Ottakaa Simosta oppia. Ymmärsi sentään kääntyä muslimiksi.
Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal
19
507
Vastaukset
- Susijengiläisiä
Nyrkit pystyssä oleviltagallekilleiltä ei opita niin mitään.
- Anonyymi
Taisi sulkea porttinsa USAan siltä isumalta. Trumppi ei halua mitään rettelöitsijöitä eikä keskiaikaiseen kalifaattiin ajavia sotkemaan hienoa Amerikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi sulkea porttinsa USAan siltä isumalta. Trumppi ei halua mitään rettelöitsijöitä eikä keskiaikaiseen kalifaattiin ajavia sotkemaan hienoa Amerikkaa.
kuuluu siis persujen uusnatsi-osastoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuuluu siis persujen uusnatsi-osastoon?
Muslimi vai? Se taitaa olla kuitenkin demu.
- dfkjghoou
Muslimiksi kääntymisen pointti olisi siis mikä?
Jos joku saa itselleen jonkinlaista "hengenrauhaa" psykologisella tasolla siitä, että liittyy muslimiksi, voi asiaa lähestyä muutamasta eri suunnasta.
Suunta 1
Kristinusko ei ole ollut tarpeeksi aktiivista toimintaa, eli "päällekäyvyydessä" on ollut puutteita. Koska päällekäyvyys on ollut liian vähäistä, on heikommat sielut kokeneet jääneensä "hyljätyiksi" (=hylätyiksi, mutta käytetään raamatullista termiä hylJätty)
Muslimien päällekäyvyys on siis toiminut lohduttavana tekijänä, ja saanut aikaan tuntemuksen että muslimi "välittää" kyseisestä eksyneestä sielusta.
Suunta 2
Ymmärtämättömyys on johtanyt liittyneelle tuntemuksen, jossa liittynyt kokee olevansa jotenkin "erikoisempi" ja samalla kokee tehneensä itselleen "suuren löydön".
Kun tämä suuri löytö on nyt olemassa, voi kokea olevansa muiden yläpuolella, ja muut ovat liittyneen mielestä "osattomien" puolella.
Suunta 3
Liittynyt on kertakaikkisen mistään mitään ymmärtämätön, ja liittyi vain koska se tuntui liittymishetkellä "COOL"ilta.
Tosiasiallisesti liittynyt ei edes tiedä mitään koko kyseisen uskon periaatteista, eikä edes välitä tai ole kiinnostunut.
Nimeenkin suhtaudutaan samalla leikillisyydellä kuin netistä itselleen löydettävät "intiaani" nimet ja "muumi" nimet "tähtien sota" nimet ja vastaavat- Hyvinanalysoitu
Tuon naurettavan lapsellisen nimen kautta paljastuu jotai säälittävän huvittavaa. Se sisältää myös sen, että jonain päivänä hänen peilikuvansa sanoo hänelle, että VOEHAN HELEVETTI, MITÄ TULI TEHTYÄ:)
- miyet
Mullä hän elää eli millä tienaa rahansa kapitalismissa kuten Suomi nykyään?
- Anonyymi
Simo on kova pieremään!
- mikä-sai
aikoinaan simon tekemään temppujaan,jotka ei lopu? oli ihan hyvä urheilutoimittaja yle:llä.
- Anonyymi
Isis-terroristi? Siltä sen hommmat näyttävät.
- Anonyymi
Missähän mos.skeidassa hän pyllistelee päivittäin ja montako kertaa kohti mekkaa. Täysin sekopäitä maailmaan syntyy .
- Anonyymi
Onko Feisal ollut ehdokkaana vihreitten listoilla? Ja jos ei ole, niin miksi ei ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Feisal ollut ehdokkaana vihreitten listoilla? Ja jos ei ole, niin miksi ei ole?
Ei ole, sillä toisin kuin persut niin vihreät eivät ota listoilleen väkivaltarikollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, sillä toisin kuin persut niin vihreät eivät ota listoilleen väkivaltarikollisia.
Niin, vihreet tykkäävät enemmän parituksesta:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vihreiden-kuntavaaliehdokasta-epaillaan-parituksesta-nain-puheenjohtaja-ohisalo-kommentoi-tapausta-mtv-uutisille/8154350
- Anonyymi
islam on maailman suurin harhaoppi
Ainut tie Pyhän Jumalan luokse on Jeesus Kristus!
Jeesus Kristus on itse sanonut: Minä olen tie tottuus ja elämä!- Anonyymi
On itse sanonut, hehe.
Jos muilta kysytään, niin RRUUUAAAAHHHHH...
- Anonyymi
Onkohan Simo vielä muslimi ?
- Anonyymi
No, ainahan joku vipuun menee. Saa pitää neljää vaimoa. Simppeli eroprosessi riittää kun mies sanoo kolme kertaa minä eroan, , . Ja kanttura on vapaaMies on perheen pää ja nainen on nöyrä palvelija. Ei hullumpaa.nainen on lastenhoitaja eronneenakin= ei repiviä huoltajuuskiistoja. Kaikki ev.lutin miestä diskriminoivat epäkohdat korjaantuu. Mies saa olla Mies ja naisen asema on selkeä islamin uskossa on puolensa.
- Anonyymi
Mujahed bin Rantalainen menee simona lähtöselvitykseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1414329Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231214Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 591047
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37954Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48869
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104835