Miesten saunailta

Ajattelin perustaa salaisen miesten saunailtaryhmän. Tarkoitus olisi et siellä miehet voisivat rauhassa katsella toisiaan ja runkkailla samalla, ehkä hieman kosketellakkin. Ei mitään homoilua kumminkaan. Ihan heteromiesten iltahetki.

Mistä aloittaa? Kellään kokemusta vastaavista?
5
Ilmoita

96 Vastausta

Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

Se voisi olla hyvä idea, saunaan voisi olla helpompi mennä kun kuitenkin kaikkia jännittää tuo tilanne. Ainakin minua kiinnostaa. Mutta saunan ja ryhmän löytyminen on sitten eri juttu.
Minä voisin osallistua.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Muuten hyvä, mutta ei saisi koskea. Sellainen vapaa saunominen kuin omassa saunassakin, ja saisi luvalla tehdä mitä itse tykkäisi. Katsoa saa muttei koskea, olisi hyvä ohje.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Ai ei oo mitään homoilua!?!
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Tuollaisia sauna seuroja pitäisi olla jokapaikassa
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Samaa mieltä, tuollasia saunaseuroja pitäisi olla. Samoin edellisen asiallisen kommentin kanssa, että yhteiset säännöt siitä mitä saa tehdä.
Innokkaita osallistujia?
1 VASTAUS:
Kyllä, vaikka Jyväskylässä
+Lisää kommentti
Olisin kyllä heti tulossa jos sellainen löytyisi lähistöltä eli hyvinkää ja ympäristö
5 VASTAUSTA:
Hyvinkäällä halukas 56v ukkomies bi btm, nyt tänne lähialueiden halukkaat. S-posti osoite että voidaan sopia paremmin
myös 56v ukm olisi mukaan tulossa saunomaan ja lastia lennättämään. halukas-seta at suomi24. fi
57-v. ukm Nurmijärveltä myös haluaisi mukaan. timothex at suomi24.fi
Reima1963 kirjoitti:
Hyvinkäällä halukas 56v ukkomies bi btm, nyt tänne lähialueiden halukkaat. S-posti osoite että voidaan sopia paremmin
Joko on löytynyt porukkaa? Olen kovasti kiinnostunut ja ehdottomasti mukana.
Reima1963 kirjoitti:
Hei, vieläkö Hyvinkäällä olisi saunaseuraa?
s.posti: guidojarkko at gmail.com

Olen 40v bi-henkinen ukkomies
+Lisää kommentti
Nyt perustetaan tuollainen miesten saunaryhmä. Kaikki Jyväskylän ympäristöstä joita vähäkin kiinnostaa niin ilmoittakaa. Aletaan miettimään paikkaa ja sopimaan yhteisiä sääntöjä.
Kauempaakin saa toki osallistua.
Kommentoikaa ja osallistukaa, mutta ilman niitä iänikuisia löylykauhoja
1 VASTAUS:
Saako kuitenkin ottaa oman löylykauhan matkaan?
+Lisää kommentti
Kiinnostunut Jyväskylän saunaryhmästä. jkl71, miten sinuun saa yhteyden?
Perusta vaikka kik-ryhmä...….
Ilmoita
Prioriteetit-nimimerkille peukkua hauskasta kommentista😊👍
Kik-ryhmistä en tiedä, mutta minut saa kiinni jkl71@suomi24.fi
Ilmoita
Muutama kiinnostunut on löytynyt Jyväskylän saunaryhmään. Nyt kaikki rohkeasti mukaan, niin saadaan hyvä porukka kasaan.
Ota yhteyttä jkl71@suomi24.fi
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Hei sinä nimimerkki Ar Den, lähettämäni sähköpostit eivät pääse sinulle perille. Onko sinulla toista sähköpostia?
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
onko tämä loppunut
1 VASTAUS:
Ei ole loppunut, kasaan miesten saunailta-ryhmää täällä Jyväskylässä.
Mukaan mahtuu
+Lisää kommentti
Olisin kyllä kiinnostunut, mutta matkaa Jkylään on hieman. Onko suunnitelmat käyneet toteen? Voisin osallistua harvakseltaan...
2 VASTAUSTA:
Emme ole vielä aloittaneet, kunhan pääsemme alkuun niin kyselen mitä mieltä muut ovat. Minun puolesta ok
Muillekin sopii, että osallistut harvakseltaan. Ilmoittelen sitten kun pääsemme alkuun
+Lisää kommentti
Moi

Fantastinen idea. Itselläni hauskoja muistoja kimppasaunoista. Olin niitä järkkäämässä Helsingissä muutamia vuosia sitten. Iskurissa hain osallistujia. Pienen sähköpostirumbailun jälkeen saatiin päivä sovittua ja sauna varattua.
Saunassa homma meni aika luonnostaan....siinä oli kiva katella miesten jäykistyviä kulleja ja jäykistellä itsekin. Runkkailtiin omia ja autettiin kaveria...
Sessiot päättyivät upeaan kimppalaukeemiseen suihkutiloissa.
Suosittelen lämpimästi sekä perustamaan saunaseuroja että osallistumaan niihin. Yhteiset pelisäännöt on kyllä hyvä sopia etukäteen.
2 VASTAUSTA:
Mikäs oli osallistujien ikäjakauma kokoontumisessa? Itseä kiinnostaisi paljonkin,varsinkin,jos kyse olisi
’pappa/ukkokerhon’ tapaamisesta...
Toisaalta kun olen +50v ukm,ei livistäminen iltarientoihin onnistu,ja vähän arka ja ujonpuoleinenkin olen,kokematonkin,niin olisi helpompi,jos aluksi vanhempi mies,tai kaverukset kutsuisivat vaikka aamusaunaan...
OppipoikaHki kirjoitti:
Mikäs oli osallistujien ikäjakauma kokoontumisessa? Itseä kiinnostaisi paljonkin,varsinkin,jos kyse olisi
’pappa/ukkokerhon’ tapaamisesta...
Toisaalta kun olen +50v ukm,ei livistäminen iltarientoihin onnistu,ja vähän arka ja ujonpuoleinenkin olen,kokematonkin,niin olisi helpompi,jos aluksi vanhempi mies,tai kaverukset kutsuisivat vaikka aamusaunaan...
Itsekkin olisin kiinnostunut viikonloppusaunoihin. Mukava olisi saunoa ja päästä pesemään ja tulla pestyksi;)
+Lisää kommentti
Tosi hieno idea hetero/bi miehenä kiinnostaisi. Täällä Kaakkoisessa suomessakin taitaa olla vireillä. Malli jossa kukin saisi olla mieltymiensä mukaisesti, nautiskellen ja nauttien samanhenkisestä seurasta.
7 VASTAUSTA:
Missä päin kaakoissuomea , kiinnostaa.
Millä paikkakunnalla kaakkois-suomessa? Mielellään osallistuisin!
Saunis kirjoitti:
Missä päin kaakoissuomea , kiinnostaa.
"Saunis", missäs sinä asut? Voisimme kenties perustaa miesten saunaseuran. Aluksi kahdestaan minun luonani saunoen, nauttien toisistamme, ja suunnitellen jatkoa. Asun lpr.
Eipä taida olla kaakkoisessa suomessa kiinnostusta touhuiluun, hiljaista näyttää olevan! Harmi.
Lappeenrannan_saunoja kirjoitti:
Millä paikkakunnalla kaakkois-suomessa? Mielellään osallistuisin!
Kyllä kiinnostusta olisi. tulisin mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostusta olisi. tulisin mukaan.
Ootko lpr:sta?
Lappeenrannan_saunoja kirjoitti:
"Saunis", missäs sinä asut? Voisimme kenties perustaa miesten saunaseuran. Aluksi kahdestaan minun luonani saunoen, nauttien toisistamme, ja suunnitellen jatkoa. Asun lpr.
Edelleen kiinnostusta, saunis kuinkahan onnistuisi,
+Lisää kommentti
Mä haluan olla tässä mukana
Ilmoita
Oisko oulussaki?
4 VASTAUSTA:
Ois kyllä kiinnostusta
Heti Ouluun myös, kenen saunaan
vaikka jonkun semmosen jolla lenkkisaunassa ei käy väkee :)
Ouluun myös tämmönen juttu
+Lisää kommentti
Tampereen seudulle olen perustamassa ryhmää. Laita viestiä,jos kiinnostaa!
Kik. prepared70
4 VASTAUSTA:
Myös sähköpostilla voi tampereen ryhmään ilmoittautua:
skydive70@suomi24.fi
Tampereen saunaporukkaan rohkeasti vaan ilmoittautumaan!
Tampereen ryhmään ilmoittumaan vaan rohkeasti..
Tamperesauna kirjoitti:
Myös sähköpostilla voi tampereen ryhmään ilmoittautua:
skydive70@suomi24.fi
Mukana ollaan. Voi olla mielenkiintoinen saunaehtoo 🤗🤗
+Lisää kommentti
Mukana millon tää olis ajankohtaista ? T M 30V treeltä
Ilmoita
Oliskohan Kuopion suunnalla myös tuollaista?
5 VASTAUSTA:
Kuopion suunnalta täällä yksi osallistuja. Seurailen tilannetta. m43 184/110
Kuopioon saunaseuraksi myös...M32
Anonyymi kirjoitti:
Kuopioon saunaseuraksi myös...M32
Alkaahan sitä löytyä porukkaa.
M50v
Joo vain..mitenkäs sitä yhteyttä pitäisi muualla kuin täällä suomi24:ssa?
Anonyymi kirjoitti:
Alkaahan sitä löytyä porukkaa.
M50v
Millonkas Kuopiossa saunotaan??
+Lisää kommentti
Täällä kolmen miehen työporukka olisi kiinnostunut osallistumaan. Alkaa kaverin kepin vatkaaminen jo kyllästyttämään. Olisi mukava saada jotain oikein töpöä ja karvaista.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Olis mukavaa saunoa saman henkisten bi-miesten kanssa, rento meininkiä, mukavaa istuskelua porealtaassa paljaana, halukkailta vois pyytää selänpesua..;)
3
Ilmoita
No jopas, kiinnostaa kyllä Jyväskylän saunaillat.. Mukana ollaan!!
3 VASTAUSTA:
Lisäykseksi vielä ukm47, Jkl
Ukm47.Jkl miten sinuun saa yhteyttä. Saunotaan yhfessä. Oon biukm
Anonyymi kirjoitti:
Ukm47.Jkl miten sinuun saa yhteyttä. Saunotaan yhfessä. Oon biukm
Saunottaja@suomi24.fi
+Lisää kommentti
Ei taida Laila 21v päästä miesten lauteille, heh..
1
Ilmoita
No jee! Ihan kiva tuollainen heteromiesten salainen saunakerho ei mitään homostelua mutta katsella saa ja runkkailla kimpassa jee jee! Jos oikein kiima iskee runkatessa niin voihan sitä vähän peppupanoa tai suihinottoakin kokeilla mutta ei saa homostella.
1 VASTAUS:
Homostelulla ja miesten välisellä helpotuksella on iso ero.
+Lisää kommentti
Turku?
3 VASTAUSTA:
Haluaisin Rurun suunnalla saunoa
greenbaum kirjoitti:
Haluaisin Rurun suunnalla saunoa
Turun
Hiljaista tuntuu olevan, mutta kimpparunkut saunassa ois jees! Mukana, jos saatais järjestymään.
+Lisää kommentti
Miksi ei sellaista sekasaunaa, jossa naisiakin olisi ja homman nimi olisi ihan oikeasti heteroiden seksisauna?
1 VASTAUS:
Ilmoittaudun mukaan!
+Lisää kommentti
Edellistä kannatan heteroiden sekasauna. Onko muita halukkaita? Naisia ja miehiä
kaiken ikäisiä tietysti k18.
Voisihan siellä tehdä muutakin muiden katsellessa jos kaikille kävisi. Sitten se olisi jo kyllä ryhmä seksiä ganbang . Mutta eihän se haittasi.
3
Ilmoita
Pääkaupunkiseudulla tämmöstä toimintaa? Oon perheellinen (salaa bi) mies. Kiinnostelis runkkailla salaa muita ja ehkä imettää.
1 VASTAUS:
Samoin pk-seudulle kaipaisin samalaista salapuuhaa. Myös perheellinen ukm, jota alkanut samat asiat kiinnostaa....salaa tietysti. Ukm50pluspks
+Lisää kommentti
anything in helsinki / espoo region?
Ilmoita
4 VASTAUSTA:
herkules69 kirjoitti:
Komeeta menoa.
Anonyymi kirjoitti:
Komeeta menoa.
Siellä papat panee menemään.
Anonyymi kirjoitti:
Komeeta menoa.
Kukahan tekisi mulle noin?
+Lisää kommentti
Saako saunaillassa koskea toisen kalua? Ihan siis hetero olen, mutta kiinnostaisi vain toisen miehen kalua kokeilla.
3 VASTAUSTA:
Heterona minäkin itseäni pidin koska olen aina ollut kiihkeä naistenmies kunnes kokeilin koskettelua parhaan mieskaverini kanssa. Eikähän se pelkäksi kosketteluksi jäänyt vaan me ukkomiehet harrastimme kuusysiä ja siitä innostuneena myös anaalia puolin ja toisin. Nykyisin olen rehellisesti bi-seksuaali.
Anonyymi kirjoitti:
Heterona minäkin itseäni pidin koska olen aina ollut kiihkeä naistenmies kunnes kokeilin koskettelua parhaan mieskaverini kanssa. Eikähän se pelkäksi kosketteluksi jäänyt vaan me ukkomiehet harrastimme kuusysiä ja siitä innostuneena myös anaalia puolin ja toisin. Nykyisin olen rehellisesti bi-seksuaali.
Täällä samanmoinen bi-naisen kanssa seurusteleva. Monipuolista seksiä 2 m + 2 n, joskus kaikki yhdessä :)
kapu69 kirjoitti:
Täällä samanmoinen bi-naisen kanssa seurusteleva. Monipuolista seksiä 2 m + 2 n, joskus kaikki yhdessä :)
Mielestäni ihanteellinen ratkaisu, rehellistä meininkiä (Y)
+Lisää kommentti
Vantaalle olisi kiva saada tälläinen saunailta!
Ilmoita
Hesalaista 60v-miestä kiinnostaa kovasti. Kokemusta on Pasilan kimppakiva-saunailloista. Oli tosi kiimaista menoa miesten kesken.
T. Wanker
1 VASTAUS:
Kai oli heteroiden saunailta?
+Lisää kommentti
Kiinnostaa tuo jyväskylän saunarinki...
2 VASTAUSTA:
Milloinkahan saadaan sauna lämpimäksi?
Kiinnostais myös tietää, eikä sillä saunallakaan niin väliä.
+Lisää kommentti
Mikä on Tampereen tilanne? Laitoin s-postia 3 viikkoa sitten, mutta kukaan ei ole vastannut siihen.
1 VASTAUS:
same for capital region
+Lisää kommentti
Kyllähän tää on ihan täyttä homostelua ja homojen hommaa. Huh huh.
Ilmoita
Aika aktivoida Jyväskylän miesten saunailta-ryhmä. Kiinnostuneet laittakaa viestiä
Ilmoita
jkl71, kyllä kiinnostaa
1 VASTAUS:
Sinä olet ainut joka on ollut kiinnostunut. Unohdetaanko koko juttu vai jatketaanko kahdestaan . Voihan se olla, että muitakin saataisiin myöhemmin mukaan.
Laita mulle jkl71@suomi24.fi osoitteeseen viestiä mitä mieltä olet?
+Lisää kommentti
Kuopion seudulta saunaseuraa ? m49
1 VASTAUS:
Olis kiinnostusta, missä onnistuis?
M50
+Lisää kommentti
Turku kaipaisi myös tuollaisen miesten saunan. Tosin ilman mitään koskettelukieltoja :)
Ilmoita
Stadista 52v. Ukm myös selänpesuun. Taapeli50@gmail.com
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miesten saunailta

Ajattelin perustaa salaisen miesten saunailtaryhmän. Tarkoitus olisi et siellä miehet voisivat rauhassa katsella toisiaan ja runkkailla samalla, ehkä hieman kosketellakkin. Ei mitään homoilua kumminkaan. Ihan heteromiesten iltahetki.

Mistä aloittaa? Kellään kokemusta vastaavista?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta