Facebookissa nuori kantasuomalainen nainen kertoi että oli treffaillut muutamaan miestä ja ihan mukavia seurusteluehdokkaita löytyi mutta jokainen häipyi samantien kun näki naisen lapsen, tämä oli tummaihoinen. Miksei suomalainen mies voi olla ylpeä naisystävänsä lapsesta joka on tummaihoisen miehen tekemä?
Tummaihoinen lapsi syy lopettaa suhde
12
241
Vastaukset
- Vastakysymys
Ottaisitko puolisoksesi eronneen miehen, jolla on tummaihoinen lapsi????????
- 0123456789
Haha! Siinäpä hyvä vastaus aloittajalle.
Mä itte sanoisin että en missään nimessä.
- Tiesmitätaustalla
Tummaihoinen mies voi harvemmin olla ylpeyttä herättävä näin suomalaisittain ajateltuna. Yksin on naisenkin jättänyt tai nainen joutunut eroamaan. Exä voi olla väkivaltainen luuseri johon joutuu tahtomattaan yhteyksiin lapsen kautta.
- Makkarakauppias
Tuolla SPRn valaiden keskuudessa mustamakkara on ollut suosittua.
- HyvinMenee
Maamme on täynnä naispuolisia yhteiskunnan tuilla elävää yksinhuoltajaa joiden lapset ovat etnisiä.
Määrä lisääntyy koko ajan. - RapiKuopiosta
Voihan sen tummaihoisen lapsen aina laittaa lastenkotiin ja jatkaa suhdetta lapsen äidin kanssa, niin minä tekisin jos tuo äiti olisi hyvännäköinen.
- päältäkaunis
Ja ainoa vaatimus on ,että puoliso on "hyvännäköinen" . Sekin jo kertoisi naisesta paljon ,jos vaihtaisi lapsensa sinuun.
- H-leima
"Miksei suomalainen mies voi olla ylpeä naisystävänsä lapsesta joka on tummaihoisen miehen tekemä?"
Tekemä? Siis siittämä, nainen sen lapsen tekee.
Vastaus kysymykseen on jo itse tekstissä. Suomalainen mies ei voi olla ylpeä mustasta lapsesta koska tämän kanssa liikkuminen paljastaa että hän on kuukerin saastuttaman naisen aisuri. Siis halveksittava olento, luuseri joka on saanut vain jäännöspalan. Olisi todella häpeällistä liikkua julkisella paikalla tälläisen kanssa.
Itse en koskaan seurustelisi naisen kanssa jonka tiedän antaneen kuukerille tai muulle tummalle.- ValePappa
Mie jo kohta 50 vuotta :)
- painetaan
Kyllähän tuollaista ex musulinmisua voi käydä muutaman kerran painamassa, mikäli hän on edelleen siedettävissä mitoissa ja ulkoisesti kuksaistavan näköinen, mutta ei todellakaan kiinnosta alkaa isukiksi jollekin puoliveriselle vieraalle ipanalle. Seksiä joo, mutta ilman velvoitteita mistään muusta.
- järkihoi
Miksi niiden tulisi vaarantaa henkensä kun lapsen isä saapuu tekemään kunniatekonsa joku päivä joululomalla.
Ovatko miehet kertakäyttöisiä kyseiselle naiselle. Miksi tuollaista miesten halveksijaa pitäisi arvostaa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803