Aina ei ystävyyttä koe tällä palstalla, mutta haluan kuitenkin toivottaa kaikille palstalla kävijöille Hyvää Ystävänpäivää ♡♡
Erityisesti Tontulle, Artsille, Arielille, Kittielle ja Sun_Flowerille ja muille kivoille ja ystävällisille kirjoittajille ♡
Ystävänpäivä pitää olla joka päivä. Kohtelemalla toista nätisti saa itselleen hyvän mielen.
Jk. Toivon, että myös tonttu ottaa vastaan toivotuksen.. Pyydän näin julkisesti anteeksi, kun olen loukannut tyhmillä kirjoituksillani :(
Oon välillä pikkasen tyhmä..:[
Kokkolan alueen ystävät :)
56
51
Vastaukset
- Sun_flower
Kiitti, ite oon samaa mieltä että ystävyys merkkaa muulloinki ku vaan yhtenä päivänä. Juhlistin ystävyyttä ja ostin itelleni geisha-rasian:D
No sä teit ihan oikein. Jokaisen pitäisi olla itsensä paras ystävä :)
Tarkoittaa sitä, että arvostaa itseään samoin kuin muitakin ystäviään.- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
No sä teit ihan oikein. Jokaisen pitäisi olla itsensä paras ystävä :)
Tarkoittaa sitä, että arvostaa itseään samoin kuin muitakin ystäviään.No jätkäkamuilta jos jään lahjuksia oottelemaan saan ootella maailman tappiin:)
Sun_flower kirjoitti:
No jätkäkamuilta jos jään lahjuksia oottelemaan saan ootella maailman tappiin:)
Niinhän se välillä menee.. :[
Hyvää Ystävänpäivää kaikille!❤ Olen saanut muutaman kortin ja suklaata. Olen kotona flunssassa ja on kamala yskä..😷
Kiitos. Oot saanut sitten viheliäisen pöpön, ku siinä on toi kaamee yskä :(
Meinasin jo kirjottaa sulle tähän ohjeita yskään, mut tuskin huolisit mitään inkivääri-hunaja-valkosipuli tavissipuliohjeita :)
Koita ny kummiski parantua ja huilia.- Lähes_kaikelle
tinttu-liina kirjoitti:
Meinasin jo kirjottaa sulle tähän ohjeita yskään, mut tuskin huolisit mitään inkivääri-hunaja-valkosipuli tavissipuliohjeita :)
Koita ny kummiski parantua ja huilia.Joo ei se noita pysty syömään kun se on allerginen!
Lähes_kaikelle kirjoitti:
Joo ei se noita pysty syömään kun se on allerginen!
Mä muistan vaan, että sitruunalle ja siks en maininnu sitä vaikka kuuluis tuohon sekotukseen :)
Lähes_kaikelle kirjoitti:
Joo ei se noita pysty syömään kun se on allerginen!
Liioittelet, olen allerginen sitrushedelmille, kissoille..
tinttu-liina kirjoitti:
Koita ny kummiski parantua ja huilia.Olen juonut paljon vettä ja teetä, syönyt hunajaa, hedelmäsoseita, vihanneksia.. Luin joskus että vitamiinit auttaa mahdollisesti paranemaan nopeammin?
Chihuahua-81 kirjoitti:
Olen juonut paljon vettä ja teetä, syönyt hunajaa, hedelmäsoseita, vihanneksia.. Luin joskus että vitamiinit auttaa mahdollisesti paranemaan nopeammin?
Niinhän sitä on joskus väitetty, että vaikkapa C-vitamiini lyhentäisi taudin kestoa. Ehkä loppujen lopuksi vain aika on se mikä parantaa.
Tuo juominen kylläkin kannattaa ja kuumaan veteen/ teehen laittaa hunajaa, niin eiköhän se siitä irtoa :)
Mä tykkään tosiaan laittaa kuumaan veteen sitruunahunajaa, valkosipulia, inkivääriä ja vielä tavissipulia, niin tulee todella freesi olo :)Chihuahua-81 kirjoitti:
Olen juonut paljon vettä ja teetä, syönyt hunajaa, hedelmäsoseita, vihanneksia.. Luin joskus että vitamiinit auttaa mahdollisesti paranemaan nopeammin?
Hyvää ystävän päivää toivotan
ilmannimiiä kirjoitti:
Hyvää ystävän päivää... Vaikken juhli ystävän päivää
Voi tiedätkö mitä Ilmanimi... Mä unohdin sun nimen tuosta alotuksesta :( Hitsi, ku mulla oli semmonen tunne, että joku uupuu, mut en tienny kuka :[
- Sun_flower
Paranemisia sinne, toi lämmin juotava on flunssassa paikallaan:)
- Totuussattuu
Harakoille tais mennä sorianelut partahäiskälle:D
- Näin_näkisin
Sälliä nuijittiin kuukausikaupalla maanrakoon, tokkopa sitä kuitataan yhdellä jk:lla.
Näin_näkisin kirjoitti:
Sälliä nuijittiin kuukausikaupalla maanrakoon, tokkopa sitä kuitataan yhdellä jk:lla.
No mä rehdisti myönsin virheeni ja pyysin anteeksi. Mulla on itselläni siitä hyvä mieli että tein sen.
En saa anteeksi, mutta kevyt olo mulle tuli kaikesta huolimatta. On taito osata myöntää virheensä ja julkisesti pyytää anteeksi.
Suorapuheisuutta pidetään monesti suuressa arvossa, mutta pahimmillaan se saattaa pilata välit lopullisesti...
Tuon "partahäiskä"-profiilin takana on maailman ihanin, huomaavaisin ja sydämellisin mies. Mies, jota rakastan ja joka on mulle aivan kaikki kaikessa. Hän meistä viimeiseksi olisi ansainnut sen hirveän ryöpytyksen, jonka kohteeksi joutui. Ne hänen kanssaan vietetyt hyvät hetket olisi kannattanut muistaa myös silloin, kun häntä sanan säilällä lyötiin matalaksi...
Kohdelkaa läheisiänne samoin kuin toivoisitte itseänne kohdeltavan. Älkää loukatko tai puhuko pahaa. Ehkä nuo ohjeet olisi syytä pitää mielessä meistä jokaisen. Ihan joka ikinen päivä...- Kaikki_kohdillaan
tinttu-liina kirjoitti:
Kukaan meistä ei ole virheetön.
Mä voin myöntää sen omalta kohdaltani.Toi pimatsu on virheettömyyden rajoilla.
Kaikki_kohdillaan kirjoitti:
Toi pimatsu on virheettömyyden rajoilla.
Oliko sinun mielestäsi tässä kyse ulkonäöstä?
Toisekseen tässä ei nyt ollut kyse ollenkaan Arielista. En tunne häntä kuin tämän palstakirjoittelun osalta.
Kaikissa meissä on jotain "vikaa". Toiset myöntää ja jotku ei taas koskaan. Mun lähipiirissä oli joskus ihminen, joka ei koskaan myöntänyt että hänessä oli mitään vikaa. Kun hänelle hänestä itsestään jotain poikkisanaista sanoi, niin hän loukkaantui sydänjuuriaan myöten. Osasi todella taitavasti esittää puhdasta pulmusta ja käänsi viat häntä moittineeseen. Vaikka teki kuinka väärin, niin ikinä ei sitä myöntänyt. En tajua miten tuon tyyppiset ihmiset pystyy katsomaan itseänsä silmiin.
Siksi olen tyytyväinen, että mulla oli munaa pyytää anteeksi täällä julkisesti kaikkien nähden. En edes uskonutkaan oikeastaan saavani anteeksi. Mä tein tämän kuitenkin siksi, että mä sain tän asian pois mielestäni. Tuolla ylempänä joku kirjoitti, ettei yksi anteeksipyyntö riitä. Ehkä ei, mutta se tuli kuitenkin sydämestä, vaikkei sitä vastaan otettukkaan.
Eikä siinä mitään..jokainen saa päättää siten kuin itsestään tuntuu.- Kysynvaan
Mikä mies se tuollainen on joka piilottelee vaimonsa selän takana?
- Kaikki_kohdillaan
tinttu-liina kirjoitti:
Toisekseen tässä ei nyt ollut kyse ollenkaan Arielista. En tunne häntä kuin tämän palstakirjoittelun osalta.
Kaikissa meissä on jotain "vikaa". Toiset myöntää ja jotku ei taas koskaan. Mun lähipiirissä oli joskus ihminen, joka ei koskaan myöntänyt että hänessä oli mitään vikaa. Kun hänelle hänestä itsestään jotain poikkisanaista sanoi, niin hän loukkaantui sydänjuuriaan myöten. Osasi todella taitavasti esittää puhdasta pulmusta ja käänsi viat häntä moittineeseen. Vaikka teki kuinka väärin, niin ikinä ei sitä myöntänyt. En tajua miten tuon tyyppiset ihmiset pystyy katsomaan itseänsä silmiin.
Siksi olen tyytyväinen, että mulla oli munaa pyytää anteeksi täällä julkisesti kaikkien nähden. En edes uskonutkaan oikeastaan saavani anteeksi. Mä tein tämän kuitenkin siksi, että mä sain tän asian pois mielestäni. Tuolla ylempänä joku kirjoitti, ettei yksi anteeksipyyntö riitä. Ehkä ei, mutta se tuli kuitenkin sydämestä, vaikkei sitä vastaan otettukkaan.
Eikä siinä mitään..jokainen saa päättää siten kuin itsestään tuntuu.'Ehkä nuo ohjeet olisi syytä pitää mielessä meistä jokaisen. Ihan joka ikinen päivä.'
Kyseistä kohtaa meinasin. Kysynvaan kirjoitti:
Jätetään heidät rauhaan. Onnea heille. Eivätkä he olisi Eka pariskunta jolla on iso ikä ero ja silti yhdessä.. niitä on esim Danny ja Eerika jne.
tinttu-liina kirjoitti:
Eikä siinä mitään..jokainen saa päättää siten kuin itsestään tuntuu.Meinasin pyytää yhdeltä ihmiseltä anteeksi. Mutta häneltä en pyytänyt. Ei loukannut mun tunteita vaan mulle tärkeän ihmisen. Mä päätän itse kenen ystävä Oon.. Ja kukaan ihminen ei voi päättää ketkä on mun ystäviä...
Ja kukaan ei käske mun luopumaan mun Pikku ystävistä jotka ovat mulle tärkeitä ja heille Oon ihana emäntä ja ovat mulle tärkeimpiä kuin ihmiset, sillä he kuuntelevat mua ja silti he eivät halua muuttaa pois multa koska mun luona he saavat herkkua ruokaa.Kaikki_kohdillaan kirjoitti:
'Ehkä nuo ohjeet olisi syytä pitää mielessä meistä jokaisen. Ihan joka ikinen päivä.'
Kyseistä kohtaa meinasin.Nuo ohjeet tuossa ei ehkä koske kaikkia...
ilmannimiiä kirjoitti:
Meinasin pyytää yhdeltä ihmiseltä anteeksi. Mutta häneltä en pyytänyt. Ei loukannut mun tunteita vaan mulle tärkeän ihmisen. Mä päätän itse kenen ystävä Oon.. Ja kukaan ihminen ei voi päättää ketkä on mun ystäviä...
Ja kukaan ei käske mun luopumaan mun Pikku ystävistä jotka ovat mulle tärkeitä ja heille Oon ihana emäntä ja ovat mulle tärkeimpiä kuin ihmiset, sillä he kuuntelevat mua ja silti he eivät halua muuttaa pois multa koska mun luona he saavat herkkua ruokaa.Ei tietenkään kukaan päätä kenenkään ystävistä.
Ole huoleti..Sitten kun meikäläinen lähtee, niin se näkyy ja kuuluu...odota vain ihan rauhassa..
- Sykiatri_soite
tinttu-liina kirjoitti:
Ole huoleti..Sitten kun meikäläinen lähtee, niin se näkyy ja kuuluu...odota vain ihan rauhassa..
Tahavo on hoitopaikan tarpeessa, siihen saakka olkaamme kärsivällisiä.
- Sykiatri_soite
Sykiatri_soite kirjoitti:
Tahavo on hoitopaikan tarpeessa, siihen saakka olkaamme kärsivällisiä.
Kas, Tahavoa vietiin sääntöjen vastaisena.
- kylmä_totuus
tinttu-liina kirjoitti:
Nuo ohjeet tuossa ei ehkä koske kaikkia...
Tokko täällä kukaan halkokarin tolloa mikskään muuttaa.
- Ketälietarkotti
kylmä_totuus kirjoitti:
Tokko täällä kukaan halkokarin tolloa mikskään muuttaa.
Miten liitit ripulistin noiden vänkäilyihin?
- Tahvoa_tarkoitti
Ketälietarkotti kirjoitti:
Miten liitit ripulistin noiden vänkäilyihin?
Tahvo on suuna ja päänä joka välissä haistattelemassa, sitä tuo tarkoitti.
- HALOOOO
Anteeksi mutta muistuttaisin siitä että Tosirealisti omistaa oikeudet tälle palstalle, hänen sanansa on Kokkolan laki, vaviskaa
- Näin_näkisin
Kysynvaan kirjoitti:
Lähinnä tulee mieleen onko muurahaispesään sohaistu totuuden kera?
Puhdas pesä, puhdas omatunto. - Sivustaseurannut
Näin_näkisin kirjoitti:
Lähinnä tulee mieleen onko muurahaispesään sohaistu totuuden kera?
Puhdas pesä, puhdas omatunto.No kahtako akkaa heppu ois alkanut pitämään?
- AitoTOSIrealistiKokkola
Sivustaseurannut kirjoitti:
No kahtako akkaa heppu ois alkanut pitämään?
Hah, yhdessä muurahaispesässä on jopa 6 miljoonaa asukasta. Itselleni riittää tällä hetkellä 7, eli joka päivälle oma "kuhnurinsa". Hah hah haaa!!!...
- Eimitäänuutta
No mikä ettei. Aika yleistä ottaa nuorempi naikkonen peittoa heiluttamaan ja vaimo hoitaa kodin ja muut tarpeet. Kukapa tuosta luxuksesta luopuu, kun tarjolla on.
- Naapurissakylässä
Eimitäänuutta kirjoitti:
No mikä ettei. Aika yleistä ottaa nuorempi naikkonen peittoa heiluttamaan ja vaimo hoitaa kodin ja muut tarpeet. Kukapa tuosta luxuksesta luopuu, kun tarjolla on.
Yhteinen pitkä historia ei kaadu pieneen syrjähyppyyn. Vaihtelua arkiseen elämään ja jännitystä, niin pysyy elämä viriilinä.
- Näitä_on_nähty
Naapurissakylässä kirjoitti:
Yhteinen pitkä historia ei kaadu pieneen syrjähyppyyn. Vaihtelua arkiseen elämään ja jännitystä, niin pysyy elämä viriilinä.
No partahäiskä katselee aikansa ja dumppaa menemään.
- Etoleainut
Tiedoksi että sua kusetetaan kympillä, ko. heppu pitää muuatta toistakin täällä palloilevaa pimua lämpimänä.
- Tyhjäpää
Etoleainut kirjoitti:
Tiedoksi että sua kusetetaan kympillä, ko. heppu pitää muuatta toistakin täällä palloilevaa pimua lämpimänä.
No ketä kiinnostaa tuommoinen tyrkky, heppu yritti jättää sen viime kesänä mutta likkapa parkui ittensä takaisin. Säälittävä tollo.
- Vinkkinätämä
Tyhjäpää kirjoitti:
No ketä kiinnostaa tuommoinen tyrkky, heppu yritti jättää sen viime kesänä mutta likkapa parkui ittensä takaisin. Säälittävä tollo.
Joutui vaihtaan nikkinsäki sen tähen, ilkeämpi heppu ois hankkinut lähestymiskiellon. Sillä ongelma ois ratkennu.
- Jostakilöydyttävä
Onko kellään tallessa sitä vaikerrusta jolla se koitti korjata välejä? Hupaisaa luettavaa, joku kopsas sen tänne ja pyöri täällä päivätolkulla:D
Mitä pahaa Ariel on tehnyt teille ansaitakseen tuon kaiken loan mitä hänelle suollatte? Vai sitten minä? Kertokaa nyt ihmeessä mikä saa teidät solvaamaan ala-arvoisella tavallanne.
Minun ja ihanan, rakastamani Arielin väleihin nuo säälittävät herjat ei vaikuta mitenkään.
Tintulle kiitos miehekkäästä anteekspyynnöstä. Vastausta en antanut koska en halua valehdella että voisin unohtaa kaiken sen mitä näin palstalla sinun ja Sunfloverin taholta. Uudestaan ja uudestaan..thetonttumies kirjoitti:
Mitä pahaa Ariel on tehnyt teille ansaitakseen tuon kaiken loan mitä hänelle suollatte? Vai sitten minä? Kertokaa nyt ihmeessä mikä saa teidät solvaamaan ala-arvoisella tavallanne.
Minun ja ihanan, rakastamani Arielin väleihin nuo säälittävät herjat ei vaikuta mitenkään.
Tintulle kiitos miehekkäästä anteekspyynnöstä. Vastausta en antanut koska en halua valehdella että voisin unohtaa kaiken sen mitä näin palstalla sinun ja Sunfloverin taholta. Uudestaan ja uudestaan..Tällä palstalla rekatut on välillä riidelleet ristiin ja rastiin. Kaikki muut ovat saaneet anteeksi möhläyksensä, mutta minä en.
Minäkään en ole unohtanut tiettyjä asioita, mutta anteeksi itse kuitenkin pyysin..
Mut mä kunnioitan päätöstäsi.- Parempia_ottajia_löytyy
thetonttumies kirjoitti:
Tintulle kiitos miehekkäästä anteekspyynnöstä. Vastausta en antanut koska en halua valehdella että voisin unohtaa kaiken sen mitä näin palstalla sinun ja Sunfloverin taholta. Uudestaan ja uudestaan..Tokko sitä kauaa pidät itselläsi.
- Oot_ilo_silmälle
Seiska etsii neitokaisia tähtimallikisaan, sut kun ne näkee oot tonnin rikkaampi. Laita harkintaan!
- Oot_ilo_silmälle
Oot_ilo_silmälle kirjoitti:
Seiska etsii neitokaisia tähtimallikisaan, sut kun ne näkee oot tonnin rikkaampi. Laita harkintaan!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Viimeinen-mahdollisuus-Osallistu-uuteen-mallikilpailuun-voit-voittaa-1-000-euroa-ja
Linkki tässä kisaan! - Paraskin_puhuja
Sanoo nainen, joka peuhuaa rengastetun äijän sängyssä kakkosnaisena!:D
Öitä
- Muualtatullut
Kokkolassa ei edes tervehditä.Kaupungintalollakin ihmeellisiä mörriköitä jotka luimistelee ja örisee.
Voitaisiinko kaikki rekatut ottaa anteeksipyynnöt vastaan ja tulla toimeen keskenämme? Oikeasti! Rasittavaa kun on ongelmia..😑
- Näkemystämäkin
Narsisti ei anna koskaan anteeksi, koska ei oman näkemyksensä mukaan tee mitään väärin.
- Mökinakka
Mitä juudasta te pokkuroitte tuota vanhaa äijää??
Petti nuoret miehet pokkaamalla mielitiettynsä. Tuon sorttinen äijä ei anteekspyyntöä ansaitse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034