siis tavarantoimttajana..onko luotettava? missä sen noutopisteet ovat?
Mikä tämä Postnord on
11
3545
Vastaukset
- Kyllä_tulee_perille
Minä hain pakettini Matkahuollon apuna toimivalta Valintatalon kassalta
Firma taitaa olla Ruotsin ja Tanskan postilaitosten plus eräiden firmojen luomus- Uteliaisuus_heräsi
Missä päin suomea on vielä valtsu ?
- trahterr
Niin...mutta se ei nyt auta tähän POSTNORD-juttuun,,,,
- perilletulivat
Pari takkia olen tilannut Ruotsalaisesta ( RockDenim) nettikaupasta. Tuo Postnord laittoi paketit tulemaan. Ja Posti toimitti ne R-kioskille. No, yhtä luotettava kuin Suomen posti...
- trahterr
Takkiapa tässä ittekin kattellut KLINGELiltä , joka toimittaa Postnordin kautta.;)
Kiitoksia, - perilletulivat
Ole hyvä. Joo tuo R-kioski on lähin postipaikkani. Eli lähimpään postiin saat pakettisi.
- Ei_ollut_ongelmia
trahterr kirjoitti:
Takkiapa tässä ittekin kattellut KLINGELiltä , joka toimittaa Postnordin kautta.;)
Kiitoksia,Tilasin sieltä kahvinkeittimen, koska suomessa sama keitin maksoi 59, siellä 39 euroa. Ajanlaan tuli tuohon K-Markettiin.
- Anonyymi
Toimittajana? No, alkuun kyllä tavarat tullu perille... Ny viimesintä odotettu 03.0.2019 Vantaan terminaalist perille tulevaksi... Soitettu muutamaan kertaan ja udeltu pakettia, eikä löydy mistään terminaalista mistään... Lähtömaa Puola, ja pienkoneita paketissa. Ja edellisetkin lähettykset saman toimittajan laittamana.
Seuraavaa lähetystä varten taidetaan yhteistyökumppanin kaa vaihtaa toimittajaa, joka ei ois Suomen päässä PostNord...
Noutopiste minulla tääl ollut matkahuolto, tai on jopa kotiin tuotu pakettiakin... Riippuu miten lähettäjä valinnut. Alkaneen vuoden aikana neljästä paketista kolme kotiin ja yks matkahuoltoon... Ja nyt siis viides matkalla 3viikkoo... Ja ei tietoa missä siis on...- Anonyymi
Jaha, ikävää...enpä olisi tätäkään aloitustani enää muistanut.
ap.
- Anonyymi
Käsittääkseni PostNord toimii siinä missä Suomen postikin. Ei ainakaan ole huijarifirma.
- Anonyymi
Tais olla niin että posti kujettaa paketit Suomessa Turun terminaaliin ja sieltä asiakkaille. Eli täällä toimii postin kanssa ja kaikki postin toimispisteet käy.
Paketti Saksaan maksoi n. 30 euroo kun DHL olisi ottanut 280 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789