Eipä näytä tuo lista enää luetuimpia, vaan uusimpia. Miksi näin?
Luetuin vain uusin?
5
<50
Vastaukset
- Huhhus
Tuo keltainen ilmoitus tuosta ylhäältä voisi jo poistaa. Vie pieneltä näytöltä paljon tilaa ja saa joka käänteessä ruksata pois!
Eiköhän jokainen ole jo tietoinen. - Tajutkaanyt
Voi vihtu! Uutta tekstiä vaan pukattiin tuohon kelpaisella!!!???
- kiitellen_uudistuksesta
Tuohan on todella kätevää nostaa esille ajankohtaisia keskusteluja!
- Riesaavain
kiitellen_uudistuksesta kirjoitti:
Tuohan on todella kätevää nostaa esille ajankohtaisia keskusteluja!
Ei ole. Jatkuvasti pienellä näytöllä joutuu ruksaamaan evästeistä lähtien. Esimerkiksi kännykän näytöllä vie paljon tilaa, kun pöytäkoneella se on vain ohut suikale.
- Moderointitasoa
Se lista on yhtä hyvää laatua kuin moderointi.
Foorumilla on aloitus, johon on kertynyt nolla viestiä. On listalla. Toinen ketju, missä 68 viestiä, ei ole listalla.
Tuolta löytyy:
Keskustelu24 Matkailu Eri tapoja matkailla Laivamatkat ja risteilyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656044- 1461669
- 1131468
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️42835Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢26811Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu89769Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41699
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692