mikäkö keskusta

täälmeasutaan

tuolla facessa käydään keskustelua keskustasta ja sen kehittämisesta, kyll facta on se kävelykatu, se edes yksisuuntaiseksi.ett pääsee kirjastoon ja vois samalla pysähtyy vuorikadulla. me KAIKKI asumme tääl toisellpuolell,, torikin asematorille siihen s-marketin viereen. pikku yrittäjät asemarakennukseen, jo alkais niilläkin kauppa käymää

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilla.Maria

      Ette taida olla kovin viisas?

    • Pähkinöitä

      Pikku kauppoja eikyllä pelasta mitkään siirrot. Ja sääli jos keskusta siirtyisi kokonaan pohjoispuolelle! Nykyisen keskustan ja pohjoisen puolen keskusta-alueen voisi yhdistää jollain tavoin fiksusti, mutta miten?

    • exsasiakas

      S-ketjun omistajat ovat niin kateellisia kun kaikki tekevät ostoksensa K-hallissa, että on pakko päästä pilamaan taas yksi puisto rautatien pohjoispuolella. S-makettia on ajattu niin alas pohjaan, ettei ihmekään, etteivät ihmiset käy siellä ostoksilla. Uutuuksia ei oteta kauppaan, valikoima on ollut sama varmaan siitä lähtien kun kauppa avasi ovensa. Varmaan kaupungin turhin kauppa.

      Tänä päivänä kaikkien on päästävä autolla kaupan oveen asti, joten ei voi olla mitään väli missä se S-market sijaitsee. Kun S-market rakennettiin oli pakko purkaa kaikki vanhat puutalot korsmaninkadulla, jotta saataisiin iso kauppa keskustaan. Nyt pitää tuhota yksi pohjoispuolen harvoista puistoista, jotta S-market saisi rakentaa kauppansa. On se kyllä ihme mikä vaikutus näillä omistajilla on päättäjiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe