Simo Rantalainen eli Mujahed bin Risto Faisal

TawjaHawonen

Ottakaa Simosta oppia. Ymmärsi sentään kääntyä muslimiksi.

19

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susijengiläisiä

Nyrkit pystyssä oleviltagallekilleiltä ei opita niin mitään.

• Anonyymi

Taisi sulkea porttinsa USAan siltä isumalta. Trumppi ei halua mitään rettelöitsijöitä eikä keskiaikaiseen kalifaattiin ajavia sotkemaan hienoa Amerikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi sulkea porttinsa USAan siltä isumalta. Trumppi ei halua mitään rettelöitsijöitä eikä keskiaikaiseen kalifaattiin ajavia sotkemaan hienoa Amerikkaa.

kuuluu siis persujen uusnatsi-osastoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuuluu siis persujen uusnatsi-osastoon?

Muslimi vai? Se taitaa olla kuitenkin demu.

• dfkjghoou

Muslimiksi kääntymisen pointti olisi siis mikä?

Jos joku saa itselleen jonkinlaista "hengenrauhaa" psykologisella tasolla siitä, että liittyy muslimiksi, voi asiaa lähestyä muutamasta eri suunnasta.

Suunta 1

Kristinusko ei ole ollut tarpeeksi aktiivista toimintaa, eli "päällekäyvyydessä" on ollut puutteita. Koska päällekäyvyys on ollut liian vähäistä, on heikommat sielut kokeneet jääneensä "hyljätyiksi" (=hylätyiksi, mutta käytetään raamatullista termiä hylJätty)
      Muslimien päällekäyvyys on siis toiminut lohduttavana tekijänä, ja saanut aikaan tuntemuksen että muslimi "välittää" kyseisestä eksyneestä sielusta.

Suunta 2

Ymmärtämättömyys on johtanyt liittyneelle tuntemuksen, jossa liittynyt kokee olevansa jotenkin "erikoisempi" ja samalla kokee tehneensä itselleen "suuren löydön".
      Kun tämä suuri löytö on nyt olemassa, voi kokea olevansa muiden yläpuolella, ja muut ovat liittyneen mielestä "osattomien" puolella.

Suunta 3

Liittynyt on kertakaikkisen mistään mitään ymmärtämätön, ja liittyi vain koska se tuntui liittymishetkellä "COOL"ilta.
      Tosiasiallisesti liittynyt ei edes tiedä mitään koko kyseisen uskon periaatteista, eikä edes välitä tai ole kiinnostunut.
      Nimeenkin suhtaudutaan samalla leikillisyydellä kuin netistä itselleen löydettävät "intiaani" nimet ja "muumi" nimet "tähtien sota" nimet ja vastaavat

• Hyvinanalysoitu

Tuon naurettavan lapsellisen nimen kautta paljastuu jotai säälittävän huvittavaa. Se sisältää myös sen, että jonain päivänä hänen peilikuvansa sanoo hänelle, että VOEHAN HELEVETTI, MITÄ TULI TEHTYÄ:)

• miyet

Mullä hän elää eli millä tienaa rahansa kapitalismissa kuten Suomi nykyään?

• Anonyymi

Simo on kova pieremään!

• mikä-sai

aikoinaan simon tekemään temppujaan,jotka ei lopu? oli ihan hyvä urheilutoimittaja yle:llä.

• Anonyymi

Isis-terroristi? Siltä sen hommmat näyttävät.

• Anonyymi

Missähän mos.skeidassa hän pyllistelee päivittäin ja montako kertaa kohti mekkaa. Täysin sekopäitä maailmaan syntyy .

• Anonyymi

Onko Feisal ollut ehdokkaana vihreitten listoilla? Ja jos ei ole, niin miksi ei ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Feisal ollut ehdokkaana vihreitten listoilla? Ja jos ei ole, niin miksi ei ole?

Ei ole, sillä toisin kuin persut niin vihreät eivät ota listoilleen väkivaltarikollisia.

• Anonyymi

• Anonyymi

islam on maailman suurin harhaoppi

Ainut tie Pyhän Jumalan luokse on Jeesus Kristus!
      Jeesus Kristus on itse sanonut: Minä olen tie tottuus ja elämä!

• Anonyymi

On itse sanonut, hehe.
        Jos muilta kysytään, niin RRUUUAAAAHHHHH...

• Anonyymi

Onkohan Simo vielä muslimi ?

• Anonyymi

No, ainahan joku vipuun menee. Saa pitää neljää vaimoa. Simppeli eroprosessi riittää kun mies sanoo kolme kertaa minä eroan, , . Ja kanttura on vapaaMies on perheen pää ja nainen on nöyrä palvelija. Ei hullumpaa.nainen on lastenhoitaja eronneenakin= ei repiviä huoltajuuskiistoja. Kaikki ev.lutin miestä diskriminoivat epäkohdat korjaantuu. Mies saa olla Mies ja naisen asema on selkeä islamin uskossa on puolensa.

• Anonyymi

Mujahed bin Rantalainen menee simona lähtöselvitykseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      141
      4329
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      38
      2500
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2157
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      23
      1214
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1092
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      59
      1047
    7. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      37
      954
    8. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      926
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      48
      869
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      104
      835
    Aihe