Tunkki '

"Tunkki on laite, joka on tarkoitettu raskaiden kohteiden nostamiseen. Esimerkiksi autoa nostetaan tunkilla renkaan vaihdossa.

Tunkit voidaan jakaa kahteen lajiin, hydraulisesti ja mekaanisesti toimiviin. Hydraulisesti toimivat tunkit moninkertaistavat nostovoiman vipuvarren ja mäntien avulla. Mekaanisesti toimivat tunkit perustuvat yleensä ruuviin, joka toimii voiman välittäjänä."

Keskusta toimii kuni tunkki. Se nostaapi kansaa, sen tuottavuutta ja omanarvontuntoa hitaasti mutta vääjäämättömästi kohti ideaalikorkeutta. Sipilä -paras tunkkaaja ikinä- , on se, jota on kiittäminen siitä, ettei hävitty Talvisotaa eikä annettu asuntoaan pakolaisille särjettäväksi.

Palstan ylläpito, paras pito ikinä, huolehtii, että kaiken maailman sopimattomat kirjoitukset poistuu. Mikäli oikein ymmärsin, ylläpito SAA pitää tunkkinsa, näin olen antanut itseni ymmärtää.

Märkä suukko ja iso hali ylläpidolle. Onneksi teillä on se pallopaita, joka kirjoittaa aina asiaa.

Sipilästä vielä sen verran, että ei se ole hullu joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Ja kansahan maksaa :-)

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksuhana
      • lestaahuutava.sotkee

        Onneksi meillä on hyvät pohjavesi varat. Ellei lestaa huutava kuseksi ja paskanna sinne.
        "kuka perkele on paskantanut lähteeeen".


      • lestaahuutava.sotkee kirjoitti:

        Onneksi meillä on hyvät pohjavesi varat. Ellei lestaa huutava kuseksi ja paskanna sinne.
        "kuka perkele on paskantanut lähteeeen".

        Voe että. Onneksi on.


    • juntti-armas

      Elettiin vuotta 1975 ja Helsingissä oli Etyk-kokous.
      Ystävämme, kepulaiset Karjalainen ja Virolainen olivat samassa hotellihuoneessa ja heräsivät aamusella. Karjalainen oli ollut myöhään neuvotteluissa ja olo oli aamusella raskas ja hutera. Ahti kurkisti verhon raosta ulos ja kysy Johannekselta, että missä me olemme ?
      Johannes katso ulos ja sano, että ei hään nyt ihan varma ole, mutta kyllä se kohta selviää.
      Ahti poistu vessaan ja tuli juoksujalkaa sieltä pois ja sano Johannekselle, että
      " hei me on lennetty Vietnamiin ". Johannes kysy,että mistä sinä noin arvelet, johon Ahti vastasi, että tuolla vessassa on iso lappu jossa lukee, että " hanoista ei tuu vettä"
      hehe hee , tämä on kepulaista huumoria hehe hee

      • Aika hyvä. Laihiakin on keskustavoittoista aluetta joten:

        "Jurvalainen oli laihialaissulhasen kanssa iltäkävelyllä.
        Morsian mainitsi: Tulipa mielyttävä tuoksu tuolta grillikioskista.
        -No niimpä tuli.
        -Mites olisi...paluumatkalla...?
        -Taisitpa arvata ajatukseni...?
        -Kyllä. Käydään myös paluumatkalla nuuhkimassa."


      • Tartsan
        Environment kirjoitti:

        Aika hyvä. Laihiakin on keskustavoittoista aluetta joten:

        "Jurvalainen oli laihialaissulhasen kanssa iltäkävelyllä.
        Morsian mainitsi: Tulipa mielyttävä tuoksu tuolta grillikioskista.
        -No niimpä tuli.
        -Mites olisi...paluumatkalla...?
        -Taisitpa arvata ajatukseni...?
        -Kyllä. Käydään myös paluumatkalla nuuhkimassa."

        Keskustajohtaja päätti kuunnella kansan mielipidettä, naamioitui siten, että laitto pipon päähän ja otti salakuljetetun apinan olkapäälle ja meni baariin.
        Aikansa seisottuaan baaritiskin ääressä ja kuunneltuaan kansan mielipiteitä, tuli baarimestari, katsoi apinaa ja kysyi, että " mistä sinä oot tuon saanut ?".
        Hetken oli hiljaista ja sitten apina katsoi kepujohtajaa ja vastasi baarimestarille, että
        "usko tai älä , mutta minulla oli paise takamuksesta ja siitä tuo kaveri kasvo, mutta hienoa on, että se kantaa minua olallaan".


      • Aitopotilasjohtaja
        Tartsan kirjoitti:

        Keskustajohtaja päätti kuunnella kansan mielipidettä, naamioitui siten, että laitto pipon päähän ja otti salakuljetetun apinan olkapäälle ja meni baariin.
        Aikansa seisottuaan baaritiskin ääressä ja kuunneltuaan kansan mielipiteitä, tuli baarimestari, katsoi apinaa ja kysyi, että " mistä sinä oot tuon saanut ?".
        Hetken oli hiljaista ja sitten apina katsoi kepujohtajaa ja vastasi baarimestarille, että
        "usko tai älä , mutta minulla oli paise takamuksesta ja siitä tuo kaveri kasvo, mutta hienoa on, että se kantaa minua olallaan".

        HO HOO , HO HOO
        rakkaalle


    • Pena.vaan

      Minä olin kerran naimassa kuurosokean tyttöä, ja tyttö sanoi ettei tarvi äidistä välittää, se ei kuule eikä näe. Se nousi istumaan sängyllään ja sanoi " mistä tuo ihana mulkun tuoksu tulee ".

    • Tunkintukua

      Pitäkööt halpa-hallin tunkkinsa sen lestan koko kaarti.

    • Skönemanni

      Tunkki on myös ammattinimitys kauppalaivastossa:

      Tunkki = donkeyman = konepuolen kymppi = korjausmies

    • Viisasko

      Älä hememtissä, ihan ise sen oppinut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe