Olen n. 7 kk kärsinyt sietämättömästä kurkun kutinasta öisin. Se siis luonnollisesti valvottaa ja olen sekoamisen partaalla. Olen käynyt kuusi kertaa lääkärissä, viimeksi keuhkolääkärillä. On hoidettu astmaa, refluksia, yskää jne. Mikään ei auta. Perinteiset menetelmät hunajineen ja inkivääreineen myös ollut käytössä. Ainoa, millä parhaiten olen hiljentynyt nukkumaan on ollut Cocillana yskänlääke ja pari kertaa ottamani Xanor (jota en halunnut alkaa vakituisesti käyttämään). Masennusoireistoa on ollut taustalla ja alankin epäilemään, voisiko sittenkin olla kyse hermostoperäisestä vaivasta? Päivät menee paremmin, jos en ole täysin poikki. Yöt on järkyttäviä muutenkin unettomuuskroonikolle. Keuhkot ja poskiontelot puhtaat, hapenottokyky ja puhallusvoima loistavat. Onko muut kärsineet vastaavasta?
Kurkun kutina valvottaa
Cindymaari
3
96
Vastaukset
tarkasta huoneilman kosteus
Kiitos Kosari, mutta tilanne täysin paikasta riippumaton. Kotona, kylässä, hotellissa, mökillä...
- ex-yskijä
Jos sulla ei ole verenpainelääkitystä tai muuta lääkitystä joka voi aiheuttaa oireet, niin seuraava epäilys on vuodevaatteet: tyyny, peitto, sänky ja huone. Jos oireilet muissa makkareissa niin sitten pesuaineet? Kuiva huoneilma? Jos oireita ei mökillä/hotelleissa nii tuskin sitten johtuu korvienkaan välistä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856