Valitsin loppusyksystä käyttööni suomalaiset Pomarfin-jalkineet, jotka olivat 120 euron hinnallaan laatujalkineiden kategoriassa. Valitettavasti näiden miesten kävelykenkien pohjien liimaukset alkoivat irrota jo muutaman viikon kuluessa. Paikallisen suutariliikkeen mukaan Pomarfin-kenkien valmistuksessa ei käytetä vedenpitävää liimaa ja siitä syystä ne eivät sellaisenaan sovi suomalaiseen jalkaan/ilmastoon. On aina surullista havaita suomalainen työ sekundaksi.
Hyviä ja erittäin kestäviä jalkineita myydään tuotemerkeillä Ajavat sekä Walkers.
Pomarfin sekundaa!
8
260
Vastaukset
- OstajaS
Ei Pomarfin tee itse kenkiään. Kyllä ne ovat olleet jo pitkään erilaista halpatuontikamaa.
- MrKävelykenkä
Kyllä kai noilla on jokin takuu kuitenkin? Oletko kysynyt?
- KL_123
Pomarfin tuotteilla ei ole takuuta, jollet ole säilyttänyt kuittiasi. Aika harva taitaa vaateostoksistaan pistää kuitit talteen. Hyvälaatuisilla tuotteilla riittää kun tiedät mistä kaupasta olet tavaran ostanut ja milloin.
Pomarfin on toimittajana ennestään tuttu. Pomarkkulaisfirma toimittaa suomalaisuuden siivellä kovin vaihtelevaa laatua. Tuo avauksessa mainittu liimauksen pettäminen on melkeinpä sääntö Pomarfin-tuotteissa, joita ei yleensä ole tarkoitettu varsinaisesti käyttöjalkineiksi. - Hyvä_avaus
Tällaiset omaan pesään kusevat "suomalaiset valmistajat" on hyvä ampua alas. Jos hommaa ei osata, niin silloin on parempi poistua markkinoilta!
- Ostaja
Pomarfin on ainakin miesten jalkineiden puolella merkki, joka ei liiku. Huono laatu on ilmeisesti yleisesti tunnettu.
- KoskisRauli
Pomarfin lienee jo poistunut markkinoilta. Ettei vaan olisi teettänyt halvalla kiinalaista roskaa ja yrittänyt myydä suomalaisena tuotteena. Tämä oli jossain vaiheessa muutamilla "suomalaisilla" firmoilla tapana.
- RedBaroni
Aika monessa muussakin suomalaislafkassa on lähdetty tällaiselle epätoivoiselle "kustannusten säästön linjalle" parempien katteiden toivossa. Yleensä siinä vaiheessa on peli jo kuitenkin menetetty.
- Anonyymi
Ainakin ohut muovinen vetoketju täysin perseestä, olen asiasta reklamoimut ei mitään
korjausta. Ketju suojaamaton talvella jäätyy ja hajoo ei mitään takuuta eikä noita suutareita
tahdo enää olla, en osta enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086