parodia elämän synnystä

zab

Parodia tyyliin enkvisti:

Kuinka elämä syntyi itsestään evohuispauksella meren pohjan liejusta:
Alussa ei ollut mitään ja sitten:

"Ei mitään on jotenkin siinä meren pohjassa, savuttaja savuttaa... kuitenkin se savuttaja vähän savuttaa.
Ensin ei ollut mitään... niin se on jo heti että ai... tuli liejua... jossa ei ollut mitään.
Ja sitten, sen jälkeen, kun savuttaja oli vähän vielä kuitenkin savuttanut, niin jotain tapahtui
liejussa.

Tuli kolmiulotteinen möhkäle joka vain alkoi elämään itsestään... jossain mielessä, ja sitten se
möhkäle nousi pinnalle, kampesi itsensä kuivalle maalle. Ja jotenkin se hengitti... se vain
hengitti... jotenkin.
Savuttaja savuttaa ja möhkäle hengittää ja on ja ei ole ja jotenkin kuitenkin on ja taas jotain tapahtui.
Ja sitten möhkäle joka vain on, joka hengitti, kiipeää puuhun... ja kello tikittää, ja savuttaja
savuttaa. Ja möhkäle pökertyi, hengitti liikaa savua ja jotenkin se putosi. Ja jotenkin se
sekottui ja tuli ihmiseksi... jotenkin.

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdfdffg

      Osimoilleen näin evoluutioteoria sen selittää.

    • MyötähäpeääTuntien

      Onko teillä kressuilla kilpailu, kuka heittää palstalle lapsellisimman ja typerimmän aloituksen? Tuosta ei paljoa enää voi paremmaksi panna.

      • dfggdg

        Tuo on evoluutioteoriaa, juuri noin se selitetään.


      • LapsenTasolla
        dfggdg kirjoitti:

        Tuo on evoluutioteoriaa, juuri noin se selitetään.

        Tuo on kehitysvammaisen mökellystä. Henkinen tasosi on pysähtynyt 5 - 6 vuotiaan tasolle. Peruskouluakaan sinä et kyennyt käymään edes avustettuna. Eikö niin?


      • rtrteret
        LapsenTasolla kirjoitti:

        Tuo on kehitysvammaisen mökellystä. Henkinen tasosi on pysähtynyt 5 - 6 vuotiaan tasolle. Peruskouluakaan sinä et kyennyt käymään edes avustettuna. Eikö niin?

        Eli sinunkin mielestäsi evoluutioteoria on kehitysvammaisen mökellystä. Evohuispaukset sille.


      • Ei.luotu.eikirj
        rtrteret kirjoitti:

        Eli sinunkin mielestäsi evoluutioteoria on kehitysvammaisen mökellystä. Evohuispaukset sille.

        Tämä on taas hauskaa katsottavaa kun kretu tekee itsestään pellen. Mikä hemmetin kilpailu teillä on siitä kuka kretuista on tyhmin :D

        Eihän sinulla näytä olevan edes peruskoulun tasoista tietotaitoa, niin luuletko tosissasi että sinusta on evoluutiota kaatamaan? Tuskin osaat edes kaataa vettä lasiin :D :D


      • vnnvn
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Tämä on taas hauskaa katsottavaa kun kretu tekee itsestään pellen. Mikä hemmetin kilpailu teillä on siitä kuka kretuista on tyhmin :D

        Eihän sinulla näytä olevan edes peruskoulun tasoista tietotaitoa, niin luuletko tosissasi että sinusta on evoluutiota kaatamaan? Tuskin osaat edes kaataa vettä lasiin :D :D

        Se oli kylläkin enqvist joke juutuupi videolla noin selitti. Teki itsestän naurettavan pellen ja kädet heilui kuin ropelit.


      • Ei.luotu.eikirj
        vnnvn kirjoitti:

        Se oli kylläkin enqvist joke juutuupi videolla noin selitti. Teki itsestän naurettavan pellen ja kädet heilui kuin ropelit.

        Itse tässä teet lähinnä pellet itsestäsi kun et näköjään tiedä asiasta mitään. No ehkä vielä ehdit peruskoulussa oppimaan nämä asiat.... ehkä...


      • dfdgdg
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Itse tässä teet lähinnä pellet itsestäsi kun et näköjään tiedä asiasta mitään. No ehkä vielä ehdit peruskoulussa oppimaan nämä asiat.... ehkä...

        Minä sentään tiedän: Jumala loi maailman ja elämän, ei siinä tarvitse heilutella käsiä kuin typerä pelle joka yrittää myydä valhetta.


      • Wicklow
        dfdgdg kirjoitti:

        Minä sentään tiedän: Jumala loi maailman ja elämän, ei siinä tarvitse heilutella käsiä kuin typerä pelle joka yrittää myydä valhetta.

        Sinulla ei vaan ole tästä maailman luomisesta jumalan toimesta minkäänlaista todistetta. Joten et todellakaan tiedä, etkä varsinkaan argumentoi, saatikka esitä konkreettisia todisteita niitä pyydettäessä.


      • Ei.luotu.eikirj
        dfdgdg kirjoitti:

        Minä sentään tiedän: Jumala loi maailman ja elämän, ei siinä tarvitse heilutella käsiä kuin typerä pelle joka yrittää myydä valhetta.

        Ja tämä sinun väite on näin helppo kaataa; ei luonut. Nyt voit sitten alkaa todistamaan että maailma on luotu, sen on luonut joku jumalolento ja tämä olento on juuri sinun jumalasi.

        Tosin tiedän että et edes yritä vaan keksit taas jonkun typerän onlinerin joka vain todistaa tietämättömyytesi koko asiasta. ;)


      • KertolaskuLiianVaikea
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Itse tässä teet lähinnä pellet itsestäsi kun et näköjään tiedä asiasta mitään. No ehkä vielä ehdit peruskoulussa oppimaan nämä asiat.... ehkä...

        Epäilen, että kaiffari kuuluu siihen harvalukuiseen porukkaan, joka ei kykene selviämään peruskoulusta edes kouluavustajan tuella.


      • Jälkeenjääneelle
        vnnvn kirjoitti:

        Se oli kylläkin enqvist joke juutuupi videolla noin selitti. Teki itsestän naurettavan pellen ja kädet heilui kuin ropelit.

        Enqvist ei ole ikinä selittänyt millään videolla tuollaisia lapsellisuuksia. Idioottimainen mölinäsi häpäisee vain sinut ja kreationismin yleensä. Ei kukaan halua samaistua porukkaan, missä on kaltaisiasi himmeäkuuppia. Tuttavasikin häpeävät sinua, jopa ne "uskonystäväsi", vaikka eivät naamakkain sitä näytäkään.


      • gfgfhh
        Jälkeenjääneelle kirjoitti:

        Enqvist ei ole ikinä selittänyt millään videolla tuollaisia lapsellisuuksia. Idioottimainen mölinäsi häpäisee vain sinut ja kreationismin yleensä. Ei kukaan halua samaistua porukkaan, missä on kaltaisiasi himmeäkuuppia. Tuttavasikin häpeävät sinua, jopa ne "uskonystäväsi", vaikka eivät naamakkain sitä näytäkään.

        Osimoilleen noin se selitti maailman synnyn videolla, se on nyt siirretty elämän synnyksi miten käsiä heiluttamalla eli evohuispaamalla elämä syntyy meren pohjassa itsekseen.


      • LepakoitaVintillä
        gfgfhh kirjoitti:

        Osimoilleen noin se selitti maailman synnyn videolla, se on nyt siirretty elämän synnyksi miten käsiä heiluttamalla eli evohuispaamalla elämä syntyy meren pohjassa itsekseen.

        Hyvin harvoin ole syyttänyt ketään suoranaisesti idiotismista, mutta kyllä sinun kirjoittelusi täyttää senkin määritteen.


      • dfghjkvirkaveli
        vnnvn kirjoitti:

        Se oli kylläkin enqvist joke juutuupi videolla noin selitti. Teki itsestän naurettavan pellen ja kädet heilui kuin ropelit.

        Juuri näin. Eengvitsi töppäsi pahemman kerran kvanttifuktuaationsa kanssa joka muodosti tyhjästä kosmoksen koska ei se tyhjä ihan tyhjää ollutkaan vaikka oliskin ihan tyhjää... hehehehe!

        Siis tässä analyysi tuosta evopellestä tieteen silmin: Tähän päivään saakka Einsteinin päivistä alkaen on tiedetty ja kokeellisesti havainnoitu että aine on energian kääntöpuoli. TÄMÄ ON PYSYVÄ FAKTA.
        Mutta tänä päivänä tiedeyhteisöön on päässyt pesiytymään yliegon omaavia äärimnmäisen kunnianhimoisia hyypiöitä jotka korkeaa professorinarvoaan hyväksikäyttäen pyrkivät esittämään että heillä on nykytiedettä paljon edellä olevaa tietämystä kosmoksen alkuhistoriasta.
        Ja sehän käy helposti, sillä kuuka tahansa voi esittää kosmoksen allusynnystä mitä tahansa heppoisia teorioita joita ei voida mitenkään tieteellisesti havainoida tai vahvistaa. Juuri tähän perustuu Kari Engvitsin videoitu tyhjänräjäyttämisteoria jossa tyhjä on kyllä tyjää mutta silti siellä on jotain joka poksahti ns. kvanttiflutuaation voimin jonka mekanismin vanin Kari ymmärtää eikä kukaan muu eikä Kari suostu sitä mekanismia opiskelijoille tuossa videossa valottamaan muutoin kkuin vetoamalla auktoriteettiinssa että kyllä hän sen nyt kuitenkin joidenkin mystisten matemaattisten algoritmien kautta sen homman toimvuuden muka tajuaa.
        Siis todellista ylitiedettä joka lentelee jossain atmosfääreissä korkealla nykytieteen hvaintojen ulkopuolella.
        Veikkaan että seuraavaksi Kari hiukan harkituaan tuota kosmoksen syntymistä absoluuttisesta tyhjyydestä tulee kuitenkin toisiin ajatuksiiin ja alkaa kömpelösti esittäämään että no siellä absoluuttisessa tyhjyydessä kuitenkin oli jotain mutta sitä oli niin vähäns että se ei estä käyttämästä edelleenkään termiä absoluuttinen tyhjyys. Jotain tämäntapaista peruuuttelua tulee varmasti.
        Kenkää tuolle, sanon minä.


      • sdfsfsffs
        dfghjkvirkaveli kirjoitti:

        Juuri näin. Eengvitsi töppäsi pahemman kerran kvanttifuktuaationsa kanssa joka muodosti tyhjästä kosmoksen koska ei se tyhjä ihan tyhjää ollutkaan vaikka oliskin ihan tyhjää... hehehehe!

        Siis tässä analyysi tuosta evopellestä tieteen silmin: Tähän päivään saakka Einsteinin päivistä alkaen on tiedetty ja kokeellisesti havainnoitu että aine on energian kääntöpuoli. TÄMÄ ON PYSYVÄ FAKTA.
        Mutta tänä päivänä tiedeyhteisöön on päässyt pesiytymään yliegon omaavia äärimnmäisen kunnianhimoisia hyypiöitä jotka korkeaa professorinarvoaan hyväksikäyttäen pyrkivät esittämään että heillä on nykytiedettä paljon edellä olevaa tietämystä kosmoksen alkuhistoriasta.
        Ja sehän käy helposti, sillä kuuka tahansa voi esittää kosmoksen allusynnystä mitä tahansa heppoisia teorioita joita ei voida mitenkään tieteellisesti havainoida tai vahvistaa. Juuri tähän perustuu Kari Engvitsin videoitu tyhjänräjäyttämisteoria jossa tyhjä on kyllä tyjää mutta silti siellä on jotain joka poksahti ns. kvanttiflutuaation voimin jonka mekanismin vanin Kari ymmärtää eikä kukaan muu eikä Kari suostu sitä mekanismia opiskelijoille tuossa videossa valottamaan muutoin kkuin vetoamalla auktoriteettiinssa että kyllä hän sen nyt kuitenkin joidenkin mystisten matemaattisten algoritmien kautta sen homman toimvuuden muka tajuaa.
        Siis todellista ylitiedettä joka lentelee jossain atmosfääreissä korkealla nykytieteen hvaintojen ulkopuolella.
        Veikkaan että seuraavaksi Kari hiukan harkituaan tuota kosmoksen syntymistä absoluuttisesta tyhjyydestä tulee kuitenkin toisiin ajatuksiiin ja alkaa kömpelösti esittäämään että no siellä absoluuttisessa tyhjyydessä kuitenkin oli jotain mutta sitä oli niin vähäns että se ei estä käyttämästä edelleenkään termiä absoluuttinen tyhjyys. Jotain tämäntapaista peruuuttelua tulee varmasti.
        Kenkää tuolle, sanon minä.

        Niin mutta siellähän tikitti, kari kuuli miten siellä tikitti, kuitenkin siellä vähän tikitti. Jotain siellä ei missään oli mutta mitä se oli joka ei mitään ollut vai missä se nyt oli ja mikä se oli.

        Nykyajan huippukosmologiaa.


      • Kunnianloukkaus
        vnnvn kirjoitti:

        Se oli kylläkin enqvist joke juutuupi videolla noin selitti. Teki itsestän naurettavan pellen ja kädet heilui kuin ropelit.

        "Se oli kylläkin enqvist joke juutuupi videolla noin selitti. Teki itsestän naurettavan pellen ja kädet heilui kuin ropelit. "

        Taisit syyllistyä tuossa lainauksessa ja aloituksessa yleisestikin julkiseen kunnianloukkaukseen. Olen melko varma, että raja ylittyi.
        Mitä sano Minilex tiedosto, jossa lakitekstiä selitetään yksinkertaisesti? Seuraavassa joitain kohtia, joiden mukaan katson, että kunnianloukkaus toteutui:

        "- Perättömän väitteen toisesta esittänyt voi syyllistä kunnianloukkaukseen. Kunnialla tarkoitetaan kaikille ihmisille kuuluvaa arvonantoa ja arvostusta."

        "- Kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista."

        "- Kunnianloukkauksena pidetään myös muuta halventamista. Tällöin kyse ei ole perättömästä väitteestä, vaan muulla tavalla tehdystä toisen loukkaamisesta. "

        Sinun selvä tarkoituksesi oli loukata profesori Kari Engvistiä ihmisenä ja saattaa hänet ammatilisesti huonoon valoon. Laitan Karille asiasta SP-viestin, koska kyseessä on asianomistajarikos. Kari päättäköön itse, tekeekö asiasta ilmoituksen, vai laittaako kommenttisi typerän lapsellisuuden piikkiin. Saat jäädä odottamaan, tuleeko poliisi hakemaan koneesi parempan talteen ja sinut kuulusteluun.

        Hyvää viikonloppua.


      • KirjoitaHamilton
        dfghjkvirkaveli kirjoitti:

        Juuri näin. Eengvitsi töppäsi pahemman kerran kvanttifuktuaationsa kanssa joka muodosti tyhjästä kosmoksen koska ei se tyhjä ihan tyhjää ollutkaan vaikka oliskin ihan tyhjää... hehehehe!

        Siis tässä analyysi tuosta evopellestä tieteen silmin: Tähän päivään saakka Einsteinin päivistä alkaen on tiedetty ja kokeellisesti havainnoitu että aine on energian kääntöpuoli. TÄMÄ ON PYSYVÄ FAKTA.
        Mutta tänä päivänä tiedeyhteisöön on päässyt pesiytymään yliegon omaavia äärimnmäisen kunnianhimoisia hyypiöitä jotka korkeaa professorinarvoaan hyväksikäyttäen pyrkivät esittämään että heillä on nykytiedettä paljon edellä olevaa tietämystä kosmoksen alkuhistoriasta.
        Ja sehän käy helposti, sillä kuuka tahansa voi esittää kosmoksen allusynnystä mitä tahansa heppoisia teorioita joita ei voida mitenkään tieteellisesti havainoida tai vahvistaa. Juuri tähän perustuu Kari Engvitsin videoitu tyhjänräjäyttämisteoria jossa tyhjä on kyllä tyjää mutta silti siellä on jotain joka poksahti ns. kvanttiflutuaation voimin jonka mekanismin vanin Kari ymmärtää eikä kukaan muu eikä Kari suostu sitä mekanismia opiskelijoille tuossa videossa valottamaan muutoin kkuin vetoamalla auktoriteettiinssa että kyllä hän sen nyt kuitenkin joidenkin mystisten matemaattisten algoritmien kautta sen homman toimvuuden muka tajuaa.
        Siis todellista ylitiedettä joka lentelee jossain atmosfääreissä korkealla nykytieteen hvaintojen ulkopuolella.
        Veikkaan että seuraavaksi Kari hiukan harkituaan tuota kosmoksen syntymistä absoluuttisesta tyhjyydestä tulee kuitenkin toisiin ajatuksiiin ja alkaa kömpelösti esittäämään että no siellä absoluuttisessa tyhjyydessä kuitenkin oli jotain mutta sitä oli niin vähäns että se ei estä käyttämästä edelleenkään termiä absoluuttinen tyhjyys. Jotain tämäntapaista peruuuttelua tulee varmasti.
        Kenkää tuolle, sanon minä.

        " Tähän päivään saakka Einsteinin päivistä alkaen on tiedetty ja kokeellisesti havainnoitu että aine on energian kääntöpuoli. TÄMÄ ON PYSYVÄ FAKTA. "

        Ja sinäkö kuvittelet, ettei hiukkasfysiikan proffa tiedä sitä? Universumin kokonaisenergia sattuu kuitenkin olemaan nolla. Enqvist selitti varsin hyvin kirjassaan "Ensimmäinen sekunti", kuinka materia ilmaantui inflaatiovaiheen jälkeen inflatonikentän romahtaneesta energiasta ekvivalentilla suhteella E = m x c ^2.

        Tuskin osaisit kirjoittaa Schrödingerin aaltoyhtälöä ja yrität mestaroida Suomen kansainvälisesti arvostetuinta teoreettista fyysikkoa. Teet itsestäsi ensin pellen tietämättömyydelläsi ja korotat pellen arvon ainakin kolmanteen potenssiin megalomaanisilla kuvitelmillasi omasta tietämyksestäsi.
        Tuollaisia mahtuu viisitoista tusinaan ja khiukkasfysiikan suhteen diletanttina pesen teidät koska tahansa. En sentään ihan niin diletantti, ettei Schrödinger olisi hallussa. Onko sinulla.


      • asads
        Kunnianloukkaus kirjoitti:

        "Se oli kylläkin enqvist joke juutuupi videolla noin selitti. Teki itsestän naurettavan pellen ja kädet heilui kuin ropelit. "

        Taisit syyllistyä tuossa lainauksessa ja aloituksessa yleisestikin julkiseen kunnianloukkaukseen. Olen melko varma, että raja ylittyi.
        Mitä sano Minilex tiedosto, jossa lakitekstiä selitetään yksinkertaisesti? Seuraavassa joitain kohtia, joiden mukaan katson, että kunnianloukkaus toteutui:

        "- Perättömän väitteen toisesta esittänyt voi syyllistä kunnianloukkaukseen. Kunnialla tarkoitetaan kaikille ihmisille kuuluvaa arvonantoa ja arvostusta."

        "- Kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista."

        "- Kunnianloukkauksena pidetään myös muuta halventamista. Tällöin kyse ei ole perättömästä väitteestä, vaan muulla tavalla tehdystä toisen loukkaamisesta. "

        Sinun selvä tarkoituksesi oli loukata profesori Kari Engvistiä ihmisenä ja saattaa hänet ammatilisesti huonoon valoon. Laitan Karille asiasta SP-viestin, koska kyseessä on asianomistajarikos. Kari päättäköön itse, tekeekö asiasta ilmoituksen, vai laittaako kommenttisi typerän lapsellisuuden piikkiin. Saat jäädä odottamaan, tuleeko poliisi hakemaan koneesi parempan talteen ja sinut kuulusteluun.

        Hyvää viikonloppua.

        Voi kamala, kylläpäs tikittää.


      • JaMukaKristittyjä
        asads kirjoitti:

        Voi kamala, kylläpäs tikittää.

        No jäähän odotteleman kuinka käy. Kriteerit kunnianloukkaukseen kyllä täyttyvät. Epäilen, että Kari pikkuisen enemmän elämää nähneenä jättää vajakit hiekkalaatikolleen leikkimään. Jossain kohtaa rauhallisenkin miehen muki täyttyy, ja silloin näillä pelleillä on täysi syy toivoa, ettei heidän kohdallaan.


      • sdsfsf
        JaMukaKristittyjä kirjoitti:

        No jäähän odotteleman kuinka käy. Kriteerit kunnianloukkaukseen kyllä täyttyvät. Epäilen, että Kari pikkuisen enemmän elämää nähneenä jättää vajakit hiekkalaatikolleen leikkimään. Jossain kohtaa rauhallisenkin miehen muki täyttyy, ja silloin näillä pelleillä on täysi syy toivoa, ettei heidän kohdallaan.

        Minua on loukattu koska minua kutsutaan toistuvasti apinaksi eli puhuvaksi eläimeksi.
        Sitten minulle on opetettu valheita maailman ja elämän itsestään syntymisestä, se loukkaa.
        Minua loukkaa että minulle valehdellaan että minulla ja apinalla on yhteinen esi-isä, jopa tähtisumua ja alkuliejua meren pohjassa on esitetty valheellisesti esi-isäkseni.

        Esi-isänikin loukkaantuu.

        Evohuispaillaan ja loukkaannutaan. Minä varasin sipsejä pussillisen odotellessa.


      • SopiiVajaakuupanSuuttua
        sdsfsf kirjoitti:

        Minua on loukattu koska minua kutsutaan toistuvasti apinaksi eli puhuvaksi eläimeksi.
        Sitten minulle on opetettu valheita maailman ja elämän itsestään syntymisestä, se loukkaa.
        Minua loukkaa että minulle valehdellaan että minulla ja apinalla on yhteinen esi-isä, jopa tähtisumua ja alkuliejua meren pohjassa on esitetty valheellisesti esi-isäkseni.

        Esi-isänikin loukkaantuu.

        Evohuispaillaan ja loukkaannutaan. Minä varasin sipsejä pussillisen odotellessa.

        Kunnianloukkaus ei voi kohdistua nimimerkkiin. Myöskään luonnntieteellisen totuuden kertominen, kuten ihmisen taksonomisen luokituksen, ei mitenkään täytä kunnianloukkauksen kriteerejä.


    • evouskon todistajien saarnaako tässä hiot? tyhmyyden multihuipentuma on lähellä...

      • ghjgghjj

        Sitähän se evoluutioteoria on, tyhmyyden multihuipentuma evohuispauksella.


    • ParodiahorisontinTaa

      Tuo voisi olla hyvä parodia kreationistien tieteellisistä uskomuksista, mutta kun se ei ole parodiaa. Aloittaja on juurikin niin tyhmä ja lapsellinen, kuin aloitus antaa olettaa.

      • itsetutkikelunpaikka

        Oookkona parodiahoristontitaa huomannut että kun sinulta ja evokkihomokavereiltasi loppuvat asialliset sanat vastustaa jotakin älykästä tietävää kreakkia niin heittäydyt estoitta haukkumislinjalle kun sinua potuttaa etkä muuta voi kun olet niin .....ä.

        Joe et usko niin katselehan niitä ketjuja joissa olet tehnyt juuri saman kutin tässäkin ketjussa.

        Ihan haukkumatta voin vain todeta olet tosi nolo mutta oivallinen esimerkki tyypillisestä perus-massa-evokista jonka on kaiken lisäksi ihan pakko vertaispaineen vuoksi pitää homoutta luonnollisena vaikka yksikään anatomian oppikirja ei määritele anusta sukupuolielimeksi.

        Onko tämä selvä?

        Miksi et ajattele omilla aivoillasi kun kerran Suomessa siihen on lupa. Nyt sinä kahlitset ajattelusi tuohon totaalisen epätieteeliseen sakkiin jota ohjailevat ihan muut kuin tieteelliset ihmiset, kuten tuosta homo-osiostakin varmaan arvaat. Suosittelen hiukan kritiikkiä opettajjiesi suhteen.


      • TyhmyydestäSakotetaan
        itsetutkikelunpaikka kirjoitti:

        Oookkona parodiahoristontitaa huomannut että kun sinulta ja evokkihomokavereiltasi loppuvat asialliset sanat vastustaa jotakin älykästä tietävää kreakkia niin heittäydyt estoitta haukkumislinjalle kun sinua potuttaa etkä muuta voi kun olet niin .....ä.

        Joe et usko niin katselehan niitä ketjuja joissa olet tehnyt juuri saman kutin tässäkin ketjussa.

        Ihan haukkumatta voin vain todeta olet tosi nolo mutta oivallinen esimerkki tyypillisestä perus-massa-evokista jonka on kaiken lisäksi ihan pakko vertaispaineen vuoksi pitää homoutta luonnollisena vaikka yksikään anatomian oppikirja ei määritele anusta sukupuolielimeksi.

        Onko tämä selvä?

        Miksi et ajattele omilla aivoillasi kun kerran Suomessa siihen on lupa. Nyt sinä kahlitset ajattelusi tuohon totaalisen epätieteeliseen sakkiin jota ohjailevat ihan muut kuin tieteelliset ihmiset, kuten tuosta homo-osiostakin varmaan arvaat. Suosittelen hiukan kritiikkiä opettajjiesi suhteen.

        Tässä ketjussa on haukuttu nimeltä mainiten täysin ulkopuolista ihmisttä hyvinkin kunnianloukkauksen kriteerit täyttävällä tavalla. Olen tehnyt Karille SP-ilmoituksen asiasta.


      • TotaalineRistiriita
        itsetutkikelunpaikka kirjoitti:

        Oookkona parodiahoristontitaa huomannut että kun sinulta ja evokkihomokavereiltasi loppuvat asialliset sanat vastustaa jotakin älykästä tietävää kreakkia niin heittäydyt estoitta haukkumislinjalle kun sinua potuttaa etkä muuta voi kun olet niin .....ä.

        Joe et usko niin katselehan niitä ketjuja joissa olet tehnyt juuri saman kutin tässäkin ketjussa.

        Ihan haukkumatta voin vain todeta olet tosi nolo mutta oivallinen esimerkki tyypillisestä perus-massa-evokista jonka on kaiken lisäksi ihan pakko vertaispaineen vuoksi pitää homoutta luonnollisena vaikka yksikään anatomian oppikirja ei määritele anusta sukupuolielimeksi.

        Onko tämä selvä?

        Miksi et ajattele omilla aivoillasi kun kerran Suomessa siihen on lupa. Nyt sinä kahlitset ajattelusi tuohon totaalisen epätieteeliseen sakkiin jota ohjailevat ihan muut kuin tieteelliset ihmiset, kuten tuosta homo-osiostakin varmaan arvaat. Suosittelen hiukan kritiikkiä opettajjiesi suhteen.

        "Miksi et ajattele omilla aivoillasi kun kerran Suomessa siihen on lupa."

        Jyri uskoo itse 6000 vuotta vanhaan maailmaan ja puhuvaan aasiin ja -käärmeeseen tasan tarkasti niin kuin Vartiotorniseura käskee.
        Sitten hän kehottaa muita ajattelemaan omilla aivoillaan. Olisiko tästä ihan bodiumpaikalle kressujen absurdimpien väitteiden kilpailussa.


      • aasdad
        TyhmyydestäSakotetaan kirjoitti:

        Tässä ketjussa on haukuttu nimeltä mainiten täysin ulkopuolista ihmisttä hyvinkin kunnianloukkauksen kriteerit täyttävällä tavalla. Olen tehnyt Karille SP-ilmoituksen asiasta.

        Tee karille ilmoitus siitä että lakkaa valehtelemasta että minun elämällä ei ole mitään merkitystä tai tarkoitusta koska se loukkaa minua.

        Jos on Helsingin yliopiston fysikaalisten tieteiden laitoksen teoreettisen fysiikan professori niin sen pitäisi pysyä totuudessa mutta ei, kari saarnaa vain omasta harhauskostaan ja valehtelee että kenenkään elämällä ei ole tarkoitusta.


      • Jtyujb
        aasdad kirjoitti:

        Tee karille ilmoitus siitä että lakkaa valehtelemasta että minun elämällä ei ole mitään merkitystä tai tarkoitusta koska se loukkaa minua.

        Jos on Helsingin yliopiston fysikaalisten tieteiden laitoksen teoreettisen fysiikan professori niin sen pitäisi pysyä totuudessa mutta ei, kari saarnaa vain omasta harhauskostaan ja valehtelee että kenenkään elämällä ei ole tarkoitusta.

        Olet harhainen kehari.


      • MiksiVainKari
        aasdad kirjoitti:

        Tee karille ilmoitus siitä että lakkaa valehtelemasta että minun elämällä ei ole mitään merkitystä tai tarkoitusta koska se loukkaa minua.

        Jos on Helsingin yliopiston fysikaalisten tieteiden laitoksen teoreettisen fysiikan professori niin sen pitäisi pysyä totuudessa mutta ei, kari saarnaa vain omasta harhauskostaan ja valehtelee että kenenkään elämällä ei ole tarkoitusta.

        Kari puhuu tieteestä, ei uskonnosta. Tieteellinen tieto on paras saatavilla oleva likiarvo peräänkuuluttamastasi totuudesta.

        Mikään tieto ei vie elämästä merkitystä. Korkeintaan se voi suunnata elämän merkityksen haaveista todellisuuteen ja tarkoituksen etsimiseen tässä ja nyt eikä vasta kuvitteellisessa kuoleman jälkeisessä elämässä.

        Enqvist päätti erään yleisöluentonsa kreationisteille suunnatulla viestillä: "Antakaa tieteen mennä".
        Pitäkää uskonne, on se sitten millainen tahansa. Mutta älkää yrittäkö uskonnolla määrittää, mikä on tieteellisesti oikein ja mikä ei.
        Kari on vain yksi tieteen edustaja, joka on kreationistien hampaissa laajan populaarin tuotantonsa takia. Valtaojan Esko on toinen ja kohta kai Syksy Räsänen kolmas. He tuovat tavalliselle kansalle ymmärrettäväksi vain sitä, mitä tuhannet tutkijat maailmasta ajattelevat, eli popularisoivat tieteellistä maailmankuvaa. Siksi he ovat teidän lahkolaisten sylkykuppeja, kun he kertovat ihmisille tieteen selitystä asioihin; tieteen, jonka pohjalle koko hyvinvointimme perustuu. Ja kun itse olette tieteestä niin pihalla, ettette muita tunne.

        Arkeologi ja viidesläinen teologian tohtori Eero Junkkaala on heidän kanssaan samaa mieltä. Tässä Eeron kirjasta kristittyjä tiedemiehiä.
        Professori Atte Korhola on tunnustava kristitty, mutta samalla tiedemies ja kansainvälisesti tunnettu ilmastotieteilijä.
        Jussi Tuusa on molekyylibiologian tohtori ja tunnustava kristitty. Hyväksyy evoluutioteorian löydökset.
        Risto Heikkilä on rovasti ja tähtitieteen harrastelijana saavuttanut Suomessa alan piireissä arvostusta. Hän tietää maailman olevan vanha.
        Biolääketieteen professori Jorma Toppari on tunnustava kristitty, joka uskoo evoluutioteoriaan.
        Markus Olin on VTT:n tutkimusprofessori, kristitty ja käytetyn ydinpolttoaineen sijoituksen tutkijana tietää maailman olevan vanha.
        Heikki Nieminen on kristitty fyysiikan tohtori, joka toteaa Junkkaalan kirjassa nöin: "Vaikka tunnenkin ateistisia tutkijoita, en ole vielä törmännyt ensimmäiseenkään sellaiseen, joka tutkisi motivaationaan edistää ateistisi pyrkimyksiään"

        Kannattaisiko vähän ajatella?


      • asadd
        MiksiVainKari kirjoitti:

        Kari puhuu tieteestä, ei uskonnosta. Tieteellinen tieto on paras saatavilla oleva likiarvo peräänkuuluttamastasi totuudesta.

        Mikään tieto ei vie elämästä merkitystä. Korkeintaan se voi suunnata elämän merkityksen haaveista todellisuuteen ja tarkoituksen etsimiseen tässä ja nyt eikä vasta kuvitteellisessa kuoleman jälkeisessä elämässä.

        Enqvist päätti erään yleisöluentonsa kreationisteille suunnatulla viestillä: "Antakaa tieteen mennä".
        Pitäkää uskonne, on se sitten millainen tahansa. Mutta älkää yrittäkö uskonnolla määrittää, mikä on tieteellisesti oikein ja mikä ei.
        Kari on vain yksi tieteen edustaja, joka on kreationistien hampaissa laajan populaarin tuotantonsa takia. Valtaojan Esko on toinen ja kohta kai Syksy Räsänen kolmas. He tuovat tavalliselle kansalle ymmärrettäväksi vain sitä, mitä tuhannet tutkijat maailmasta ajattelevat, eli popularisoivat tieteellistä maailmankuvaa. Siksi he ovat teidän lahkolaisten sylkykuppeja, kun he kertovat ihmisille tieteen selitystä asioihin; tieteen, jonka pohjalle koko hyvinvointimme perustuu. Ja kun itse olette tieteestä niin pihalla, ettette muita tunne.

        Arkeologi ja viidesläinen teologian tohtori Eero Junkkaala on heidän kanssaan samaa mieltä. Tässä Eeron kirjasta kristittyjä tiedemiehiä.
        Professori Atte Korhola on tunnustava kristitty, mutta samalla tiedemies ja kansainvälisesti tunnettu ilmastotieteilijä.
        Jussi Tuusa on molekyylibiologian tohtori ja tunnustava kristitty. Hyväksyy evoluutioteorian löydökset.
        Risto Heikkilä on rovasti ja tähtitieteen harrastelijana saavuttanut Suomessa alan piireissä arvostusta. Hän tietää maailman olevan vanha.
        Biolääketieteen professori Jorma Toppari on tunnustava kristitty, joka uskoo evoluutioteoriaan.
        Markus Olin on VTT:n tutkimusprofessori, kristitty ja käytetyn ydinpolttoaineen sijoituksen tutkijana tietää maailman olevan vanha.
        Heikki Nieminen on kristitty fyysiikan tohtori, joka toteaa Junkkaalan kirjassa nöin: "Vaikka tunnenkin ateistisia tutkijoita, en ole vielä törmännyt ensimmäiseenkään sellaiseen, joka tutkisi motivaationaan edistää ateistisi pyrkimyksiään"

        Kannattaisiko vähän ajatella?

        Ja tässä puhuu enqvist:
        "Kaikki tieteelliset väittämät ovat uskomuksia."

        Kannattaisko vähän ajatella. Ei kannata,sanoo evokki.


      • fghfgh
        TotaalineRistiriita kirjoitti:

        "Miksi et ajattele omilla aivoillasi kun kerran Suomessa siihen on lupa."

        Jyri uskoo itse 6000 vuotta vanhaan maailmaan ja puhuvaan aasiin ja -käärmeeseen tasan tarkasti niin kuin Vartiotorniseura käskee.
        Sitten hän kehottaa muita ajattelemaan omilla aivoillaan. Olisiko tästä ihan bodiumpaikalle kressujen absurdimpien väitteiden kilpailussa.

        Evokit uskoo puhuvaan isoon apinaan.


      • ValtavaEroUskomuksilla
        asadd kirjoitti:

        Ja tässä puhuu enqvist:
        "Kaikki tieteelliset väittämät ovat uskomuksia."

        Kannattaisko vähän ajatella. Ei kannata,sanoo evokki.

        Tieteellinen väittämä on vanhan kuluneen sanonnan mukaan hyvin perusteltu uskomus. Jos Enqvist on tuollaista sanonut, niin hän on varmaan samassa asiayhteydessä kertonut kyseisten uskomusten olevan myös hyvin perusteltuja. Mutta sen osanhan kressu epärehellisyyttään jättää mainitsematta. Koko nykyaikainen infrastruktuurimme perustuu juurikin kyseisiin uskomuksiin.

        Uskonnollinen väittämä ei vaadi perusteluja. Riittää kun se on todettu uskonnollisia tarinoita sisältävässä kirjassa. Eikä edes väliä, vaikka se olisi täysin vastoin luonnontieteellisiä hyvin perusteltuja uskomuksia.


      • VilleViisivuotiaalle
        fghfgh kirjoitti:

        Evokit uskoo puhuvaan isoon apinaan.

        Monesko kerta, kehitysvammainen?


    • näin_on

      Nyt se on lopultakin varmistunut! Aakkospuuro on todellisuudessa ateisti, joka tekee parodiaa palstakreationistien kommenteista. :)

      • Ei.luotu.eikirj

        Jos näin on, eihän kyllä kovin hyvin heitä parodisoi, kun käyttäytyy aivan samanlailla :)


      • NuorisonKanssaTyössä
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Jos näin on, eihän kyllä kovin hyvin heitä parodisoi, kun käyttäytyy aivan samanlailla :)

        He ovat jo kaukana parodiahorisontin takana.
        Aakkospuuro on henkiseltä kehitykseltään pahasti jälkeenjäänyt henkilö, jolla on pakkomielle kirjoittaa itse hauskoina pitämiään herjauksia. Tekstin "hauskuudesta" paistaa 5 - 7 vuotiaan lapsen ajattelukyky ja käsitys huumorista. Jo peruskoulun alaluokilla tuollaista juttua alettaisiin pitää tyhmänä.
        Tietenkin jos kyseessä on pieni lapsi, on vielä toivoa, että hänestä kasvaisi normaali aikuinen. Jos taas aakkospuuro on edes murrosikäinen, peli alkaa olla normaliuden osalta pelattu. Tällöin ÄO on varmasti selvästi normaalia heikompi.


      • Ytghughu

        Hän on selvästikin tämän palstan evokkeja paljon viisaampi ja etevämpi!!


      • Ei.luotu.eikirj
        Ytghughu kirjoitti:

        Hän on selvästikin tämän palstan evokkeja paljon viisaampi ja etevämpi!!

        Voi ehkä ollakkin, mutta ainakaan hänen teksteistään sitä ei näy.


    • Eikiitosjeesus

      Maapallolla on elämää kaikkialla missä on ravintoa. Se kertoo paljon elämän luonteesta ja sen synnyn mahdollisuudesta ja todennäköisyydestä.
      Halutessaan voi tietysti hauskuuttaa itseään ja muita raamatun tarinoilla vaikka aika vanhoja vitsejä ne jo on.

      • dgdfg

        Onhan sitä maapallolla elämää koska Jumala loi elämää ja käski lisääntyä ja täyttää maan.

        Niinhän siinä sitten kävi, eli Raamattu onkin luotettava.


      • sgjklgkl
        dgdfg kirjoitti:

        Onhan sitä maapallolla elämää koska Jumala loi elämää ja käski lisääntyä ja täyttää maan.

        Niinhän siinä sitten kävi, eli Raamattu onkin luotettava.

        Ihan niin kuin epäilinkin. Kretut eivät ymmärtäisi edes lisääntyä jollei heidän jumala olisi käskenyt.


      • sdfsffssf
        sgjklgkl kirjoitti:

        Ihan niin kuin epäilinkin. Kretut eivät ymmärtäisi edes lisääntyä jollei heidän jumala olisi käskenyt.

        Paha se on lisääntyä kenen vain jos Jumala ei ensin luo niitä lisääntyjiä.


      • zzczczcc

        Evoluution todistajien mielestä elämän syntyyn riittää kun on ravintoa. Miten ja mistä se ravinto loi itse itsensä, ilmeisesti taas evohuispauksella meren pohjassa.

        Synnyn mahdollisuus ei tarkoita vielä sitä että elämä syntyisi itsestään vaan se pitää ensin luoda ja luomisen on tehnyt Jumala. Elämänmuodolla pitää olla myös luotu kyky jolla se lisääntyy.


      • UkkoOccam
        zzczczcc kirjoitti:

        Evoluution todistajien mielestä elämän syntyyn riittää kun on ravintoa. Miten ja mistä se ravinto loi itse itsensä, ilmeisesti taas evohuispauksella meren pohjassa.

        Synnyn mahdollisuus ei tarkoita vielä sitä että elämä syntyisi itsestään vaan se pitää ensin luoda ja luomisen on tehnyt Jumala. Elämänmuodolla pitää olla myös luotu kyky jolla se lisääntyy.

        Mikään havainto luonnontieteissä ei vaadi yliluonnollisen entiteetin olemassaoloa.


      • gfhfhh
        UkkoOccam kirjoitti:

        Mikään havainto luonnontieteissä ei vaadi yliluonnollisen entiteetin olemassaoloa.

        Se ei todellakaan vaadi yliluonnollista evoluutiota.


    • Uskomitävaan

      Maailmankaikkeus on läikähtänyt tyhjästä. Sama kertonus Raamatussa, Saara joka oli yli- ikäinen synnytti. Saara kuoli. Abraham kauppasi vahaa tavaraa Faarolle, sai alkupääoman välityksestä. Rahikaisen esikuva.
      Abrahamia sanottiin kyvyttömäksi, otti uuden vaimon Keturan, sai 6 lasta. Ilmeiseti julistajat keroo omasta kyvyttömyydestään, - koeputki auttaa, ken sitä käyttää.

      Elinkeinoelämän tutkimuslaitoksen Etlan toimitusjohtaja tutkii puouettomasti, (objektiivisesti) , kyllä, näin on, mutta tuloksien julakaisu on kaikkea muuta kuin, mitä tulos on, se on manipulointia, -julkinen salaisuus. Paljonko on maksettu Yleanannin toimittajille?

      Elämää ei synny kuin elämästä, rahalla saa korvike- elämää, tunnevamman keran, ilman omaatuntoa.
      Tiede, markkina ja korruptio on yhtä. Amen! Brändi vie pääle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      4923
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      306
      3703
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2780
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2709
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      145
      2230
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2016
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1900
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1594
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      4
      1514
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      26
      1468
    Aihe