Ei ole Jumalalle mieleen jumalattoman kuolema

AamenkiitosJeesus

"Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?"
Hesekiel 18:23

87

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuitenkin hän syntisille anteeksi antaa ja armahtaa.

      Hiukka ristiriitaa.

      • Niinsevaanonpi

        Mitä ihmeen ristiriitaa? Jumalaton on se, joka ei ole kääntynyt Jumalan puoleen, eikä ole saanut syntejään anteeksi.


      • Armahtaa niitä jotaka kääntyvät synnin teiltä,parannukseen.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Armahtaa niitä jotaka kääntyvät synnin teiltä,parannukseen.

        Nimenomaan!


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Mitä ihmeen ristiriitaa? Jumalaton on se, joka ei ole kääntynyt Jumalan puoleen, eikä ole saanut syntejään anteeksi.

        Niinpä! Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä syntisi ovat anteeksi annetut.


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

      • Synnitöntä ihmistä ei maa päällään kanna. Siis jos et ole kääntynyt Jumalan puoleen joudut helvettiin. Jos käännyt saat syntisi anteeksi, näinkö?

        Tässä tapauksessa minä nipin napin saisin armahduksen mutta on paljon ihmisiä jotka ovat syntisiä työkseen (tappajat, raiskaajat, varkaat jne.) jotka tekojaan toistaa jatkuvasti.

        Helvetissä tulee kyllä ruuhkaa jos ei ole varauduttu siihen että osa ihmisistä viittaa kintaalla Jumalalle ja ja jatkaa noita em. töitään. Ehkä se on otettu huomioon.

        Sen sijaan uskon että taivaassa tilaa riittää meile syntisille mutta Jumalaan uskoville. Jumalaan uskomisella en tarkoita mitään tosi uskovaista vaan ihmistä jonka elämässä Jumala käsitteenä on kulkenut lapsesta asti. Siis että uskon että joku ylempi voima on ja hänen nimensä on Jumala.

        Tämä oli se mitä itse ajattelen, ei sen kummempaa.


      • AnselmiToiwiainen
        taruolento kirjoitti:

        Synnitöntä ihmistä ei maa päällään kanna. Siis jos et ole kääntynyt Jumalan puoleen joudut helvettiin. Jos käännyt saat syntisi anteeksi, näinkö?

        Tässä tapauksessa minä nipin napin saisin armahduksen mutta on paljon ihmisiä jotka ovat syntisiä työkseen (tappajat, raiskaajat, varkaat jne.) jotka tekojaan toistaa jatkuvasti.

        Helvetissä tulee kyllä ruuhkaa jos ei ole varauduttu siihen että osa ihmisistä viittaa kintaalla Jumalalle ja ja jatkaa noita em. töitään. Ehkä se on otettu huomioon.

        Sen sijaan uskon että taivaassa tilaa riittää meile syntisille mutta Jumalaan uskoville. Jumalaan uskomisella en tarkoita mitään tosi uskovaista vaan ihmistä jonka elämässä Jumala käsitteenä on kulkenut lapsesta asti. Siis että uskon että joku ylempi voima on ja hänen nimensä on Jumala.

        Tämä oli se mitä itse ajattelen, ei sen kummempaa.

        Usko Jumalaan on hyvä pohja, mutta ei vielä riitä pelastukseen.
        Ratkaisevaa on usko Jeesukseen, jolta saa synnit anteeksi.
        Jeesus nimenomaan tuli maan päälle kärsiäkseen ja sovittaakseen meidät Jumalan kanssa. Hän sovitti meidät Golgatan ristillä.
        Jeesus itse sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
        Mark 1:15
        Parannuksen teko on mielenmuutosta, ei itsensä parantelua.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        Synnitöntä ihmistä ei maa päällään kanna. Siis jos et ole kääntynyt Jumalan puoleen joudut helvettiin. Jos käännyt saat syntisi anteeksi, näinkö?

        Tässä tapauksessa minä nipin napin saisin armahduksen mutta on paljon ihmisiä jotka ovat syntisiä työkseen (tappajat, raiskaajat, varkaat jne.) jotka tekojaan toistaa jatkuvasti.

        Helvetissä tulee kyllä ruuhkaa jos ei ole varauduttu siihen että osa ihmisistä viittaa kintaalla Jumalalle ja ja jatkaa noita em. töitään. Ehkä se on otettu huomioon.

        Sen sijaan uskon että taivaassa tilaa riittää meile syntisille mutta Jumalaan uskoville. Jumalaan uskomisella en tarkoita mitään tosi uskovaista vaan ihmistä jonka elämässä Jumala käsitteenä on kulkenut lapsesta asti. Siis että uskon että joku ylempi voima on ja hänen nimensä on Jumala.

        Tämä oli se mitä itse ajattelen, ei sen kummempaa.

        Ja "hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."


    • AamenkiitosJeesus

      "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

      • Anonyymi

        Vain Jeesus pelastaa!


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin."

    • AamenkiitosJeesus

      Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

      • Noinikkäästeen

        Aamen! Siinä se ydin on!


      • Anonyymi
        Noinikkäästeen kirjoitti:

        Aamen! Siinä se ydin on!

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."

        Se tapahtui Golgatalla.


    • AamenkiitosJeesus

      "Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista."

    • AamenkiitosJeesus

      "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

      • Anonyymi

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi

        Silti joillekin ei kelpaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        Kiitos Jeesukselle! Hallelujaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


    • 78uij
      • Anonyymi

        "niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat," Fil 2:10


    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

      • Eikiitosjeesus

        Uskontokunnat peitteleekin urakalla jäsentensä syntejä. Jopa niitä iljettävimpiä kuten lehdistä voi lukea.


      • Anonyymi

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"


    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

      • Anonyymi

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

        "ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana."


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

      • Eikiitosjeesus

        Tuohon yhteyteen sopiikin lukea kirja:
        Ajan lyhyt historia.


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Tuohon yhteyteen sopiikin lukea kirja:
        Ajan lyhyt historia.

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."


      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


    • AamenkiitosJeesus

      "Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus"

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta."

      • Anonyymi

        "Pahuus tappaa jumalattoman, ja jotka vanhurskasta vihaavat, ne tulevat syynalaisiksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pahuus tappaa jumalattoman, ja jotka vanhurskasta vihaavat, ne tulevat syynalaisiksi."

        "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi."


    • Jumala siunasi eläimet ja ihmiset ja sanoi LISÄÄNTYKÄÄ JA VILISKÄÄ MAAN PÄÄLLÄ. Samasta suusta ei pidä lähteä kirouksen ja siunauksen. Toki Jumala tarkoitti alunperin, että maa vilisisi kaikenlaista elämää eikä hänen tarkoituksensa ollut kuolema.

      Kuoleman kuninkuus kesti Mooseksen tuloo ja Exodukseen ja Lakiin asti. Sen jälkeen alkoi Toisen kuninkaan eli Synnin kuninkuus, joka kesti käsittäkseni 3000 vuotta eli Lutheriiin asti. Lutherista eli vuoden 1500 jKr tienoilla alkoi Kolmannen kuninkaan eli Vanhurskauden kuninkuus ja myöhemmin seuraa vielä neljännen kuninkaan eli ARMON kuninkuus. Paavali kertoo näistä neljästä kuninkaasta kirjeessään Roomalaisille.

      Elämäme Vanhurskauden eli oikeudenmukaisuuden kuninkuuden alaisena. Laki toi mukaanaan synnin ja suurin asia minkä Vanhurskaus tuo mukanaan on tottelemattomuus ja taikuus, noituus sekä taikakeinot. Taistelussa noituutta ja taikuutta vastaan meitä auttaa lähinnä IKUISET SÄÄDÖKSET ELI LUONNONLAKIEN vallan tunnustaminen: Galilei, Newton ja Einstein esim.

      Vanhurskaan ja oikeudenmukaisuuden varjopuoli on tottelemattomuus ja taikuus.

      • Anonyymi

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi

        Synti on vallinnut pääosaa ihmiskunnasta syntiinlankeemuksesta lähtien aina nykyhetkeen asti. Ja se jatkaa vallitsemistaan edelleen niiden sydämissä, jotka eivät ole antaneet sovittaa itseään Jumalan kanssa.


      • Anonyymi

        Miksi sinulle ei riitä evankeliumi Jeesuksesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Synti on vallinnut pääosaa ihmiskunnasta syntiinlankeemuksesta lähtien aina nykyhetkeen asti. Ja se jatkaa vallitsemistaan edelleen niiden sydämissä, jotka eivät ole antaneet sovittaa itseään Jumalan kanssa.

        Jeesuksessa on vapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synti on vallinnut pääosaa ihmiskunnasta syntiinlankeemuksesta lähtien aina nykyhetkeen asti. Ja se jatkaa vallitsemistaan edelleen niiden sydämissä, jotka eivät ole antaneet sovittaa itseään Jumalan kanssa.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

      • Anonyymi

        "Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi."

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."


    • AamenkiitosJeesus

      "ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

      • Anonyymi

        "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."


    • AamenkiitosJeesus

      "kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

      • Anonyymi

        "Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että he parannuksen tekisivät."


    • AamenkiitosJeesus

      "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee."

      • bog

        Nii. Nykyjää ku matkustelee ni kameroita joka paikassa valvomassa.


      • Anonyymi
        bog kirjoitti:

        Nii. Nykyjää ku matkustelee ni kameroita joka paikassa valvomassa.

        Jumala näkee paljon enemmän kuin kamerat. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala näkee paljon enemmän kuin kamerat. 😁

        Mitä virkaa sellaisella jumalalla on, joka katseellaan vaan seuraa, muttei pane rikkaa ristiin, asioiden korjaamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä virkaa sellaisella jumalalla on, joka katseellaan vaan seuraa, muttei pane rikkaa ristiin, asioiden korjaamiseksi.

        On jo tehnyt. Siksi Jumala tuli ihmiseksi, kun Jeesus tuli ja sovitti ihmiset. 😊


    • AamenkiitosJeesus

      "Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?"

    • AamenkiitosJeesus

      "minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

    • AamenkiitosJeesus

      "Loppukoon jumalattomain pahuus, ja vahvista vanhurskaita. Sillä sinä, joka tutkit sydämet ja munaskuut, olet vanhurskas Jumala."

    • Anonyymi

      "Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin."

    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

    • Anonyymi

      Jaa, onko Jumala ihan itse sanonut korvaasi painavan sanansa?
      Oliko Levillä kuolleiden lasten/ nuorten kuiolema Jumalan mieleen?

    • Anonyymi

      "Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      "Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa."

    • Anonyymi

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • Anonyymi

      "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

    • Anonyymi

      Kyllä Raamattu hiertää joitakin ihmisiä kovasti.

      • Anonyymi

        "Hallelujaa! Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hallelujaa! Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi."

        Eikös se ns. jumalasi voisi lähettää sen ns. poikansa pelastamaan tämä mailma ilmastomuutoksen aiheuttamalta katastrofilta.


    • Anonyymi

      "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."

    • Anonyymi

      Jumala tahtoisi pelastaa jokaisen, mutta surullisen moni ihminen tahtoo omalta osaltaan toisin. Jumala kun EI ketään pelasta väkisin!

    • Anonyymi

      Typerää ja lapsellista horinaa.

      En ikinä ole ymmärtänyt sitä, että ihmisiä, joilla on mielikuvituskaveri, ohjaillaan hoitoon, mutta nämä outolinnut joilla on mielikuvituskaveri taivaassa, saavat kulkea vapaana.

      • Anonyymi

        Se on sitä priorisointia. Ei kannata tuhlata kalliita hoitoja toivottomiin tapauksiin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe