Minä olen taivastellut ja jeesustellut jo pitkään tätä Suomen menoa, miksi ulkomaisilla rintamakarkurreilla ja sosialiturva surffareilla Suomessa on kaikki oikeudet mutta ei mitään velvollisuuksia ? Niille kannetaan jopa ruoka lajittelukeskuksiin nokan alle, kämpätkin käyvät veronmaksajien pestaamat siivoojat putsaamassa! Kanta Suomalainen seisoo pakkasessa leipäjonoissa saadakseen vatsaansa täytettä!
Yli 700 000 Suomalaista kituuttaa köyhyysrajan alapuolella, ja samanverran syö vitutukseensa mielialalääkkeitä. Silti Suomella on varaa tukea ulkomaita parilla miljardilla eurolla vuosittain, jopa Pietarin paskaoja remontit on kustannettu Suomalaisten rahoilla, nekin kahteen kertaan kun Venäjän mafia, kuppasi ensimmäiset rahat omiin taskuihinsa! Ruotsalainen sanoisi tästä Suomen menosta jotta on fel på ledningen, minä sanon sen suorempaan jotta Suomen päättäjien humeettikopissa on aivojen tilalla pelkkää sontaa!
Late Lapista.
TAIVASTELLAAN JA JEESUSTELLAANKO ?
5
<50
Vastaukset 5
- maa--
on syväsairas,johtuu idioottipäättäjistä,noista umpitolloista,jotka vain kuolaa mamuja, eu:ta ja muuta maailmaa.
heille suomalaiset ei ole eikä merkitse mitään ja kansa on hel--ve--tin tyhmää,kun noita koijareita elättää ja konnien toimet hyväksyy.
alamäki pahenee, se on varmaa.Niin se menee! me suuret ikäluokat ja sodan käyneet isämme rakensimme hyvinvointi Suomen, nyt nämä kaikki minulle heti jubit ajavat Suomea alas kiihtyvää vauhtia, ja johtajana häärää oikeins inööri sipilä , joka on erikoistunut pelkästään omien taskujen täyttöön ! Apupässeikseen ukko on koonnut joukkion samanmielisiä poliittisia ketkuja !
Late Lapista.- mitenkäsenyton
Late_Lapista1 kirjoitti:
Niin se menee! me suuret ikäluokat ja sodan käyneet isämme rakensimme hyvinvointi Suomen, nyt nämä kaikki minulle heti jubit ajavat Suomea alas kiihtyvää vauhtia, ja johtajana häärää oikeins inööri sipilä , joka on erikoistunut pelkästään omien taskujen täyttöön ! Apupässeikseen ukko on koonnut joukkion samanmielisiä poliittisia ketkuja !
Late Lapista.Apupässit. Siellä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa lähes kaikki on kokoomuslaisia lestoja. Niitä oli jopa työkaverina aikoinaan, mikä herätti ihmetystä kun muut työkaverit oli kiihkeimpiä taistolaisia, mutta Koillismaan ukot oli kokoomuksen miehiä. Ei silti lyöty turpaan ketään vaikka kovia kiistoja oli.
Eikös ne siellä Kolarin seutuvillakin ole vielä lestapatruunoita?
- äänestäkää
Äänestäkää sellaisen puolueen jäsentä, joka ajattelee suomalaisen ihmisen parasta.
- käsi-toisten-taskussa
"Vihalakejaan" ajava pska-maa on nykyään täysin Mielisairas Hölmölä! Mikään muu sana ei tämän ENTISEN SIVISTYSMAAN nykytasoa kuvaa.
Työssäkäyvät veronmaksajat pikapikaa hosuvat ostoksilla, kiireellä kotiin, "Herrasväki" taas pönöttää "ei-mihkään-kiire-näköisinä" kahvittelemassa pullineen kassojen vieressä kahvilassa (kelan rahoillako?)
Sosiaalitoimistotko rahoittavat autot ja niiden kaikki käyttökulut? Mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540