Laitoin hoitopaikan vetämään Esperi Careen ja Attendoon. Saa kokoomuksen sotepalveluja koko rahan edestä.
Vastaukset 7
- KokoomusPaska
Hyvin tehty! Saa "hyvää kokoomuslaista hellyyttä" oikein reilusti ja tietenkin "valvottua" hoivaa....
- erterterterter
Demarimuorit sen sijaan ohjataan Koukkuniemen julkisen sektorin hoivakotiin, jossa sdp:n johdolla noudatetaan nopeutettua eutanasiaohjelmaa.
Hyvä ajatus, jos on rikas anoppi, niin kiireen vilkkaan Esperiin hoitoon.
- Maataloustukiloinen
M u lla äiti vantaan caressa.
Hoitajia päivällä kaksi. K y mentä kohden
Elikkä suhdeluku on 0.2
Ammula ja yöllä yksi. .
Hoitajat aivan loppu.
Eivätjaksa .
Lisäksi johtaja siirsi vanhukset kauemmas siitä missä vanhukset ovat.
Pitäisipalkat yksi uusi juoksemaan tätä väliä.
Kun pitää jotain kehitystä toteutaa. - Maataloustukiloinen
Hallitus sai luttamuslausen mitäänvuåikaa vanhushuollossa ei ole .
Mitä tehdään näillä nyk y johtajilla .
Kaikki tietä v ät että. Paskaa valuu.
Halitus ja eduskunta vaan on tyytyväisiä - KokoomusVertaJaHikeä
Attendoakin olen nyt ajatellut, sen firman johto tekee kokoomusmummeleille hyvää 20 vuoden kokemuksella.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15553954/attendon-johtaja-minulla-on-20-vuoden-kokemus - sortovaltaa.vastaan
Sdp-läiset puolestaan kannattavat Tradekan omistamaa Medi Groupia, koska se jakaa voitoistaan verotonta tukirahaa SDP:lle.
Sinne onkin kiva siirtyä sdp-läisen ay- liikkeen omistamasta Kojamon vuokra-asunnosta, kun Kojamo, ent. VVO, on kerännyt kiskurivuokrina eläkkeet ja asuntotuet sdp-läiselle ay-liikkeelle, joka puolestaan tukee SDP:tä.
Pers'aukisen on sitten kiva jatkaa hautaan asti demareita tukien. Samalla varmistaa, että ei pääse maallinen mammona turmelemaan aatemasilmaa, kaikki menee jo ennakkoon maksettuna perintönä puolueelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451