Joseph Kony perusti kreationistisen järjestön jonka oppiin kuuluu abortin kieltäminen, ateismivastaisuus ja Darwinismin kieltäminen. Mitäpä mieltä te kretut olette? Onko kyseessä hieno mies, jollaisia saisi olla enemmän? Kannatatteko hänen järjestöään?
Onko taas kyseessä YEC-kretujen idoli?
Aika taas kysyä kretuilta
9
108
Vastaukset
https://fi.wikipedia.org/wiki/Joseph_Kony
Taitaa olla kyseessä tämmönen hurskas.- BlueDevil
Sama jätkä. YEC-porukoista noita löytyy.
Hänen perustamansa järjestö on tehnyt niin paljon pahuutta ettei hän voi olla kenenkään terveen ihmisen idoli.
Jumala ei hyväksy mitään hänen ja hänen järjestönsä aikaansaamaa pahuutta kuten siviilien joukkomurhia, silpomisia, kidutuksia ja raiskauksia.
He toimivat täysin päinvastaisesti kuin mitä Uudessa testamentissa Jeesus ja apostoli Paavali opettavat.>>Jumala ei hyväksy mitään hänen ja hänen järjestönsä aikaansaamaa pahuutta kuten siviilien joukkomurhia, silpomisia, kidutuksia ja raiskauksia. <<
Jumalasi siis hyväksyy jotkut joukkomurhat, silpomiset, kidutukset ja raiskaukset, kuten Raamatussakin esitetään?- BlueDevil
Kretujen touhujako jumala ei siis hyväksy?
BlueDevil kirjoitti:
Kretujen touhujako jumala ei siis hyväksy?
Vaikka joku ihminen sattuu olemaan kretu, niin se ei tarkoita että kaikki mitä kyseinen henkilö tekee on automaattisesti moraalisesti oikein.
Murhaaminen on aina paha asia riippumatta siitä mitä murhan tehnyt murhaaja uskoo.asdfman kirjoitti:
Vaikka joku ihminen sattuu olemaan kretu, niin se ei tarkoita että kaikki mitä kyseinen henkilö tekee on automaattisesti moraalisesti oikein.
Murhaaminen on aina paha asia riippumatta siitä mitä murhan tehnyt murhaaja uskoo.>>Murhaaminen on aina paha asia riippumatta siitä mitä murhan tehnyt murhaaja uskoo. <<
Tuomitset siis Raamatun hurskaiden Raamatun mukaan Jahven käskystä toteuttaman väkivallan?- BlueDevil
kekek-kekek kirjoitti:
>>Murhaaminen on aina paha asia riippumatta siitä mitä murhan tehnyt murhaaja uskoo. <<
Tuomitset siis Raamatun hurskaiden Raamatun mukaan Jahven käskystä toteuttaman väkivallan?Ei se tuomitse.
- MediaManipuloiTeitä
Media on vaarallinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481