Lähetäänkö nainen pilkille tässä joku päivä?

Lähdettäiskö

Narrattais sinttejä jossain lammikossa. 🐟 Jos ei kalaa tuu, niin "kairataan" vähän jotain muuta fisureikää sitten. 😜

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kairaajalle

      Vai että semmoista peliä 😘 Joo lähdetään ehdottomasti!

      • Jippii_Saan_Piparii

        Sovittu sitten. 🤗


      • Kairaajalle

        🤝 😊 Nii,
        mut ei lupausta pimpasta, eikä piparikimpasta, vaan rehdistä talviurheilusta 🎣😘


    • tympäseekokotouhu

      No ei lähetä, on niin karvaat muistot lukioajoilta, kun kairattiin reikää monta tuntia järven jäällä eikä saatu edes sitä yhtä reikää jäähän aikaiseksi.

      • TulikomultaaPintaan

        Oletko varma ettette olleet pellolla kairaamassa?🤣


    • TrkTorinKampi

      Ellu Kanoineen ei osaakaan muuta ku kairata. Joku takatuuppari viel alle, ni avanto on ainaki rei'itetty. ;)
      Ps. Harrit on niitten suu ria suosikkeja. ;)

    • Epäilenvahvasti

      Riippui sun kairasta ja sun kunnosta. Saako sillä edes reikää tehtyä valmiiksi ja jaksatko kairata vai heittäydytkö toimettomana makaamaan?

    • Örkkiotus

      😝😝😝

    • vaarallisiaseikkailuja

      Tuollainenkin voisi olla uusi "elämän seikkailu", harmittavasti emme pääse nyt erääseen paikkaan kesälläkään veneilemään kunnolla kun moottori puuttui, kävin kyllä soutelemassa: ilman pelastuskellukkeita kun lähtee, kovin syvällekin menemään, alkaa pelottamaan jos uimataito on huono, vaarallisen syvällä olen jo. Varsinkin jos vesistö on erittäin arvaamaton ja vaarallinen.

    • Kohta alkaa jo kevätauringot paistelemaan. ☀

      • hyviävertauskuvia

        Joo kevät saapuu "kukon harppauksin", kuten päätön kana lentäessään.


    • aitoriitta

      Huomenta. Ei taideta lähteä kairaamaan. Minulla on tänään vapaapäivä. Tytär tulee ja syödään lounasta sekä runebergintorttua. Kivaa ohjelmaa. Elämä tuntuu taas sittenkin kivalta. Kun lumesta päästään, niin kevät tulee. Ajattele sitä😁

      • eisaisivapauttaa

        Sitten isäntä olisi vihainen jos olisi tullut kaloja: miksi ette tuoneet niitä tänne, olisi saanut hyvää ruokaa niistä, päästitte muka pois takaisin ne?


    • Sentrifugi.ei.robotti

      Kerran elämässä olen käynyt pilkillä. Mitäpä etten lähtisi. Olisi kiva oppia lisää lajista.

    • Etsinpilkitesille

      Lähdetään vaan, olen aina valmis. Kalaa kyllä tulee, joten pilkkireikiä vain sitten poraillaan. Nuotiolla paistettais makkarat ja juotais termarista kahvit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      98
      2225
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1846
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      71
      1444
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1103
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      73
      1019
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      50
      848
    Aihe