Tunkki '

"Tunkki on laite, joka on tarkoitettu raskaiden kohteiden nostamiseen. Esimerkiksi autoa nostetaan tunkilla renkaan vaihdossa.

Tunkit voidaan jakaa kahteen lajiin, hydraulisesti ja mekaanisesti toimiviin. Hydraulisesti toimivat tunkit moninkertaistavat nostovoiman vipuvarren ja mäntien avulla. Mekaanisesti toimivat tunkit perustuvat yleensä ruuviin, joka toimii voiman välittäjänä."

Keskusta toimii kuni tunkki. Se nostaapi kansaa, sen tuottavuutta ja omanarvontuntoa hitaasti mutta vääjäämättömästi kohti ideaalikorkeutta. Sipilä -paras tunkkaaja ikinä- , on se, jota on kiittäminen siitä, ettei hävitty Talvisotaa eikä annettu asuntoaan pakolaisille särjettäväksi.

Palstan ylläpito, paras pito ikinä, huolehtii, että kaiken maailman sopimattomat kirjoitukset poistuu. Mikäli oikein ymmärsin, ylläpito SAA pitää tunkkinsa, näin olen antanut itseni ymmärtää.

Märkä suukko ja iso hali ylläpidolle. Onneksi teillä on se pallopaita, joka kirjoittaa aina asiaa.

Sipilästä vielä sen verran, että ei se ole hullu joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Ja kansahan maksaa :-)

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksuhana
      • lestaahuutava.sotkee

Onneksi meillä on hyvät pohjavesi varat. Ellei lestaa huutava kuseksi ja paskanna sinne.
        "kuka perkele on paskantanut lähteeeen".

• lestaahuutava.sotkee kirjoitti:

Onneksi meillä on hyvät pohjavesi varat. Ellei lestaa huutava kuseksi ja paskanna sinne.
        "kuka perkele on paskantanut lähteeeen".

Voe että. Onneksi on.

• juntti-armas

Elettiin vuotta 1975 ja Helsingissä oli Etyk-kokous.
      Ystävämme, kepulaiset Karjalainen ja Virolainen olivat samassa hotellihuoneessa ja heräsivät aamusella. Karjalainen oli ollut myöhään neuvotteluissa ja olo oli aamusella raskas ja hutera. Ahti kurkisti verhon raosta ulos ja kysy Johannekselta, että missä me olemme ?
      Johannes katso ulos ja sano, että ei hään nyt ihan varma ole, mutta kyllä se kohta selviää.
      Ahti poistu vessaan ja tuli juoksujalkaa sieltä pois ja sano Johannekselle, että
      " hei me on lennetty Vietnamiin ". Johannes kysy,että mistä sinä noin arvelet, johon Ahti vastasi, että tuolla vessassa on iso lappu jossa lukee, että " hanoista ei tuu vettä"
      hehe hee , tämä on kepulaista huumoria hehe hee

• Aika hyvä. Laihiakin on keskustavoittoista aluetta joten:

"Jurvalainen oli laihialaissulhasen kanssa iltäkävelyllä.
        Morsian mainitsi: Tulipa mielyttävä tuoksu tuolta grillikioskista.
        -No niimpä tuli.
        -Mites olisi...paluumatkalla...?
        -Taisitpa arvata ajatukseni...?
        -Kyllä. Käydään myös paluumatkalla nuuhkimassa."

• Tartsan
        Environment kirjoitti:

Aika hyvä. Laihiakin on keskustavoittoista aluetta joten:

"Jurvalainen oli laihialaissulhasen kanssa iltäkävelyllä.
        Morsian mainitsi: Tulipa mielyttävä tuoksu tuolta grillikioskista.
        -No niimpä tuli.
        -Mites olisi...paluumatkalla...?
        -Taisitpa arvata ajatukseni...?
        -Kyllä. Käydään myös paluumatkalla nuuhkimassa."

Keskustajohtaja päätti kuunnella kansan mielipidettä, naamioitui siten, että laitto pipon päähän ja otti salakuljetetun apinan olkapäälle ja meni baariin.
        Aikansa seisottuaan baaritiskin ääressä ja kuunneltuaan kansan mielipiteitä, tuli baarimestari, katsoi apinaa ja kysyi, että " mistä sinä oot tuon saanut ?".
        Hetken oli hiljaista ja sitten apina katsoi kepujohtajaa ja vastasi baarimestarille, että
        "usko tai älä , mutta minulla oli paise takamuksesta ja siitä tuo kaveri kasvo, mutta hienoa on, että se kantaa minua olallaan".

• Aitopotilasjohtaja
        Tartsan kirjoitti:

Keskustajohtaja päätti kuunnella kansan mielipidettä, naamioitui siten, että laitto pipon päähän ja otti salakuljetetun apinan olkapäälle ja meni baariin.
        Aikansa seisottuaan baaritiskin ääressä ja kuunneltuaan kansan mielipiteitä, tuli baarimestari, katsoi apinaa ja kysyi, että " mistä sinä oot tuon saanut ?".
        Hetken oli hiljaista ja sitten apina katsoi kepujohtajaa ja vastasi baarimestarille, että
        "usko tai älä , mutta minulla oli paise takamuksesta ja siitä tuo kaveri kasvo, mutta hienoa on, että se kantaa minua olallaan".

HO HOO , HO HOO
        rakkaalle

• Pena.vaan

Minä olin kerran naimassa kuurosokean tyttöä, ja tyttö sanoi ettei tarvi äidistä välittää, se ei kuule eikä näe. Se nousi istumaan sängyllään ja sanoi " mistä tuo ihana mulkun tuoksu tulee ".

• Tunkintukua

Pitäkööt halpa-hallin tunkkinsa sen lestan koko kaarti.

• Skönemanni

Tunkki on myös ammattinimitys kauppalaivastossa:

Tunkki = donkeyman = konepuolen kymppi = korjausmies

• Viisasko

Älä hememtissä, ihan ise sen oppinut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8139
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6228
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4721
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2661
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2522
    Aihe