Sote todella säästää veronmaksajien varoja

Arkitodellisuutta

Mutta millä hinnalla luetaan nyt lehdistä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten hyvä, mutta kun ei Sote tee edes sitä. Toimintojen "tehostaminen" lisää kurjuuden lisäksi myös työttömyyttä vähentyvien työpaikkojen kautta. Lisäksi: Jos vanhustenhuollon henkilökuntaa kuormitetaan kohtuuttomasti, kipuilevat he, ja sairastelevat, mikä lisää kurjuutta ja lisää kustannuksia. Kun sairaankoitaja kokee riittämättömyytensä hoitotyöhön johtuen resurssipulasta, hän joko kovettuu tai sairastuu. Jos hän kovettuu, vanhus kärsii erityisen paljon. Jos hän sairastuu, menettää yrittäjä rahaa, mitä pyritään kompensoimaan liiketaloudellisin keinoin, jotka ovat tältä osin aina poikkeuksetta epäinhimillisiä.

      • Mistä.tiedät

        oletko kokenyt, vai jatkakso vasemmsiton matraa ?
        luulen että kopioit sanomasi vasemmsiton pöytälaatikosta.
        Iltapäivälehtiin ei ole uskominen he kertoo muutakin pötyä, vain miten saavat otsikoita joilla lehtiä myydään.

        Mistä olet elämästä siis oikeasta elämästä tietosi saanut kuin näiltä mustaajilta? Siis itse kokenut.


      • Mistä.tiedät kirjoitti:

        oletko kokenyt, vai jatkakso vasemmsiton matraa ?
        luulen että kopioit sanomasi vasemmsiton pöytälaatikosta.
        Iltapäivälehtiin ei ole uskominen he kertoo muutakin pötyä, vain miten saavat otsikoita joilla lehtiä myydään.

        Mistä olet elämästä siis oikeasta elämästä tietosi saanut kuin näiltä mustaajilta? Siis itse kokenut.

        Minä olen jo v a n h a mies, monissa nesteissä keitetty. Jos minä jotain lainaan, laitan sen lainausmerkkeihin. Ikää on 61 vuotta, koulutus Energiatekniikan Diplomi-insinööri, saavutukset elämässä enempi jo takana, mutta vaikka nuoruuteni oli porvarisperheen siivittämää, olen parantunut siitä loasta ryhtymällä a j a t t e l e m a a n ja t o i m i m a a n.

        Kyllä sinustakin vielä oiva anarkisti kehkeytyy, viimeistään silloin, kun ryhdyt kuuntelemaan sydämesi ääntä. Sieltä kumpuaa kaikki hyvyys, rakkaus ja elämän kunnioitus kaikissa muodoissaan.


      • pankkoänkyrä
        Mistä.tiedät kirjoitti:

        oletko kokenyt, vai jatkakso vasemmsiton matraa ?
        luulen että kopioit sanomasi vasemmsiton pöytälaatikosta.
        Iltapäivälehtiin ei ole uskominen he kertoo muutakin pötyä, vain miten saavat otsikoita joilla lehtiä myydään.

        Mistä olet elämästä siis oikeasta elämästä tietosi saanut kuin näiltä mustaajilta? Siis itse kokenut.

        Pankkomajurin kannattaisi pitää turpansa kiinni kopioimisesta, koska itse harrastaa sitä, kuin ei kyvyt ja taidot taida riittää tuottaamaan uskottavaa kommentointia.


      • sdfghjkkkk
        Environment kirjoitti:

        Minä olen jo v a n h a mies, monissa nesteissä keitetty. Jos minä jotain lainaan, laitan sen lainausmerkkeihin. Ikää on 61 vuotta, koulutus Energiatekniikan Diplomi-insinööri, saavutukset elämässä enempi jo takana, mutta vaikka nuoruuteni oli porvarisperheen siivittämää, olen parantunut siitä loasta ryhtymällä a j a t t e l e m a a n ja t o i m i m a a n.

        Kyllä sinustakin vielä oiva anarkisti kehkeytyy, viimeistään silloin, kun ryhdyt kuuntelemaan sydämesi ääntä. Sieltä kumpuaa kaikki hyvyys, rakkaus ja elämän kunnioitus kaikissa muodoissaan.

        Taitaa olla a l k o h o l i s m i ainoa anarkismin laji mikä sinulta löytyy.


      • Osmium76
        Mistä.tiedät kirjoitti:

        oletko kokenyt, vai jatkakso vasemmsiton matraa ?
        luulen että kopioit sanomasi vasemmsiton pöytälaatikosta.
        Iltapäivälehtiin ei ole uskominen he kertoo muutakin pötyä, vain miten saavat otsikoita joilla lehtiä myydään.

        Mistä olet elämästä siis oikeasta elämästä tietosi saanut kuin näiltä mustaajilta? Siis itse kokenut.

        Mistä sinä olet saanut päähäsi, että Sotesta tulee säästöjä veronmaksajille?
        Suomen kaikkien aikojen huonoin pääministeri, Päävatulaattori Juha Sipilän luotomies Huhtamäki puhui ja kirjoiti Muistaakseni 3,6 - 6,5 miljardin € säästöpotentiaalista.
        Eikö siellä HH:_lla ymmärretä mitä eroa on säästöillä ja säästöpotentiaalilla?
        Ministeri Anu Vehviläinen sanoi eduskunnassa: "Se on kuntien asia miten säästöt hoidetaan, saavutetaan..."
        Kuvitelletko, että kepulaiset elättikunnat alkavat säästää jostakin? Ne ja Kepu -maakunnat tulevat rypemään tukiaisissa, kuten elättäjäkuntien maksamissa "verontasausmaksuissa!


    • sdfghjkkkk

      Ei sitä SOTE sopimusta ole vielä tehty!!

      Nyt on villi markkinatalous menossa ja siitä nauttivat Vapaavuori, Lepomäki ja ne haluaisvat, että tämä nykyinen tilanne jatkuisi, niiden kaverit ja ne itsekin hyötyisivät tilanteesta.

      • Toivon, että SOTE ei toteudu. Vanhat rakenteiden rauniot ovat vielä olemassa. Paha niillekin on rakentaa, mutta ei mahdotonta.

        Voi petolinnun kurttuinen peräsuoli sentään. On se niin väärin, että köyhä saa edelleen tukea. Se osaa jo kyykistyä ja ottaa potkut vastaan, se osaa alistua ja kärsiä. Mutta miksi hitossa se on niin sitkeä ?


    • saatanansipilä

      Palvelut huononevat ja kallistuvat. Voitot menee pääomasijoittajien veroparatiisi tileille. Samoin verot kierretään ulkomaille. Sitä se sote tulee olemaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe