Ei ole Jumalalle mieleen jumalattoman kuolema

"Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?"
Hesekiel 18:23
1
Ilmoita

Kuitenkin hän syntisille anteeksi antaa ja armahtaa.

Hiukka ristiriitaa.
1 VASTAUS:
Mitä ihmeen ristiriitaa? Jumalaton on se, joka ei ole kääntynyt Jumalan puoleen, eikä ole saanut syntejään anteeksi.
+Lisää kommentti
"Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."
2 VASTAUSTA:
Synnitöntä ihmistä ei maa päällään kanna. Siis jos et ole kääntynyt Jumalan puoleen joudut helvettiin. Jos käännyt saat syntisi anteeksi, näinkö?

Tässä tapauksessa minä nipin napin saisin armahduksen mutta on paljon ihmisiä jotka ovat syntisiä työkseen (tappajat, raiskaajat, varkaat jne.) jotka tekojaan toistaa jatkuvasti.

Helvetissä tulee kyllä ruuhkaa jos ei ole varauduttu siihen että osa ihmisistä viittaa kintaalla Jumalalle ja ja jatkaa noita em. töitään. Ehkä se on otettu huomioon.

Sen sijaan uskon että taivaassa tilaa riittää meile syntisille mutta Jumalaan uskoville. Jumalaan uskomisella en tarkoita mitään tosi uskovaista vaan ihmistä jonka elämässä Jumala käsitteenä on kulkenut lapsesta asti. Siis että uskon että joku ylempi voima on ja hänen nimensä on Jumala.

Tämä oli se mitä itse ajattelen, ei sen kummempaa.
taruolento kirjoitti:
Synnitöntä ihmistä ei maa päällään kanna. Siis jos et ole kääntynyt Jumalan puoleen joudut helvettiin. Jos käännyt saat syntisi anteeksi, näinkö?

Tässä tapauksessa minä nipin napin saisin armahduksen mutta on paljon ihmisiä jotka ovat syntisiä työkseen (tappajat, raiskaajat, varkaat jne.) jotka tekojaan toistaa jatkuvasti.

Helvetissä tulee kyllä ruuhkaa jos ei ole varauduttu siihen että osa ihmisistä viittaa kintaalla Jumalalle ja ja jatkaa noita em. töitään. Ehkä se on otettu huomioon.

Sen sijaan uskon että taivaassa tilaa riittää meile syntisille mutta Jumalaan uskoville. Jumalaan uskomisella en tarkoita mitään tosi uskovaista vaan ihmistä jonka elämässä Jumala käsitteenä on kulkenut lapsesta asti. Siis että uskon että joku ylempi voima on ja hänen nimensä on Jumala.

Tämä oli se mitä itse ajattelen, ei sen kummempaa.
Usko Jumalaan on hyvä pohja, mutta ei vielä riitä pelastukseen.
Ratkaisevaa on usko Jeesukseen, jolta saa synnit anteeksi.
Jeesus nimenomaan tuli maan päälle kärsiäkseen ja sovittaakseen meidät Jumalan kanssa. Hän sovitti meidät Golgatan ristillä.
Jeesus itse sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
Mark 1:15
Parannuksen teko on mielenmuutosta, ei itsensä parantelua.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ei ole Jumalalle mieleen jumalattoman kuolema

"Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?"
Hesekiel 18:23

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta