ONKO TÄMÄ TOTUUS? SINUN ELÄMÄSSÄ? Joh. 1:29
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
KYLLÄ VAI EI ?? EI PITÄISI OLLA VAIKEA VASTATA
Galluppi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6
53
Vastaukset
- Steyr
Jo vain on.
Isä Jumalan Kritsa, Kristus Jeesus, on tosiaankin ottanut minulta pois synnin, kun kukaan muu ei siihen pystynyt. Mutta ei minusta siltikään synnitöntä uskovaista tullut, sillä uskonvaelluksen aikaan monenlaiset ajatusten synnit alkoivat sydäntäni rassaamaan ja moniaankin kerran lankesin harhateille. Jeesus Kristus on kuitenkin se Herra, joka voi sieluni ja sydämeni varjella niin, etten aivan Helvettiin ajatusteni seurauksena joutuisi. Jeesuksen varjeluksen seurauksena minulle on edelleenkin Isä Jumalan armosta tarjolla iankaikkisen elämän toivo uskonvaelluksessani. - Samaatietä
Raamatuun on kirjoitettu : Te opitte tuntemaan totuuden ja totuus tekee teistä vapaita.
NO JOS TUO ei ollut Totta ja Totuus sun elämässä. Niin onko tämä?
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.- s-seutulainen
Kuulepa nyt Savis!
Mikä sinä olet täällä ehtimiseen muita kuulustelemaan!?
Oletteko sitä tahi tätä ja, jos ette ole niin miksi ette ole!?
Toteutuuko Jumalan sana TEIDÄN ELÄMÄSSÄNNE vai eikö toteudu!!? Helppo vastata.
Millaisia TEIDÄN tulee olla!!?
Ettekö tiedä!!?
Tuleeko tehdä syntiä, vai eikö tule tehdä syntiä!!?
Savis, entäpä jos aloittaisit ítsestäsi! Vakavaan itsetutkisteluun ryhtymällä.
Eli Savis, katso itsesi!
Kyllä minä kuulen Jumala mutta ei sinua s-seutulainen !! Hei tuo ei pue sinua että vedät melonit nenään.
- Totuus222
Kysymys on hiukan samanlainen kuin kysymys, jossa tiedusteltaisiin, onko Maan vetovoima totta jokaisen meidän elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632