen kirkolla on neljä herätysliikettä, Lestadiolaisuus, perustaja Lars Leevi Lestadius,
      Herännäisyys (körtit),perustaja Paaavo Ruotsalainen, Rukoilevaisuus,perustaja Henrik Renqvist,
      Evanekelisuus,perustaja Hedberg.
      Sen jälkeen on tullut Kansanlähetys ja Kansan Raamattuseura myös kirkkojen toimintaan.
      Kurinalaisuudesta en mene takuuseen mistään,mutta lestadiolaisuudessa on tiukemmat sanellut ja kirjoitetut säännöt. Voit mahdollisesti googlata ja katsoa löytyykö ns.kurinalaisin. Ortodoksisuus ja Katolilaisuus ovat omat itsenäiset kirkkokuntansa. Muut ovat lahkoja.

• 1234567---

Jumalan antama sapatti ei ole Lestadiolaisillakaan pyhänäpäivänä. Jumala kirjoitti sapattikäskynkin kivitauluihin MUISTA. Siis muista pitää sapatti pyhänäpäivänä.

Raamatusta luemme, joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole Hänen omansa.

• eli ei saa vastausta niin millääm ihan niinkuin politiikassakin ympäripyöreitä vaan

• hiljast on länsi rintamalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe