Koivukylä paikkana?

humiseva_harjuko

Kertokee Koivukylässä asuvat ja asuneet millainen paikka. Mitä hyvää mitä huonoa? Kannattaako muuttaa? Miksi taikka miksi ei? Jos ei kannata muuttaa, minne sitten (meinaan minne päin Vantaata) ja nimenomaan miksi (eli mikä siinä-ja-siinä on parempaa kuin Koivukylässä)? Ja voi toki myös perustella mikä Koivukylässä on parempaa kuin siinä-ja-siinä.

Etukäteen kiitokset kaikista asiavastauksista.

10

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fefugees-go-go

Lastenkoskettelija musut, tervetuloa Koivukylään!

• suomen_omat

Tällaista dilleilyä täällä ja piti vielä kaks ekaa (poistettua) kommenttia olla tällasesta kyssäristä rageemista. Jumalauta oikeesti, suomen toivot. Turha nyt pakolaisia ja maahanmuuttajia syytellä kaikesta, kun omassa "jengissä" suomalaisiakin löytyy tällasia dillejä.

Vieras käsite lienee teille, että vastataan asiallisesti. Ootteko aikusia ihan?

• Khhxkhxkhx

Vantaalla ei ole enää mitään hyvää, syytä en viitsi sanoa. Sen näkee katukuvassa ketä täällä arvostetaan.

• juanahmed

Kanta-suomalaiset pahimpia rikollisia,renkaita puhkottu ja paljon.

• zomali

Koiviksessa kumareaan allöahia, puikuläpäät on siellä aivan liekeissä!

• N.76

Sano d sano i sano k sano s sano i mikä siitä tulee no sehän on Vantaan paras paikka diksii voin suositella siellä asuneena löytyy kaikkea mahdollista / mahdotonta helpot kulkuyhteydet joka suuntaan. Jokaiselle asuvalle jotain. Hyvät urheilu mahdollisuudet kauppoja leffateatteri kuppiloita yms.

• KunnonVastausJes

Kiitos kunnon vastauksesta.

• sinol

Vaan kun diksissä ei ole asuntoja, avaatko vähän, missä asuit, vaikka kyllä me se jo tiedetään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe