En sin kevin Levrone tekee comabacking ja pääsee ehkä 70-80% siihen kuntoo mitä oli parhaimmillaan ja oli aika nolonnäköinen lavalla. Sitten Flex Wheeler innostuu seuraamaan Keviniä ja roinaa itsensä johonkin kevyempään sarjaan ja tulos on aika nolonnäköinen, Flex oli kuin riisitautinen huippuaikoihinsa verrattuna. Ilmeisesti Flex ei uskaltanut ottaa kunnolla roinaa, Kevin sentäs otti varmasti kaikki kasvut ja insuliinit käyttöön, mutta ei saanu jalkoja enää kuntoon ku polvet paskana.
Ja se pommi että Ronnie Coleman olisi tulossa takaisin Mr. Olympia lavalle, mies vietti aikaa pyörätuolissa kun kyykkäsi polvet paskaksi (tiedoksi kaikille jotka käyttävät polvisuojia, voitte ehkä nostaa enemmän, mutta se ei vahvista teidän miveliä yhtään, itse asiassa heikentää ja täten tuhoaa polvinivelen, tätä ei varmaan Ronnie tiennyt, eikä moni muukaan). Polvisuojat voi unohtaa joka liikkeessä, niiden käyttö tarkoittaa sitä että nivelet ei kestä sellaista painetta jos ette ilman polvisuojia suurimpia rautoja pysty nostamaan. Sama juttu penkkipaidan kanssa, tuhoaa olkanivelet, claviculan jne . Jos Ronnie vielä pääsee Olympia lavalle niin onhan se aikamoinen suoritus, kaikkea tsemppiä Ronnien treeneihin ja toivottavasti pysyy hengissä vielä pitkään, nuorehko mies kun on vielä.
Aikamoinen pommi bodymaailmassa
5
81
Vastaukset
- Kyrpä_Jooseppi
Nuo kaikki kuolevat ennen pitkään jos rupeavat vielä isolla neulalla tykittämään, keho niillä jo valmiiksi pahoin myrkyttynyt.
- Massamies
Ronnie nuorehko? No joo, jos 55-vuotiasta pitää nuorehkona kehoiluun, niin aika optimisti on.
- Mieltenpahoittaja
Colemanin ongelma on selkä. Sitä on leikattu ja sen takia rullatuoli ja kävelykepit.
Polvisuojia ei käyttänyt. Niitä käytetään esim.jääkiekossa.
Tarkkuutta ennen kuin tullaan tänne kertomaan "faktoja". - hellerajaa
No ei Coleman ole mihinkään kisaan enää osallistumassa.
Pelkkiä sammakoita. Hyvä jos joskus kävelee ilman tukia enää. Sekin olisi saavutus.- Kukintyylillään
Coleman ei ole palaamassa lavalle. Colemanilla on kyllä muutakin ongelmaa kuin polvet, esim selkä. Raskaat painot kuluttaa aina niveliä yms. Itse kyllä suosittelen käyttämään siteitä mikäli on ongelmia esim. Juuri polvissa. Raaskaat maastavedotkin kuulostaa jokseenkin oudolta ilman vyötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799