Mellerin Syvä Uni

Luetun.ymmärtäminen

Näinkö kasvosi Karitsan morsiamen riveissä?
https://www.kuvajasana.fi/tuotteet/8/cd_t/94/kristityn_vaellus/2272/nainko_kasvosi_karitsan_morsiamen_riveissa

"Näen kolme jaksoa - ensimmäisessä jaksossa on uuden liiton morsiuseurakunnan kauneus - ensimmäisen kolmensadan vuoden ajan - en koskaan nähnyt Jeesusta - näin kirkkautta - minua opetetaan ymmärtämään että suurin kauneus - rukoile etten murru - katsohan ensimmäiset kasvot jonka näin - Stefanuksen kasvot - sitten tulee uusia kasvoja - 300 vuotta - kuin kamera - tässä on Jeesuksen morsiamen kauneus nuo veriset kärsineet kasvot jossa Jeesuksen morsian täyttää Jeesuksen kärsimyksen puuttuvan määrän.

Sitten alkaa keskimmäinen jakso - 300 luvulta näihin hetkiin - on kuin minä näkisin suurten ooperatalojen pukeutumishuoneisiin - peilejä - kaikkialla näytetään naisia jotka istuvat suurten peilien edessä - voidetta voiteen päälle - ja minä kuulen kuin massakuorona - 'Tähän Ylkä varmasti ihastuu.' - sitten tuo keskimmäinen näky pysähtyy - jälkimmäinen kommunikaatiohetki minun ja Taivaan välillä - jääköön kuvaus - Taivas sanoo: 'Minä teen heidän päänsä rupiseksi.' - miksi näin? - vastaus kuuluu: 'Ei, sillä heillä ei ole rahtuakaan kärsimystä Jeesuksen Kristuksen tähden. Ja siksi vihollinen ei heitä ahdista.'

Kolmas näky - viimeinen sukupolvi kuulee sanoman - ei pidä heittää pois sitä kauneutta joka on morsiamen todellinen kauneus - minä saan nähdä - niin sekalaisen morsiusseurakunnan sisälle tulee yksi sana - 'Olkaa pyhät.' - olkaa erotetut - murskatut marttyyrin kasvot ovat Jeesukselle unohtumattoman kauniit verrattuna kaikkeen siihen meikkiin (lihan tekoina).

Kymmeniä vuosia sitten julkaistiin Tampereella - vapaakirkosta lähteneitten ryhmä - Skutnabilaiset - Foxin marttyyrien historia (Fox's Book of Martyrs) - kuvailee marttyyreitä kirkkojen alaisuudessa inkvisition aikana - Benny Hinn näytti minulle kirjaa - Ralf Wilkerson oli antanut hänelle lahjaksi jonka oli saanut Kuhlmanilta - omistuskirjoituksessa 'Herra anna minun olla yksi heidän joukossaan, Katryn Kuhlman'. Hinn sanoi nähtyänsä tämän kirjan - hän ymmärsi missä olivat ne lähteet joista tämä Jumalan nainen ammensi sen mitä hän antoi toisille."

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi_ak9

      Miten on mahdollista että Patmos on maksanut menneinä vuosina Mellerille suurempaa palkkaa kuin arkkipiispalle.
      Eikö se ole hiukan ristiriitaista ja harhauttavaa.

    • Hnöht

      Ei heitä voi verrata.

      • Vero-tiedoista

        Ajatteles ruumis arkkupiispa Kari Mäkisen verotettavat tulot jäi Leo Mellerin saamia
        tuloja pienemmäksi.

        "ruumisarkkupiispa"nimi johtuu siitä että vuoden 1992 kirkkoraamattu Liiton Arkki on käännetty muotoon [ruumis] arkku ja tuosta johtuen arkkipiispan nimikin tulisi muuttaa
        "ruumisarkkupiispaksi"


    • Onkin

      25,4 3 on 28,4.

    • raha-ei-olekaan-rauha
    • kasarisiosti

      Löytyykö se nimellä Mellers DeepSleep?

    • VoiHerraJessusPerkele

      Joskus oli Youtube-video otsikoitu: Leo Meller - Riivaajien päämies.
      Minua huvitti melkoisesti tuollainen otsikointi. Ilmeisesti tapana oli jossain laittaa esiintyjän nimi ensimmäiseksi, ja sitten luennon aihe väliviivan perään.
      Mutta liikaa ylistystä Mellerille tuo otsikko olli. Raamatusta voidaan päätellä, että Jumala on riivaajien päämies. Miksi sitten olisi väärin sanoa se ääneen?

      Matteuksen evankeliumi:
      9:34 Mutta fariseukset sanoivat: "Riivaajain päämiehen voimalla hän ajaa ulos riivaajia."
      ....
      12:24 Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla."

      Kol
      2:10 ja te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan pää,

      - Siis, Jumala on myös riivaajien päämies, sikäli kuin riivaajilla mitään valtaa missään on.
      Fariseusten ja kirjanoppineiden vääryys oli siinä, että he kuvittelivat jonkin Jumalasta erillisen perkeleen olevan päämiehenä riivaajille, eivätkä ymmärtäneet, että Jumala on itse se perkele!

      • mielen-rauhaa-kaikille

        saatana on riivaajien päämies


      • Hähmitä
        mielen-rauhaa-kaikille kirjoitti:

        saatana on riivaajien päämies

        Mistä Raamatun kohdasta tuo on, että saatana on riivaajien päämies? Vai omasta päästäsikö olet keksinyt?


      • ketä-he-tottelevat
        Hähmitä kirjoitti:

        Mistä Raamatun kohdasta tuo on, että saatana on riivaajien päämies? Vai omasta päästäsikö olet keksinyt?

        Apt 16:16-18 Ja tapahtui meidän mennessämme rukous paikkaan,
        että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar,
        jossa oli tietäjähenki
        ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.

        Hän seurasi Paavalia ja meitä
        ja huusi sanoen:
        "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita,
        jotka julistavat teille pelastuksen tien."

        Ja tätä hän teki monta päivää.
        Mutta se vaivasi Paavalia,
        ja hän kääntyi
        ja sanoi hengelle:
        "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä."
        Ja se lähti sillä hetkellä.

        Luk 11:18-20 Jos nyt saatanakin on riitautunut itsensä kanssa, kuinka hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
        Tehän sanotte minun Beelsebulin voimalla ajavan ulos riivaajia.

        Mutta jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia,
        kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos?
        Sentähden he tulevat olemaan teidän tuomarinne.

        ( Beelsebul on kärpästen = riivaajien herra)

        Kol 2:11-15 ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ympärileikkauksella:
        2:12 ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista. >> Jakeen lisätiedot
        2:13 Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
        2:14 ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
        2:15 Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

        "Mistä Raamatun kohdasta tuo on, että saatana on riivaajien päämies? Vai omasta päästäsikö olet keksinyt?"


      • Jeesuksen-veren-kautta
        ketä-he-tottelevat kirjoitti:

        Apt 16:16-18 Ja tapahtui meidän mennessämme rukous paikkaan,
        että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar,
        jossa oli tietäjähenki
        ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.

        Hän seurasi Paavalia ja meitä
        ja huusi sanoen:
        "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita,
        jotka julistavat teille pelastuksen tien."

        Ja tätä hän teki monta päivää.
        Mutta se vaivasi Paavalia,
        ja hän kääntyi
        ja sanoi hengelle:
        "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä."
        Ja se lähti sillä hetkellä.

        Luk 11:18-20 Jos nyt saatanakin on riitautunut itsensä kanssa, kuinka hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
        Tehän sanotte minun Beelsebulin voimalla ajavan ulos riivaajia.

        Mutta jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia,
        kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos?
        Sentähden he tulevat olemaan teidän tuomarinne.

        ( Beelsebul on kärpästen = riivaajien herra)

        Kol 2:11-15 ja hänessä te myös olette ympärileikatut, ette käsintehdyllä ympärileikkauksella, vaan lihan ruumiin poisriisumisella, Kristuksen ympärileikkauksella:
        2:12 ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa, jossa te myös hänen kanssaan olette herätetyt uskon kautta, jonka vaikuttaa Jumala, joka herätti hänet kuolleista. >> Jakeen lisätiedot
        2:13 Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
        2:14 ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
        2:15 Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

        "Mistä Raamatun kohdasta tuo on, että saatana on riivaajien päämies? Vai omasta päästäsikö olet keksinyt?"

        Anteeksi että kirjoitin laitoin tuohon kohtaan omasta päästä keksityn jutun, koska se tuntui siihen niin hyvin sopivan. Ja tottahan se tavallaan on- eivät ne ainakaan ole Jeesuksen opetuslapsia.

        Tämänkin jäi pois https://www.youtube.com/watch?v=yEaT-HXRvb4


      • VoiHerraJessusPerkele
        Jeesuksen-veren-kautta kirjoitti:

        Anteeksi että kirjoitin laitoin tuohon kohtaan omasta päästä keksityn jutun, koska se tuntui siihen niin hyvin sopivan. Ja tottahan se tavallaan on- eivät ne ainakaan ole Jeesuksen opetuslapsia.

        Tämänkin jäi pois https://www.youtube.com/watch?v=yEaT-HXRvb4

        Harvinaista keskusteluissa, että kukaan mitään anteeksi pyysi. Yllättävää.
        Luulisin, ettei Raamatussa aivan suoraan sanota saatanaa riivaajien päämieheksi. Fariseusten puheista voi olla montaa mieltä. Että pitääkö niistä mallia ottaa.
        Kuitenkin Luukkaan 11. luvussa Jeesus puhui kuin olisi ottanut todesta tuon beelsebulin nimen, ja käytti sitä, kuin olisi puhuttu nimenomaan saatanasta. Voisiko siinä kohdassa lukea yhtä hyvin: joulupukki, akuankka, tai uunoturhapuro.

        Sitten jos asiaa tutkitaan tarkemmin, tuntuu lievästi hölmöltä. Uudessa testamentissa on kreikkalainen sana beeltsebul. Kuitenkin selittelijät ovat selitelleet sitä heprean kautta, sanalla, joka kuulostaa erilaiselta. Baal oli yleinen isäntää tarkoittava sana, jota käytettiin myös jostakin epäjumalasta. Uusi testamentti selostaa, ettei epäjumalien mukaisia jumalia oikeasti ole, vaan on yksi ainoa todellinen Jumala.
        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1 kor 8&kirjat=kr

        http://www.abarim-publications.com/Meaning/BaalZebub.html
        https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=beelse&kirjat=kr
        https://www.studylight.org/dictionaries/hdn/b/beelzebub-or-beelzebul.html

        En ole näitä kaikkia selityksiä lukenut. Mielestäni saatana on lähinnä käsitteellinen asia Raamatussa. Tarkoittaa vastustajaa. Puhuiko Jeesus siis ihmisten kielellä: te sanotte minun ajavan riivaajia, (olemattoman) beeltsebulin voimalla eikä Jumalan voimalla - tarkoittaa: sen takia ilmenee, että olette Jumalan pilkkaajia, uskomattomia, ette anna kunniaa Jumalalle. Ja kun olette uskomattomia, olette epäuskon synnissä, joka on se ainoa synti, jota ei anneta anteeksi, ja jonka ainoa takia ihmisiä kadotukseen joutuu. Pyhän hengen pilkka = uskomattomuus, epäusko.

        Jaakob 1:16 Älkää eksykö, rakkaat veljeni.
        1:17 Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa.

        Niin, anteeksi huonoa kielenkäyttöä ynnä muuta räyhäämistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe