Naisen innostuminen seksiseikkailuun

KeksiSeikkailuu

Naiset saavat riesaksi asti seksipyyntöjä netissä tuntemattomilta miehiltä ja lähes aina vastaus on naisen puolelta ei (ei vastata mitään). Aloin miettimään kahta seikkaa:

1) Minkälaisessa tilanteessa nainen saattaa tehdä poikkeuksen? Millaisia asentoja tähdillä pitää olla taivaalla että tilanne onkin yllättäen toinen? Ainut tulee mieleeni että ero (laastarisuhde) tai jokin muu henkinen kolaus (ystävä/lemmikki kuollut) jolloin kaipaa enemmänkin hellyyttä kuin seksiä.

2) Jos ei ole mitenkään erikoistilanne niin mitkä ovat ne kulmakivet että mies voi onnistua saamaan naisen aluksi kiinnostumaan ja lopulta heittäytymään kevyempään hetkeen vaikka tietää sisimmässään ettei mitään parisuhdetta ole odotettavissa. Mihin tähtimerkkeihin miehen pitää osata asettaa sanansa ja tekonsa?

Kertokaa naiset millaisissa tilanteissa olette "antaneet mennä" ja millaiset tilanteet ovat olleet puolestaan totaali "turn off".

Oma mielipiteeni on että naisen pitää alunperin JOTAIN vetovoimaa TUNTEA mieheen. Oli se sitten hänen ulkoinen olemus, supliikki ilmaisu, rahapussi, status jne. niin jokin seikka on joka alunperin vetoaa naiseen. Jos ei ole mitään "taikasanaa" miehessä NAISEN MIELESTÄ, niin vaikka kuinka sitä keikistelisi ja esittäisi ties mitä sirkustemppuja naiselle, niin nainen ei vain syty. Miehet puolestaan ovat turhan yksinkertaisia kun kohtuu näköinen mimmi ja vähän tissit vilahtaa avoneisesta paidasta, niin sitten viedään. :D

Olisiko totuus että lähinnä toivoa parisuhteesta sytyttää vasta naisessa seksuaalisuutta kunhan nainen on ensin mielessään ehdokkaan valinnut eli itse seksi ei sytytä? Toisinsanoen naiset eivät syty juurikaan vain seksin takia kuin harvoin?

21

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksiAitoaSeksiä

      Toisesta ketjusta lainattu kommentti:

      "No täällä on yksi aito seksiä netistä etsinyt ihan ok-näköinen tavallinen eronnut nelikymppinen nainen. Tapaamani miehet ovat olleet minusta kummallisia: he sanovat että eivät välitä maksullisista naisista, mutta silti kysyä töksäyttävät saako mua panna takaa ilman kumia. Odottavat suihinottoa eivätkä hyväle minua. Eli kohtelevat kuin prostituoitua, ei niinkuin molemmin puolin hyvän seksin kumppania. Olisko tässä se syy, miksi seuraa ei löydy. Opetelkaa tuottamaan naiselle nautintoa! "

      • lämpöjaläheisyys

        Täs yksi mies sit. Mä tykkäisin todella myös läheisyydestä, hellittelystä enkä mistään yksinkertaisesta seksistä joka kestää ehkä vartin. Minusta ois tosissaan kiva esimerkiksi olla koko yö naisen kans ja tuntea/antaa naisen tuntea myös läheisyyttä, lämpöä ja hellyyttä vaikka kyseessä ois todella ns yhden yön juttu.hyvä seksi ja hyvä olo ja siihen sit vois todella nukahtaa loppuyöksi toistensa viereen.
        Se ois jotain mitä tahtois.


      • Moi... sun viestin luettuani ja sun saamien kommenttien taso kuulostaa siltä että ÄÖ on erityisen pienillä lukemilla tai pojilla ei ole vielä edes ikää olla pimpsan kanssa tekemisissä👍🤔


      • Eifiksu

        Köhköh... ÄO.


    • Ihanainen44

      Täs yksi nainen sit;)

      • Täs olis yksi mies sit😂 Mitäpä sulle kuuluu näin perjantai ehtoona?


    • HeiHaloo

      Mä haen ihan parisuhdetta mutta on nyt ollut pari miestä joiden kanssa olisin halunnut harrastaa ihan seksiä, olen ollut pitkään ilman seksiä ja joskus vaan tuntuu siltä että "hulluksi" tulee ilman toisen läheisyyttä ja kosketusta. Kovin reteesti on miehet ilmaisseet halukkuutensa mutta niin vain jänistäneet tosipaikan tullen... Eli tullut ghostaaminen pelkän seksin takia!? Hei, haloo mitä ihmettä!?

      • Moikka. Mä ilmaisen sulle asiani suoraan ... eli mä oon varattu ja onnellista perhearkea pyörittävä mies jolla muuten kaikki balanssissa, mutta se mulle erittäin tärkeä asia eli SEXIN harrastamisen määrä ei ole lähellekään tarpeeksi ELI AIVAN LIIAN vähän mun halukkuuteen nähden.... eli jos et vielä ole säikähtänyt mun intressejä ja ajatukset samoilla raiteilla ,Tässä sulle vinkki joka kannattaa....ota yhteyttä niin katsotaan miten meidän käy.


      • Noeiei
        attitudeman83 kirjoitti:

        Moikka. Mä ilmaisen sulle asiani suoraan ... eli mä oon varattu ja onnellista perhearkea pyörittävä mies jolla muuten kaikki balanssissa, mutta se mulle erittäin tärkeä asia eli SEXIN harrastamisen määrä ei ole lähellekään tarpeeksi ELI AIVAN LIIAN vähän mun halukkuuteen nähden.... eli jos et vielä ole säikähtänyt mun intressejä ja ajatukset samoilla raiteilla ,Tässä sulle vinkki joka kannattaa....ota yhteyttä niin katsotaan miten meidän käy.

        Varatut ei kiinnosta.


      • HeiHaloo
        Noeiei kirjoitti:

        Varatut ei kiinnosta.

        Joku onkin vastannut puolestani mutta joo, varatut ei kiinnosta !


    • nainen50jarisat

      Ehdotin yhden yön juttua miehelle, kun itsellä oli ollut pitkä väli seksin harrastamisessa ja tuli tarve kokeilla vieläkö se sujuu ja osaako päästää toista lähelle. Kaikki meni mukavasti. Hämmästyin kyllä, kun kokemukseni oli sama kuin mistä "YksiAitoaSeksiä" kirjoittaa. Mies oli mukava, mutta osasi lähinnä ajatella penetraatiota. Tuntui, että vastavuoroinen hyväily oli päässyt unohtumaan aikoja sitten.
      Taannoin kuulin tv:stä termin "hyväilyseksi". Ajattelenkin, että sitä pitäisi harrastaa paljon. Eräs herra totesi lehtihaastattelussa, että seksissä on parasta kaikki ennen orgasmia. Tavallaan olen sama mieltä. Vastavuoroinen intohimo, se on mahtavaa.

    • Khijihi

      Ei ole mitään mitä mies voisi sanoa, tehdä tai olla että halut syttyisi. Jos sattuu panettamaan niin jonkun randomin voi valita jos viitsii, mieluiten helpon josta pääsee eroon kevyesti. Siltikin usein jää ottamatta koska omat kädet on lähellä ja helpot, eikä vaadi mitään valmisteluja ja saa varmasti sen mitä haluaa tuhlaamatta montaa tuntia päivästään.

    • Ei.botti

      No laastarisuhteen seikkailuihin sitä on tullut syvennyttyä. Nyt olen ollut sinkkuna 8 vuotta, ja särkynyt sydän on korjautunut.

    • Lhrt

      No sairas täytyy olla semmosen naisen joka seksiä hakee. Ei nainen normaali sellainen halua seksiä kuin halutessaan vauvan. Ja miehet miksi suostutte seksiin kun tuloksena on lähes aina vauva. Se on rumaa heitteillejättöä

      • Sstiina

        Kerrankin oikiaa puhetta


    • Sinz

      Pitää olla haluttava mies, että voi suostua seksiseikkailuun. Yleensä sen miehen kuva ei miellytä, joten homma ei etene. Myöskin liian rohkeat seksipuheet heti alussa ovat turnoff.

    • Kkllööö

      Erottuani pitkästä parisuhteesta, löysin upean seksikumppanin. Mies osasi vietellä täydellisesti, ei liian hyökkäävästi, mutta niin, että halut heräsi. Homma eteni ja toimi täysin ehdoillani eli mies tulee luokseni silloin kun pyydän. Ja siinä alussa ei ikinä painostanut mihinkään, eikä suuttunut, jos minulle ei käynyt. Myös luonani mies on kiltti, rauhallinen ja kohtelias. Tekee kaikkensa, että minä olen tyytyväinen eli aluksi pitkä ja kuuma esileikki hyväilyineen ja itse puuhissa mies tekee kaikkensa, jotta minä nautin. Lisäksi seksimieltymyksemme on samankaltaiset ja vetovoima välillämme uskomaton. Eli onnekas olen kun olen tuollaisen seksikaverin löytänyt. Suurin ongelma tässä on vaan se, että tuollaiseen mieheen on kovin vaikea olla rakastumatta, enkä pysty lopettamaan suhdetta. Ikinä aiemmin minulla ei ole ollut seksisuhdetta.

      Kaikkein kamalimpia on tosi rumat ja suorat seksiehdotukset tai vehkeen kuvan lähettäminen varoittamatta. Aika harva nainen syttyy sellaisesta.

    • KärsivällisyyttäNorsulle

      Toisesta ketjusta poimittua:

      "Olen huvittuneena lukenut marinaa ja itkemistä siitä, miten nettitreffit ei vain onnistu eikä naisia saa iskettyä... Voi hyvänen aika miehet, vähän kärsivällisyyttä peliin! Jos te vaaditte tapaamista yhden viestin jälkeen niin harvoinpa kuulkaa onnistuu! Jopa seksiä varten naiset yleensä kaipaavat henkistä yhteyttä ja sitä, että tuntee toisen ajatukset. Se tuo turvaa ja auttaa nauttimaan seksistä. Naisille se ei ole vain värkkien yhteen paukuttamista! Ei sen tapaamisen kanssa aina tarvitse odottaa reilua puolta vuotta, naiset ja tilanteet on yksilöllisiä, mutta käyttäkää ihan oikeasti aikaa siihen, että annatte sen sisäisen komeuden näkyä! Vaikka kuinka panettaisi niin epäkohtelias, ruinaava tai painostava mies vain ajaa naiset kauemmas."

      • Jnnmmmm

        Tismalleen näin. Itse ainakin naisena kavahdan kaikkea painostamista, epäkohteliaisuutta ja kaikkea mikä viittaa siihen, että mies hakee vaan itselleen nautintoa. Jos mies osaa laittaa naisen etusijalle ja on hienovarainen, niin kyllä sellaisesta saatan syttyä. Ja komeasta ulkonäöstä toki plussaa, mutta en tarkoita tällä mitään muskelimiestå vaan ihan komea, suomalainen perusmies riittää. Kaikkein kamalimpia ovat tyypit, jotka kirjoittavat tuhmia tosi karkeasti.. Saatan innostua tuhmien kirjoittelusta, mutta jos teksti alkaa olla jotain tähän suuntaan, että ottaisitko kaluni suuhuni tms. niin mies saa kenkää välittömästi.. Se on myös törkeää, jos ensin innostun kirjoittamaan miehen kanssa pikkutuhmasti ja en jossain vaiheessa enää haluakaan kirjoitella sellaisia, niin mies suuttuu ja ilmaisee suuttumuksensa.. Sillon mies saa myös kenkää... Eli naisella on aina täysi oikeus perääntyä vaikka kesken seksin, jos siltä tuntuu..... Mies ei voi ikinä suuttua sellaisesta..


    • Itse en seksiseikkailuun lähtisi ihan tuosta vaan, vaikka olisinkin puutteessa ollut pitemmän aikaa. Jos mies alkaa vongata heti ensimmäisessä viestissä tai viimeistään toisessa niin se on todellakin turn off. Tässä jokunen aika sitten otin yhteyttä netin kautta erääseen mieheen, hän vaati heti puhelinnumeroa, mutta en sitä halunnut antaa koska halusin hetken aikaa tutustua viestien välityksellä. On myös kokemusta miehestä, joka halusi koko ajan pitää minut puhelimen tavoitettavissa, joten vahingosta viisastuneena en numeroa ihan heti anna enää. No, tämä mies ei tietenkään ymmärtänyt syitäni, koska hän oli omasta mielestään niin kiltti ja mukava. Sähköpostia kuitenkin laitettiin. Kovasti hän oli naisseuraa vailla, se tuli selväksi ja kaikilla entisillä oli mt-ongelmia ollut. Silloin alkoi hälytyskellot soimaan ja jätin pari päivää väliä vastaukseen. Tästä hän suuttui syvästi ja haukkui minut ja "jätti" sitten tylysti. Lähinnä huvitti se hänen viimeisin viestinsä, en ihmetellyt enää yhtään, miten kaikki ne kymmenet exät, vaikka monta vuotta oli nyt yksin ollut, olivat mielenterveysongelmaisia ja narsisteja. Naisena toivoisin normaalia keskustelua, ei exien haukkumista tai itsensä kehumista. Epätoivo tulee niin helposti esiin ja tapaamistakaan ei kannata alkaa vaatimaan toisessa tai kolmannessa viestissä.

    • Tutkija06

      Ei kukaan itseään kunnioittava nainen mene pantavaksi. Se on huoraamista ilman maksua. Yleensä tapahtuu miehen ehdoilla eikä nainen saa mitä tarvitsee. Nainen kun useamman seksikerran jälkeen kiintyy tai rakastuu mieheen ja vaatii mieheltä enemmän kuin pelkkää seksiä. Seksiä etsivä mies saatuaan haluamansa pyyhkii spermat lahkeeseen ja lähtee. Jos mies haluaa pelkkää seksiä oma käsi, tekopimpero, nukkebordelli tai maksullinen nainen ovat vaihtoehtoja. Jos nainen haluaa pelkkää seksiä ja hyvää sellaista, maksullinen mies on paras

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      21
      1238
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1059
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1041
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. 4
      932
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      926
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      912
    Aihe