Tunkki '

"Tunkki on laite, joka on tarkoitettu raskaiden kohteiden nostamiseen. Esimerkiksi autoa nostetaan tunkilla renkaan vaihdossa.

Tunkit voidaan jakaa kahteen lajiin, hydraulisesti ja mekaanisesti toimiviin. Hydraulisesti toimivat tunkit moninkertaistavat nostovoiman vipuvarren ja mäntien avulla. Mekaanisesti toimivat tunkit perustuvat yleensä ruuviin, joka toimii voiman välittäjänä."

Keskusta toimii kuni tunkki. Se nostaapi kansaa, sen tuottavuutta ja omanarvontuntoa hitaasti mutta vääjäämättömästi kohti ideaalikorkeutta. Sipilä -paras tunkkaaja ikinä- , on se, jota on kiittäminen siitä, ettei hävitty Talvisotaa eikä annettu asuntoaan pakolaisille särjettäväksi.

Palstan ylläpito, paras pito ikinä, huolehtii, että kaiken maailman sopimattomat kirjoitukset poistuu. Mikäli oikein ymmärsin, ylläpito SAA pitää tunkkinsa, näin olen antanut itseni ymmärtää.

Märkä suukko ja iso hali ylläpidolle. Onneksi teillä on se pallopaita, joka kirjoittaa aina asiaa.

Sipilästä vielä sen verran, että ei se ole hullu joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Ja kansahan maksaa :-)

11

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksuhana
      • lestaahuutava.sotkee

        Onneksi meillä on hyvät pohjavesi varat. Ellei lestaa huutava kuseksi ja paskanna sinne.
        "kuka perkele on paskantanut lähteeeen".


      • lestaahuutava.sotkee kirjoitti:

        Onneksi meillä on hyvät pohjavesi varat. Ellei lestaa huutava kuseksi ja paskanna sinne.
        "kuka perkele on paskantanut lähteeeen".

        Voe että. Onneksi on.


    • juntti-armas

      Elettiin vuotta 1975 ja Helsingissä oli Etyk-kokous.
      Ystävämme, kepulaiset Karjalainen ja Virolainen olivat samassa hotellihuoneessa ja heräsivät aamusella. Karjalainen oli ollut myöhään neuvotteluissa ja olo oli aamusella raskas ja hutera. Ahti kurkisti verhon raosta ulos ja kysy Johannekselta, että missä me olemme ?
      Johannes katso ulos ja sano, että ei hään nyt ihan varma ole, mutta kyllä se kohta selviää.
      Ahti poistu vessaan ja tuli juoksujalkaa sieltä pois ja sano Johannekselle, että
      " hei me on lennetty Vietnamiin ". Johannes kysy,että mistä sinä noin arvelet, johon Ahti vastasi, että tuolla vessassa on iso lappu jossa lukee, että " hanoista ei tuu vettä"
      hehe hee , tämä on kepulaista huumoria hehe hee

      • Aika hyvä. Laihiakin on keskustavoittoista aluetta joten:

        "Jurvalainen oli laihialaissulhasen kanssa iltäkävelyllä.
        Morsian mainitsi: Tulipa mielyttävä tuoksu tuolta grillikioskista.
        -No niimpä tuli.
        -Mites olisi...paluumatkalla...?
        -Taisitpa arvata ajatukseni...?
        -Kyllä. Käydään myös paluumatkalla nuuhkimassa."


      • Tartsan
        Environment kirjoitti:

        Aika hyvä. Laihiakin on keskustavoittoista aluetta joten:

        "Jurvalainen oli laihialaissulhasen kanssa iltäkävelyllä.
        Morsian mainitsi: Tulipa mielyttävä tuoksu tuolta grillikioskista.
        -No niimpä tuli.
        -Mites olisi...paluumatkalla...?
        -Taisitpa arvata ajatukseni...?
        -Kyllä. Käydään myös paluumatkalla nuuhkimassa."

        Keskustajohtaja päätti kuunnella kansan mielipidettä, naamioitui siten, että laitto pipon päähän ja otti salakuljetetun apinan olkapäälle ja meni baariin.
        Aikansa seisottuaan baaritiskin ääressä ja kuunneltuaan kansan mielipiteitä, tuli baarimestari, katsoi apinaa ja kysyi, että " mistä sinä oot tuon saanut ?".
        Hetken oli hiljaista ja sitten apina katsoi kepujohtajaa ja vastasi baarimestarille, että
        "usko tai älä , mutta minulla oli paise takamuksesta ja siitä tuo kaveri kasvo, mutta hienoa on, että se kantaa minua olallaan".


      • Aitopotilasjohtaja
        Tartsan kirjoitti:

        Keskustajohtaja päätti kuunnella kansan mielipidettä, naamioitui siten, että laitto pipon päähän ja otti salakuljetetun apinan olkapäälle ja meni baariin.
        Aikansa seisottuaan baaritiskin ääressä ja kuunneltuaan kansan mielipiteitä, tuli baarimestari, katsoi apinaa ja kysyi, että " mistä sinä oot tuon saanut ?".
        Hetken oli hiljaista ja sitten apina katsoi kepujohtajaa ja vastasi baarimestarille, että
        "usko tai älä , mutta minulla oli paise takamuksesta ja siitä tuo kaveri kasvo, mutta hienoa on, että se kantaa minua olallaan".

        HO HOO , HO HOO
        rakkaalle


    • Pena.vaan

      Minä olin kerran naimassa kuurosokean tyttöä, ja tyttö sanoi ettei tarvi äidistä välittää, se ei kuule eikä näe. Se nousi istumaan sängyllään ja sanoi " mistä tuo ihana mulkun tuoksu tulee ".

    • Tunkintukua

      Pitäkööt halpa-hallin tunkkinsa sen lestan koko kaarti.

    • Skönemanni

      Tunkki on myös ammattinimitys kauppalaivastossa:

      Tunkki = donkeyman = konepuolen kymppi = korjausmies

    • Viisasko

      Älä hememtissä, ihan ise sen oppinut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe