polkujuoksija tappoi puuman paljain käsin?

kuristajalenkkeilijä

https://www.is.fi/muutlajit/art-2000005991163.html

Se saalistaa yleensä väijymällä: Se kiipeää puuhun hyvälle paikalle ja jää odottamaan saalistaan. Saaliin huomattuaan se ponkaisee uhrin kimppuun ja puraisee sitä niskaan vahvojen leukojensa kulmahampailla.

tuossa polkujuoksija ollut asiat kohdillaa kun ehtinyt kääntyä, olisko puraissut niskaan

11

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elälenkkeile

Puuma on monesti hyökännyt ihmisen kimppuun. Hyökkäyksiä on raportoitu vuosina 1890–2004 yhteensä 108, joista kaksikymmentä on kuolintapauksia

• pelottavapuuma

Ensin mie luin ilman laseja että: Puskaraiskaaja tappoi puuman paljaalla... mut ei puskaraiskaajat vanhoja puumia kyttää vaan teinityttöjä ne vaanivat.

• köhädd

puumaa voi paljaalla luultavasti painaa jos lisääntymisosat loppuun käytetyt, pois lukien mahdollienn tautiriski kun puumat yleisiä naisia..
        toinen vaihtoehto että puumat odottelee sit ä yhtä ..

• puuman.kohdannut

Jouduin myös yllättäen puuman hyökkäyksen kohteeksi. Kuuma pakkaus joka riutui kovassa puutteessa, suuren tunnetun yrityksen johtoon kuuluvan miehensä kiertäessä maailmalla bisnesreissuissa. Muutaman viikon jaksoin tuon kyltymättömän puuman raadeltavana, ennen kuin oli pakko paeta tilanteesta. Hauskaa silti oli kun kierrettiin puuman premium-autolla ja asuttiin hienoissa hotelleissa, puuman höylätessä paksua luottokorttinippuaan ahkerasti. Kuumia on puumat.

• visiin.varmaan

rabiespuuma.

• HiukanFaktojaMukaan

Puuma oli keskenkasvuinen. Eivätkä ne aivan kaikki puumat ole aikuisinakaan kovin isoja tai edes terveitä. Ja juoksija oli isokokoinen jäntevävä sitkeä talvivaatteinen lihaskimppu, joten ...

• yleinen.tapaus

Puuma hyökkää yleensä kesällä kapakassa nuoren miehen kimppuun.

• köyhät.matkustaa

puumat heiluttaa säärtä linja-autossa.. :)

se ei paljon hyödytä ku köyhiä on jokainen ketkä sil kyydill joutuu...

• Puuman-chanssit

Täysikasvuinen puuma painaa 120 kg, eikä sellaista enää 80-kiloinen polkujuoksija niin vaan paina allensa, ja tukehduta.

Joku kokematon poikanen pakko olla kyseessä, kun ylipäätään käy aikuisen miehen kimppuun. Lenkkivaatteet ehkä suojelleet kynsiltä, ja ollut mies onnekas kun on päässyt päällipuolelle, josta puumanpoikanen ei ole enää kyennyt alta nousemaan ylös.

• tarvisdd

nänihän se on, 2m pitkä ja 120kg puuma , se olisi PUUMA

saama ku tämä hellyttävä travis lemmikki simpanssi, 90kg , repi naisen kappaleiksi, on noilla elukoil kyvyt

• PuumanTappaja

Puuma oli neljän tai viiden kuukauden ikäinen pentu. Mies tappoi sen painamalla sen kurkkua jalallaan maata vasten riittävän pitkään. Puuma tukehtui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59