Katolisuus ei ole kristinusko

Kristitty on ihminen joka on vapaaehtoisesti itse päättänyt alkaa Kristuksen seuraajaksi. Alun perin sana Kristitty oli pilkkanimi Kristuksen seuraajista, koska he alkoivat muistuttaa yhä enemmän Kristusta. Katolisuus on Rooman keisari Konstantinuksen perustama uskonto sitä varten, että hän saisi kaikki maailman ihmiset hallintaansa. Katolisuus samoin kuin mikään muukaan uskonto ei pelasta ketään helvetiltä. Ainoastaan on yksi tie joka on Jeesuksen Kristuksen kautta. Sillä kukaan ei tule isän luokse muuta kuin Jeesuksen Kristuksen kautta. Lue myös Hesekiel 18. luku vanhasta testamentista niin huomaat, että katolisuus ja kaikki sen tytärkirkot (kuten luterilaisuus) ovat antikristillisiä harhaoppeja.

12

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liitynkatoliseenkirkkoon

      Lue nyt välillä vaikka Aku Ankkaa. On näköjään niin lujaa heittäny volttia ympäri.

    • Eipä nimimerkillä " Liitynkatoliseenkirkkoon " ollut mitään muuta argumenttiä kuin Aku Ankka.

    • >>Ainoastaan on yksi tie joka on Jeesuksen Kristuksen kautta. >>

      En tunne sellaista kirkkokuntaa kuin "yksi tie".

    • Anonyymi

      Mikä on aloittajan ajatus

      • Anonyymi

        Voi näitä kirjoitelmia


      • Anonyymi

        Kerätä rahaa ja hajottaa kaikki .


    • Anonyymi

      Hesekiel ei liity Jeesukseen .

    • Anonyymi

      Katolisessa messussa celebrantti lukee asetussanat, eukaristisen rukouksen ja Pater nosterin (Isä meidän) ja näiden aikana--jossain meiltäsalatussa kohdassa--leipä ja viini muuttuvat Kristuksen ruumiiksi ja vereksi. Kohtaamme siis ristiinnaulitun Kristuksen ehtoollisen vietossa. Tämä edellä kerrottu todistaa, että katolinen kirkko nimenomaan on Kristuksen perustama ja Hänen Kirkkonsa. Joka muuta väittää, ei tunne kristillistä dogmatiikkaa, jota kannattaa hieman opiskella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe