La 16.2 21:15 TV7 - Lutherin kahdet kasvot. Ilmeiseti Lutherin näkemyksistä juutalaisista keskustellaan. Mielenkiinnolla odotan. Hienoa, että edes TV7 viitsii tähän arkaan aiheeseen paneutua. Soisi että myös valtamedioissa käsiteltäisiin tätä arkaa aihetta, kutsuuhan nykyään hieman alle 70% suomalaisista itseään edelleen luterilaisiksi, suuren antisemitistin mukaan.
Lutherin kahdet kasvot
6
108
Vastaukset
Hupsista, aika monta aloitusta on minulla tästä aiheesta. Varmaan kyllästyttää jo. Lupaan jatkossa hieman hillitä itseäni.
Et ole luvannut jatkossa hieman hillitä itseäsi, vaan jo 11.2.19 klo 19 kerroit kirjoittavasi aiheesta VIIMEISTÄ KERTAA. Pinnistele irti riippuvuudesta. Pyydä Jumalalta apua. Ryhdy kertomaan, mitä Jeesus Kristus on tehnyt puolestamme.
- eikäsitäei
Dogmatikos.rek kirjoitti:
Et ole luvannut jatkossa hieman hillitä itseäsi, vaan jo 11.2.19 klo 19 kerroit kirjoittavasi aiheesta VIIMEISTÄ KERTAA. Pinnistele irti riippuvuudesta. Pyydä Jumalalta apua. Ryhdy kertomaan, mitä Jeesus Kristus on tehnyt puolestamme.
Niin on tehnyt, mutta lutterista ette pääse irti vielä tällä vuosiluvullakaan, edelleen tuo katolinen munkki teitä pitää metrisessä narussaan !
- khäkhäsodomia
eikäsitäei kirjoitti:
Niin on tehnyt, mutta lutterista ette pääse irti vielä tällä vuosiluvullakaan, edelleen tuo katolinen munkki teitä pitää metrisessä narussaan !
Vähän niin kuin parhami pitää uudestikastajia. Ja narun merkityksen varmaan tiedätte kun muistetaan parhamin leikit heh
- ArkaKuinPikkulapsenAnus
"Hienoa, että edes TV7 viitsii tähän arkaan aiheeseen paneutua."
Ei siinä mitään arkaa ole.
Tavallista kristillistä menoa. - vaikkatuhatkertaa
Kristitty.net, anna mennä vaan, vaikka sata kertaa - totuus on parempi kuin jatkuva valehtelu ja peittely. Minä koen samanlaista tuskaa Paavalista johtuen ja hänen Jeesuksen sanojen väärentämisestä, enkä pysty ymmärtämään, että kaksi tuhatta vuotta on hyväksytty kristinuskoon Jeesuksen sanojen sijasta tuollainen sairas ja sadistinen ihmisuhrikultti, jonka itse Raamattukin jo kertoo väärennetyksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483682Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163585Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983361Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793174Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362969Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582458- 502255
- 972132
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141989Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181979