https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e4868f4b-e480-4635-9284-7718eff8e921
"”Kaikki olemme tehneet virheitä”
Kokoomus on Helsingin valtuuston suurin puolue eli sillä on paljon valtaa budjettineuvotteluissa. Valtuustossa istuva kansanedustaja Jaana Pelkonen (kok) kirjoitti Twitterissä pitävänsä Esperi Careen liittyviä uutisia pöyristyttäviä. Hänestä asiat on tutkittava perin pohjin ja korjattava mahdollisimman pian. Pelkonen painotti, että arvokas vanhuus kuuluu kaikille.
Kari ja vihreiden varapuheenjohtaja, Helsingin valtuustossa istuva Maria Ohisalo muistuttavat, että Helsinki lisäsi sekä kotihoitoon että ympärivuorokautisiin hoivapaikkoihin vuodelle 2019 kolme miljoonaa euroa pormestari Jan Vapaavuoren (kok) esitykseen verrattuna."
Justiinsa juu! Minä epäilen jotta juuri tuo vapaavuori on eturiveissä vaatimassa vanhuksille parempaa hoivaa! sen jälkeen kun on leikannut rahoja vanusten hoidosta !
Kaikki tämä nykymeno johtuu kepun ja sekoomuksen hallituksesta, molemmat ovat ajaneet Suomea alas kiihtyvää vauhtia , kaikkien sipilän joukkion leikkausten jälkeen kunnatkin tuottavat pelkkää tappiota ! Kukahan urhoollinen on se joka viimeisenä jää, sammuttamaan valot kun Ab Suomi Oy tekee konkurssin ja tyhjenee, kuten tsernopyli Venäjällä !
https://www.aamulehti.fi/a/201209368
Late Lapista.
SARJASSAMME KAKSNAAMASET TAPARIKOLLISET !
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557