Miesten saunailta

SaunojaSuomesta

Ajattelin perustaa salaisen miesten saunailtaryhmän. Tarkoitus olisi et siellä miehet voisivat rauhassa katsella toisiaan ja runkkailla samalla, ehkä hieman kosketellakkin. Ei mitään homoilua kumminkaan. Ihan heteromiesten iltahetki.

Mistä aloittaa? Kellään kokemusta vastaavista?

149

6162

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se voisi olla hyvä idea, saunaan voisi olla helpompi mennä kun kuitenkin kaikkia jännittää tuo tilanne. Ainakin minua kiinnostaa. Mutta saunan ja ryhmän löytyminen on sitten eri juttu.
      Minä voisin osallistua.

    • se-olisi-jotain-

      Muuten hyvä, mutta ei saisi koskea. Sellainen vapaa saunominen kuin omassa saunassakin, ja saisi luvalla tehdä mitä itse tykkäisi. Katsoa saa muttei koskea, olisi hyvä ohje.

    • Homovoopikko

      Ai ei oo mitään homoilua!?!

      • Anonyymi

        kyllä pitäs saada ees joltain suihin ottaa jos ei peppuun saa


    • Himosauna

      Tuollaisia sauna seuroja pitäisi olla jokapaikassa

    • Samaa mieltä, tuollasia saunaseuroja pitäisi olla. Samoin edellisen asiallisen kommentin kanssa, että yhteiset säännöt siitä mitä saa tehdä.
      Innokkaita osallistujia?

      • Gummimies

        Kyllä, vaikka Jyväskylässä


    • Ilmanlöylykauhapervoa

      Olisin kyllä heti tulossa jos sellainen löytyisi lähistöltä eli hyvinkää ja ympäristö

      • Hyvinkäällä halukas 56v ukkomies bi btm, nyt tänne lähialueiden halukkaat. S-posti osoite että voidaan sopia paremmin


      • Anonyymi

        myös 56v ukm olisi mukaan tulossa saunomaan ja lastia lennättämään. halukas-seta at suomi24. fi


      • 57-v. ukm Nurmijärveltä myös haluaisi mukaan. timothex at suomi24.fi


      • Anonyymi
        Reima1963 kirjoitti:

        Hyvinkäällä halukas 56v ukkomies bi btm, nyt tänne lähialueiden halukkaat. S-posti osoite että voidaan sopia paremmin

        Joko on löytynyt porukkaa? Olen kovasti kiinnostunut ja ehdottomasti mukana.


      • Reima1963 kirjoitti:

        Hyvinkäällä halukas 56v ukkomies bi btm, nyt tänne lähialueiden halukkaat. S-posti osoite että voidaan sopia paremmin

        Mukana


    • Nyt perustetaan tuollainen miesten saunaryhmä. Kaikki Jyväskylän ympäristöstä joita vähäkin kiinnostaa niin ilmoittakaa. Aletaan miettimään paikkaa ja sopimaan yhteisiä sääntöjä.
      Kauempaakin saa toki osallistua.
      Kommentoikaa ja osallistukaa, mutta ilman niitä iänikuisia löylykauhoja

      • prioriteetit

        Saako kuitenkin ottaa oman löylykauhan matkaan?


    • löylynlyömä

      Kiinnostunut Jyväskylän saunaryhmästä. jkl71, miten sinuun saa yhteyden?
      Perusta vaikka kik-ryhmä...….

    • Prioriteetit-nimimerkille peukkua hauskasta kommentista😊👍
      Kik-ryhmistä en tiedä, mutta minut saa kiinni [email protected]

    • Muutama kiinnostunut on löytynyt Jyväskylän saunaryhmään. Nyt kaikki rohkeasti mukaan, niin saadaan hyvä porukka kasaan.
      Ota yhteyttä [email protected]

    • Hei sinä nimimerkki Ar Den, lähettämäni sähköpostit eivät pääse sinulle perille. Onko sinulla toista sähköpostia?

    • kjhgfdsa

      onko tämä loppunut

      • Ei ole loppunut, kasaan miesten saunailta-ryhmää täällä Jyväskylässä.
        Mukaan mahtuu


    • biKpo

      Olisin kyllä kiinnostunut, mutta matkaa Jkylään on hieman. Onko suunnitelmat käyneet toteen? Voisin osallistua harvakseltaan...

      • Emme ole vielä aloittaneet, kunhan pääsemme alkuun niin kyselen mitä mieltä muut ovat. Minun puolesta ok


      • Muillekin sopii, että osallistut harvakseltaan. Ilmoittelen sitten kun pääsemme alkuun


    • Moi

      Fantastinen idea. Itselläni hauskoja muistoja kimppasaunoista. Olin niitä järkkäämässä Helsingissä muutamia vuosia sitten. Iskurissa hain osallistujia. Pienen sähköpostirumbailun jälkeen saatiin päivä sovittua ja sauna varattua.
      Saunassa homma meni aika luonnostaan....siinä oli kiva katella miesten jäykistyviä kulleja ja jäykistellä itsekin. Runkkailtiin omia ja autettiin kaveria...
      Sessiot päättyivät upeaan kimppalaukeemiseen suihkutiloissa.
      Suosittelen lämpimästi sekä perustamaan saunaseuroja että osallistumaan niihin. Yhteiset pelisäännöt on kyllä hyvä sopia etukäteen.

      • OppipoikaHki

        Mikäs oli osallistujien ikäjakauma kokoontumisessa? Itseä kiinnostaisi paljonkin,varsinkin,jos kyse olisi
        ’pappa/ukkokerhon’ tapaamisesta...
        Toisaalta kun olen 50v ukm,ei livistäminen iltarientoihin onnistu,ja vähän arka ja ujonpuoleinenkin olen,kokematonkin,niin olisi helpompi,jos aluksi vanhempi mies,tai kaverukset kutsuisivat vaikka aamusaunaan...


      • Anonyymi
        OppipoikaHki kirjoitti:

        Mikäs oli osallistujien ikäjakauma kokoontumisessa? Itseä kiinnostaisi paljonkin,varsinkin,jos kyse olisi
        ’pappa/ukkokerhon’ tapaamisesta...
        Toisaalta kun olen 50v ukm,ei livistäminen iltarientoihin onnistu,ja vähän arka ja ujonpuoleinenkin olen,kokematonkin,niin olisi helpompi,jos aluksi vanhempi mies,tai kaverukset kutsuisivat vaikka aamusaunaan...

        Itsekkin olisin kiinnostunut viikonloppusaunoihin. Mukava olisi saunoa ja päästä pesemään ja tulla pestyksi;)


      • Anonyymi

        Olin mukana miesten lenkkisaunassa. Roolit oli selvät heti alussa. Porukan nuorin ja hennoin, se tyttömäisin, päätyi bottomiksi. Oli hauska seurata miten löyly huoneen huulenheitto ja kiusoittelu päätyi suoraan toimintaan suihkussa.
        Miten teillä, ajautuiko joku tai jotkut bottomin rooliin ja toiset automaattisesti topeiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin mukana miesten lenkkisaunassa. Roolit oli selvät heti alussa. Porukan nuorin ja hennoin, se tyttömäisin, päätyi bottomiksi. Oli hauska seurata miten löyly huoneen huulenheitto ja kiusoittelu päätyi suoraan toimintaan suihkussa.
        Miten teillä, ajautuiko joku tai jotkut bottomin rooliin ja toiset automaattisesti topeiksi?

        Olen bottom saa panna persettä [email protected] laita kyrvän kuvia ja sovitaan lisää


      • Anonyymi

        ois kiva osallistua puhdas ja innokas antaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen bottom saa panna persettä [email protected] laita kyrvän kuvia ja sovitaan lisää

        sama saa olla kuinka monta ja vaikka kuinka suurta saa panna vaikka useessti imen kans


      • Anonyymi

        Tosi kivaa osallistuisin jos täällä meilläpäin olisi. Olisi kiva runkata yhdessä muiden katsoessa ja auttaa kaveria myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kivaa osallistuisin jos täällä meilläpäin olisi. Olisi kiva runkata yhdessä muiden katsoessa ja auttaa kaveria myös

        Niin olis JKL


    • villeman

      Tosi hieno idea hetero/bi miehenä kiinnostaisi. Täällä Kaakkoisessa suomessakin taitaa olla vireillä. Malli jossa kukin saisi olla mieltymiensä mukaisesti, nautiskellen ja nauttien samanhenkisestä seurasta.

      • Saunis

        Missä päin kaakoissuomea , kiinnostaa.


      • Lappeenrannan_saunoja

        Millä paikkakunnalla kaakkois-suomessa? Mielellään osallistuisin!


      • Lappeenrannan_saunoja
        Saunis kirjoitti:

        Missä päin kaakoissuomea , kiinnostaa.

        "Saunis", missäs sinä asut? Voisimme kenties perustaa miesten saunaseuran. Aluksi kahdestaan minun luonani saunoen, nauttien toisistamme, ja suunnitellen jatkoa. Asun lpr.


      • Anonyymi

        Eipä taida olla kaakkoisessa suomessa kiinnostusta touhuiluun, hiljaista näyttää olevan! Harmi.


      • Anonyymi
        Lappeenrannan_saunoja kirjoitti:

        Millä paikkakunnalla kaakkois-suomessa? Mielellään osallistuisin!

        Kyllä kiinnostusta olisi. tulisin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostusta olisi. tulisin mukaan.

        Ootko lpr:sta?


      • Lappeenrannan_saunoja kirjoitti:

        "Saunis", missäs sinä asut? Voisimme kenties perustaa miesten saunaseuran. Aluksi kahdestaan minun luonani saunoen, nauttien toisistamme, ja suunnitellen jatkoa. Asun lpr.

        Edelleen kiinnostusta, saunis kuinkahan onnistuisi,


    • Mä haluan olla tässä mukana

    • Saunotaan

      Oisko oulussaki?

      • Ois kyllä kiinnostusta


      • Heti Ouluun myös, kenen saunaan


      • Anonyymi

        vaikka jonkun semmosen jolla lenkkisaunassa ei käy väkee :)


      • Anonyymi

        Ouluun myös tämmönen juttu


    • Tamperesauna

      Tampereen seudulle olen perustamassa ryhmää. Laita viestiä,jos kiinnostaa!
      Kik. prepared70

      • Tamperesauna

      • Tampereen saunaporukkaan rohkeasti vaan ilmoittautumaan!


      • Tampereensauna

        Tampereen ryhmään ilmoittumaan vaan rohkeasti..


      • Anonyymi
        Tamperesauna kirjoitti:

        Myös sähköpostilla voi tampereen ryhmään ilmoittautua:
        [email protected]

        Mukana ollaan. Voi olla mielenkiintoinen saunaehtoo 🤗🤗


    • Janiiiii

      Mukana millon tää olis ajankohtaista ? T M 30V treeltä

    • m50v

      Oliskohan Kuopion suunnalla myös tuollaista?

      • saunatuoksu

        Kuopion suunnalta täällä yksi osallistuja. Seurailen tilannetta. m43 184/110


      • Anonyymi

        Kuopioon saunaseuraksi myös...M32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopioon saunaseuraksi myös...M32

        Alkaahan sitä löytyä porukkaa.
        M50v


      • Anonyymi

        Joo vain..mitenkäs sitä yhteyttä pitäisi muualla kuin täällä suomi24:ssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaahan sitä löytyä porukkaa.
        M50v

        Millonkas Kuopiossa saunotaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millonkas Kuopiossa saunotaan??

        Tuliko tästä totta ? Vieläkö porukkaan mahtuu ja pääsee ?


    • JormaHeart

      Täällä kolmen miehen työporukka olisi kiinnostunut osallistumaan. Alkaa kaverin kepin vatkaaminen jo kyllästyttämään. Olisi mukava saada jotain oikein töpöä ja karvaista.

    • Leilabi49

      Olis mukavaa saunoa saman henkisten bi-miesten kanssa, rento meininkiä, mukavaa istuskelua porealtaassa paljaana, halukkailta vois pyytää selänpesua..;)

    • No jopas, kiinnostaa kyllä Jyväskylän saunaillat.. Mukana ollaan!!

      • Lisäykseksi vielä ukm47, Jkl


      • Anonyymi

        Ukm47.Jkl miten sinuun saa yhteyttä. Saunotaan yhfessä. Oon biukm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ukm47.Jkl miten sinuun saa yhteyttä. Saunotaan yhfessä. Oon biukm

        [email protected]


    • Spämmi

      Ei taida Laila 21v päästä miesten lauteille, heh..

    • Anonyymi

      No jee! Ihan kiva tuollainen heteromiesten salainen saunakerho ei mitään homostelua mutta katsella saa ja runkkailla kimpassa jee jee! Jos oikein kiima iskee runkatessa niin voihan sitä vähän peppupanoa tai suihinottoakin kokeilla mutta ei saa homostella.

      • Anonyymi

        Homostelulla ja miesten välisellä helpotuksella on iso ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homostelulla ja miesten välisellä helpotuksella on iso ero.

        mutta kun jättää spermaa valuvan reiän näytille kyllä on panijoita


    • Turku?

      • Haluaisin Rurun suunnalla saunoa


      • greenbaum kirjoitti:

        Haluaisin Rurun suunnalla saunoa

        Turun


      • Anonyymi

        Hiljaista tuntuu olevan, mutta kimpparunkut saunassa ois jees! Mukana, jos saatais järjestymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaista tuntuu olevan, mutta kimpparunkut saunassa ois jees! Mukana, jos saatais järjestymään.

        yhen saunan aikana imisin ainakin 10 miestä tyhjäks


    • Anonyymi

      Miksi ei sellaista sekasaunaa, jossa naisiakin olisi ja homman nimi olisi ihan oikeasti heteroiden seksisauna?

      • Ilmoittaudun mukaan!


      • Anonyymi

        HIV


    • Anonyymi

      Edellistä kannatan heteroiden sekasauna. Onko muita halukkaita? Naisia ja miehiä
      kaiken ikäisiä tietysti k18.
      Voisihan siellä tehdä muutakin muiden katsellessa jos kaikille kävisi. Sitten se olisi jo kyllä ryhmä seksiä ganbang . Mutta eihän se haittasi.

    • Anonyymi

      Pääkaupunkiseudulla tämmöstä toimintaa? Oon perheellinen (salaa bi) mies. Kiinnostelis runkkailla salaa muita ja ehkä imettää.

      • Anonyymi

        Samoin pk-seudulle kaipaisin samalaista salapuuhaa. Myös perheellinen ukm, jota alkanut samat asiat kiinnostaa....salaa tietysti. Ukm50pluspks


    • anything in helsinki / espoo region?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeeta menoa.

        Siellä papat panee menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeeta menoa.

        Kukahan tekisi mulle noin?


    • Anonyymi

      Saako saunaillassa koskea toisen kalua? Ihan siis hetero olen, mutta kiinnostaisi vain toisen miehen kalua kokeilla.

      • Anonyymi

        Heterona minäkin itseäni pidin koska olen aina ollut kiihkeä naistenmies kunnes kokeilin koskettelua parhaan mieskaverini kanssa. Eikähän se pelkäksi kosketteluksi jäänyt vaan me ukkomiehet harrastimme kuusysiä ja siitä innostuneena myös anaalia puolin ja toisin. Nykyisin olen rehellisesti bi-seksuaali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heterona minäkin itseäni pidin koska olen aina ollut kiihkeä naistenmies kunnes kokeilin koskettelua parhaan mieskaverini kanssa. Eikähän se pelkäksi kosketteluksi jäänyt vaan me ukkomiehet harrastimme kuusysiä ja siitä innostuneena myös anaalia puolin ja toisin. Nykyisin olen rehellisesti bi-seksuaali.

        Täällä samanmoinen bi-naisen kanssa seurusteleva. Monipuolista seksiä 2 m 2 n, joskus kaikki yhdessä :)


      • Anonyymi
        kapu69 kirjoitti:

        Täällä samanmoinen bi-naisen kanssa seurusteleva. Monipuolista seksiä 2 m 2 n, joskus kaikki yhdessä :)

        Mielestäni ihanteellinen ratkaisu, rehellistä meininkiä (Y)


      • Anonyymi

        jaa ett' ihan hetero, voi että te jaksatte teeskennellä...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heterona minäkin itseäni pidin koska olen aina ollut kiihkeä naistenmies kunnes kokeilin koskettelua parhaan mieskaverini kanssa. Eikähän se pelkäksi kosketteluksi jäänyt vaan me ukkomiehet harrastimme kuusysiä ja siitä innostuneena myös anaalia puolin ja toisin. Nykyisin olen rehellisesti bi-seksuaali.

        mun vaimo komensi kokeilemaan miltä kyrpä perseessä tuntuu kun aina välillä vonkasin perää juma se oli mahtavaa haluun aina vaan lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni ihanteellinen ratkaisu, rehellistä meininkiä (Y)

        mikä siinä on naisia kiihottaa katsella kun miehet panee toisiansa munkin vaimo sano ettei tuo kaverin kulli mee mutta onnistuin varmaan 25 ja paksu useita vuosia halunneet kattella


    • Anonyymi

      Vantaalle olisi kiva saada tälläinen saunailta!

    • Anonyymi

      Hesalaista 60v-miestä kiinnostaa kovasti. Kokemusta on Pasilan kimppakiva-saunailloista. Oli tosi kiimaista menoa miesten kesken.
      T. Wanker

      • Anonyymi

        Kai oli heteroiden saunailta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai oli heteroiden saunailta?

        nimenomaan oli entisten heteroiden kukapa ei kunnon kyrvästä tykkäis


    • Anonyymi

      Kiinnostaa tuo jyväskylän saunarinki...

      • Anonyymi

        Milloinkahan saadaan sauna lämpimäksi?


      • Anonyymi

        Kiinnostais myös tietää, eikä sillä saunallakaan niin väliä.


    • Anonyymi

      Mikä on Tampereen tilanne? Laitoin s-postia 3 viikkoa sitten, mutta kukaan ei ole vastannut siihen.

      • same for capital region


    • Anonyymi

      Kyllähän tää on ihan täyttä homostelua ja homojen hommaa. Huh huh.

    • Aika aktivoida Jyväskylän miesten saunailta-ryhmä. Kiinnostuneet laittakaa viestiä

    • Anonyymi

      jkl71, kyllä kiinnostaa

      • Sinä olet ainut joka on ollut kiinnostunut. Unohdetaanko koko juttu vai jatketaanko kahdestaan . Voihan se olla, että muitakin saataisiin myöhemmin mukaan.
        Laita mulle [email protected] osoitteeseen viestiä mitä mieltä olet?


    • Anonyymi

      Kuopion seudulta saunaseuraa ? m49

      • Anonyymi

        Olis kiinnostusta, missä onnistuis?
        M50


    • Turku kaipaisi myös tuollaisen miesten saunan. Tosin ilman mitään koskettelukieltoja :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lauantaina pääsin olemaan kolmen 23 - 27 vuotiaan kundin kanssa tilavassa omakotitalon saunassa aivan rauhassa koko illan. Parin tunnin aikana päästiin istumaan kylpypaljussa pihalla pienessä lumisateessa ja välillä käytiin saunassa.

      Saunassa päätettiin kokeilla sellaista että voitaisiin ottaa pienet torkut lauteilla kun on sellainen iso L-muotoinen laude jossa mahtuu makaamaan kaksikin henkilöä samanaikaisesti. Pari saunatyynyäkin löytyi joten mukava asentokin saatiin. Kaksi makasivat selällään viereisillä lauteilla ja sitten toiset kaksi siinä päällä vatsat ja kullit vastakkain ja pää alla olevan rintakehällä. Yksi henkilö heitti yhdellä kädellä aina muutaman minuutin välein löylyä kiukaalle. Varmaan sellaiset 15-20 minuuttia siinä oltiin ja aika uneliaassa tilassa. Olipa muuten rentouttava kokemus. Kannattaa kokeilla jos mahdollista.

    • Anonyymi

      Vieläkö näitä koitetaan järkätä. Mua kiinnostais kovasti alueena tampere ympäristö.
      Oon 5kymppinen bi jässikkä. Ja saunakin löytyy itteltä.
      Jos kiinnostaa niin laittakaa sp osotteita niin otan yhteyttä.

    • Anonyymi

      Löytyisikö Oulusta kiinnostuneita?

      • Anonyymi

        kyllä ois kiinnostusta oulussa


    • Anonyymi

      Onko stadissa toimivaa miesten saunaa? Vogue ei kiinnosta...Runkkailua ja katselua...ehkä auttavaa kättä...

    • Anonyymi

      Onko Savonlinnassa sauna seuraa?

      • Anonyymi

        Saunaan ja saunomaan miehissä.


    • Anonyymi

      Hei, mikä on tämä juttu, että heteromiehet runkkailee keskenään toisiaan katsellen? Minulle tämä näkyy jonain muuna kuin heterotoimintana. Jos näin ei ole, niin miksi julistaa heteroutta?

      Älkää tulkitko väärin. En ole toimintaa vastaan millään tavoin. Yritän vain ymmärtää.

      • Anonyymi

        Tuu saunomaan ja katsomaan hetromiehii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu saunomaan ja katsomaan hetromiehii.

        Anna osoite ja aika niin tuun sua naunottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu saunomaan ja katsomaan hetromiehii.

        en tuu jos ei ees suihin saa ottaa


    • Anonyymi

      myös Satakunnan seudulla kiinnostusta saunomiseen ja runkkailuun

    • Anonyymi

      PK seutu. Onko näitä saatu toimimaan?

      • Anonyymi

        Lahti tai pääkaupunkiseutu, kiinnostaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti tai pääkaupunkiseutu, kiinnostaisi

        Lahti ois kova


    • Anonyymi

      Hei ois ihana myös sellanen seniorihomo saunaryhmä pks olen kyllä käynyt Vogues
      sekin ok mutta varmaan ois sellanen ettei ois niin julkinen paikka ja sit ois vanhempia
      ja sekaisin bottomeja toppeja itse olen bottom ja mielellään toimisin "emäntänä"
      t. transmummo

    • Anonyymi

      etkö kaipais sinne imijää ja antajaa monet miehet tykkäävät siitä valmiina milloin vain

      • Anonyymi

        kyllä niin


    • Anonyymi

      Jos Kouvolassa tällaista touhua, olisin mieluusti mukana m57.
      Mun posliinia saa vapaasti runkata tai imeä.

      • Anonyymi

        Olen myös mukana m60.
        Mä kävin eilen brassissa,nyt on taas sileää... imua ja runkkausta vailla.
        Kvla


    • Anonyymi

      ihanko hetero.... hahhaahh... se on kuule bisseilyä...

      • Anonyymi

        Pitäähän nyt saunabisset olla :D


    • Anonyymi

      Minä tykästyin noista saunahommista vuosia sitten Yyterin hotellin hopyrysaunassa. Menin sisään öyryn täyttämään tilaan. En erottanut oikein ketä siellä oli, mutta istuin siihen penkin päähän jonkun miehen viereen. Juteltiin hiljaisella äänellä niitä näitä ja vain muutaman minuutin kuluttua tunsin hänen kätensä reidelläni... säpsähdin hiukan, mutta en ottanut sitä pois vaan annoin miehen jatkaa. Hän hyväili reittäni ja vei asteittain kätensä ylös nivusilleni. Siinä vaiheessa minulla jo seisoi ja seisoi lujaa!! Hän otti kädestäni kiinni ja ohjasi sen kullilleen ja aivan kuin transsissa kiersin sormeni miehen kalun ympärille ja aloin puristelemaan sitä. Siinä istuimme kaksi äijää jotka runkkasivat toisiaan. Mitähän mahtoivat ne pari muuta jotka olivat siellä ajatella, sillä emme olleet ihan täysin hiljaa, tai jospa heilläkin oli samat hommat menossa. Pian sain spermat käsilleni, kuten hänkin minun spermani. Poistuin hyryatä, mutta ennen sitä kaveri kuiskasi, että tavataan baarissa myöhemmin. Sen teimme ja siitä seurasi upea yö kaikkine herkkuineen jiuta en ollut koskaan kokenut.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kovin tuututa, kuin tämä sama stoori olisi aiemminkin palstalla kerrottu.

        Aikuiset tekevät privaatissaan mitä tahtovat _____ mutta tuo kerrotu (tai fantasioitu fiktiivitarina) julkisissa tiloissa toisten nähden ja vielä suanatiloja speguillaan liaten on kyllä aivan totaalisen luokatona.

        Oikessa elämässä jos yleisessä saunassa tekee tuntemattomalle tuollaisen eleen, niin saa varautua voimakkaaseen luuvitosen ... nähdäkseni edes gay-saunoissa ei lupaa kysymättä aleta toisia hiplaamaan.

        Jos vaikka jotkut tekisivät jossakin pukukopissa jonkin spontaanin kohtaamisen ja huomaamattoman kosketuksen yhteisestä aloitteesta ja sitten siirtyisivät jonnekin privaattiin, niin se olisi toinen juttu.

        ps. Juuri nyt en löytänyt uudestaan artikkelia jossa kerrottin jostakin kylpylä-runkkarista, joka jäi rysän päältä kiinni, päätyi poliisilaitokselle ja sai jonkin tuomion, joskaan en muista millaisen.


    • tarvitko imijää mukaan

    • Anonyymi

      Minä perstan sauna kerhon isomunaisille miehille, haluan nähdä saunassa vain isoja munia. Pienimunaiset miehet painujeskoon helvettiin. Isomunaiser miehet saunassa juodaan viinaa ja oluts ja nussits naissi persseeseen pitäisi saada jostain huoria. Isomunaiser miesten saunassa saa kusta ja piereskely. Minä aina Saunassa tarkistaa miehen Munat, isomunainen miehet menesty ja saa paljon rahaa ja naiset uimahallissa menen Aina naisen puolella Munat paljaana

    • Anonyymi

      Uuh saunassa parasta kun mies pesee mun selkää ja samalla tunnen kuinka hänen kova kalu tökkii posliini peppu vakoani ja saan keinuttaa pyöreitä pakaroitani häntä vasten!t Kuopio 45v bi mies

      • Anonyymi

        Vävypoika tekee just noin,pesee mun selkää ja tunnen ohuen kyrvän selässäni,mielellään käsi käy mun pyllyssä,tiedän kyllä että hän on BI mies,tytär on kertonut...


      • Anonyymi

        Moikka, toimiiko Kuopiossa saunaseura? Mä olen käynyt paikallisissa kylpylöissä, mutta privasauna olisi rauhallisempi voisi pestä toisen joka kolon. 48v Kuopio


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, toimiiko Kuopiossa saunaseura? Mä olen käynyt paikallisissa kylpylöissä, mutta privasauna olisi rauhallisempi voisi pestä toisen joka kolon. 48v Kuopio

        Löytyisikö Kuopiosta?


    • Anonyymi

      Mulle jäi vastaava ajatus mieltä vaivaamaan kerran kun olin tyämatkalla Lahdessa ja asuin Kauppahotellissa. Tultuani asiakkaani luota, menin saunaosastolle. En ajatellut sen enempää. Otin suihkun ja löylyyn. Isossa saunassa oli ennestään yksi mies joka epätoivoisesti yritti piilotella seisovaa kulliaan haarojensa väliin. Tokaisin vaan, että taitaa tämä lämpö tehdä hyvää.. Mies sanoi, että melkein aina saunassa nousee. Minä taas jatkoin, että anna vaan nousta, ei se minua haittaa. Niin se aika iso kalu pomppasi esiin silmieni eteen... Siinä vaiheessa minullakin nousi ja kun mies alkoi vetelemään omaansa siinä vastapäätä, aloin minäkin. Tilanne oli tosi kiihottava. Rahoituimme kuitenkin ja menimme porealktaaseen, missä mies kysyi, että olinko ollut vaivautunut näkemästäni, johon vastasin että en suinkaan, enemmän vaan itsekin kiihottunut. Siinä altaassa istuessamme tunsin, kuinka mies alkoi hieromaan miniani jalallaan ja hetken perästä ehdotti, että tavattaisiin hänen huneessaan. Suihkuun ja huoneeseen. Vaihdoin päälle ja menin koputtelemaan hänen huoneensa ovea. Astuin sisään ja niin alkoi elämäni paras miesseksi siihen mennessä. Varmaan toista tuntia touhuttiin, sitten syömään. Vähän paussia ja tanssiravintolaan. Meillä oli hyvin vientiä molemmilla, mutta mielessä oli jatkot. Hänen huoneessaan sitten jatkettiin. Vieläkin muistelen sitä yhdestä mieluisimmista muistoistani. Parasta sen jälkeen kun 14-15 vuotiaana kaverin kanssa usein meuhasimme heidän mökillään.

    • Anonyymi

      Saunassa on niin kiihottavaa katsella kyrpiä,kenell terska piilossa kenellä terska härskisti esillä,ja minkä kokoisia tullut nähtyä,oon terska mies ja suuret terskat kiihottaa

    • Anonyymi

      Näihin saunailtoihin osallistun aina ja juurikin et näkee mimoisilla kyrvillä työkaverit on varustellut. Eräänkin pikkujoulun ruokapöydässä saunareissun jälkeen eräskin rouva isoon ääneen huppelissa esitteli kyrvän mittoja mitkä kelpaisi, no ei ainakaan oman miehen kulli kasva tuohon mittaan, sen jo saunassa näin, antoi kyllä kouria myöhemmin haarojaan melko avoimesti.

    • Anonyymi

      Oliko jo märät paikat?

    • Anonyymi

      ei mikään kunnollinen jos ei kerran peppuun mitään saa

    • Anonyymi

      Kyllä saunassa parhaat kyrvät näkee,mahti kyrpiä suurilla terskoilla ja pieniä sieviä pippeleitä,

    • Anonyymi

      Pitäähän pk-seudulle saada tuollainen yhteissauna. Vapaita saunoja ainakin kehä 3 kantturassa paljon, eri järvien ympärillä eikä saunan varaus jaettuna nuppiluvun mukaan olisi paha. Säännöllinen saunakeskiviikko; katsoa saa muttei koskea-tai ainakin yhdyntäjutut jäisivät tuonnemmaksi ?

    Ketjusta on poistettu 166 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe