Pomarfin sekundaa!

RamiHorn

Valitsin loppusyksystä käyttööni suomalaiset Pomarfin-jalkineet, jotka olivat 120 euron hinnallaan laatujalkineiden kategoriassa. Valitettavasti näiden miesten kävelykenkien pohjien liimaukset alkoivat irrota jo muutaman viikon kuluessa. Paikallisen suutariliikkeen mukaan Pomarfin-kenkien valmistuksessa ei käytetä vedenpitävää liimaa ja siitä syystä ne eivät sellaisenaan sovi suomalaiseen jalkaan/ilmastoon. On aina surullista havaita suomalainen työ sekundaksi.

Hyviä ja erittäin kestäviä jalkineita myydään tuotemerkeillä Ajavat sekä Walkers.

8

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OstajaS

Ei Pomarfin tee itse kenkiään. Kyllä ne ovat olleet jo pitkään erilaista halpatuontikamaa.

• MrKävelykenkä

Kyllä kai noilla on jokin takuu kuitenkin? Oletko kysynyt?

• KL_123

Pomarfin tuotteilla ei ole takuuta, jollet ole säilyttänyt kuittiasi. Aika harva taitaa vaateostoksistaan pistää kuitit talteen. Hyvälaatuisilla tuotteilla riittää kun tiedät mistä kaupasta olet tavaran ostanut ja milloin.
      Pomarfin on toimittajana ennestään tuttu. Pomarkkulaisfirma toimittaa suomalaisuuden siivellä kovin vaihtelevaa laatua. Tuo avauksessa mainittu liimauksen pettäminen on melkeinpä sääntö Pomarfin-tuotteissa, joita ei yleensä ole tarkoitettu varsinaisesti käyttöjalkineiksi.

• Hyvä_avaus

Tällaiset omaan pesään kusevat "suomalaiset valmistajat" on hyvä ampua alas. Jos hommaa ei osata, niin silloin on parempi poistua markkinoilta!

• Ostaja

Pomarfin on ainakin miesten jalkineiden puolella merkki, joka ei liiku. Huono laatu on ilmeisesti yleisesti tunnettu.

• KoskisRauli

Pomarfin lienee jo poistunut markkinoilta. Ettei vaan olisi teettänyt halvalla kiinalaista roskaa ja yrittänyt myydä suomalaisena tuotteena. Tämä oli jossain vaiheessa muutamilla "suomalaisilla" firmoilla tapana.

• RedBaroni

Aika monessa muussakin suomalaislafkassa on lähdetty tällaiselle epätoivoiselle "kustannusten säästön linjalle" parempien katteiden toivossa. Yleensä siinä vaiheessa on peli jo kuitenkin menetetty.

• Anonyymi

Ainakin ohut muovinen vetoketju täysin perseestä, olen asiasta reklamoimut ei mitään
        korjausta. Ketju suojaamaton talvella jäätyy ja hajoo ei mitään takuuta eikä noita suutareita
        tahdo enää olla, en osta enää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe