Näin on näreet, saletisti.
Jehova ei ole Jumala ja Jeesus oli äpärä
7
<50
Vastaukset
Olipa uskottava aloitus taas. Tarkoitus ei ole siis keskustella tämän perusteella vaan ainoastaan testata miten ylläpito tähän suhtautuu.
Aloittajankin luuliisi ymmärtävän eron aidon ja tekaistun välillä.- kaikenalullepanija
Siis hän tuntuu olevan minun opetuslapseni, mitä siihen sanot.
Jeesuksestasi tuli mielisairas, koska hänellä ei ollut isää ja kaikki kiusasivat häntä.
Ketä apinoit? Tieteen m
- anonyymi_fLD
Ei se ole apinointia, että jakaa samat faktat, se on totuutta.
anonyymi_fLD kirjoitti:
Ei se ole apinointia, että jakaa samat faktat, se on totuutta.
Mikä siis oli faktaa mielestäsi ja kuinka todistat sen ainoastaan omaan kokemukseesi perustuen siis?
Kykenetkö sitä jakamaan vai yritätkö olla kuten muut?
- Muhamad
Allah on ainoa jumala
- KTuomari
Ja sinä tukehdut omiin paskoihisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850